7.4 - 11.4 viikko

forexgump

Muutamia havaintoja:
GBP/JPY on day chartissa erittäin tukevassa trendissä. Jos trendi pitää on suunta selvä. Muutenkin mielestäni GBP on antanut vihjeitä suunnasta mukavasti, mutta aina pitää muistaa että on turha yrittää ennustaa.. Kiitokset yrittäjä 31:lle mukavasta yhteistyöstä.
Mielenkiintoista alkanutta viikkoa.
tv. Forex Gump

10

2425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forexgump

      Lähdimpä shorttailemaan.

    • Olen viime vikosta long AUD/USD. Välitavoite 0.9300-10 on saavutettu. Seuraava etappi on otsikossa mainittu 0.9440-50 paikkeilla. Suljin puolet 0.9293. Katsotaan mihin asti mennään.

      Pidän silmällä USD/JPY. 103.00-40 on mahdollinen käännepiste/hidaste jonka sen pitää ylittää jotta harkitsen long. 106.50 on tavoite jos ylittää. En shorttaa vielä, alaspäin on suunta mutta mielummin shorttaan 104.00 yläpuolelta.

      Tämä viikko on mielenkiintoinen, on korkopäätöstä BOJ, BOE ja ECB sekä perjantain G7 kokous. Ainoat mitkä arveluttavat ovat Trichetin ja Bernanken puheet. Kerran jos toisenkin on loistava kauppa muuttunut tyydyttäväksi vain siksi että Greenspan sanoi jotain...

      • AUD/USD saavutti 0.9440 tason, positio suljettu. Pidän silmällä jos myynti tilaisuus tulee, se on lyhytaikainen AUD/USD trendi on ylöspäin. Rikkoi linjan 0.9408 tasolta mikä antaa viitteitä lisänoususta joten saatan hyvinkin katsoa myös osto tilaisuutta mutta se on epävarmaa johtuen EUR/USD.


    • Jos 1.0000 menee rikki shorttaan. Se yläpuolella menee linja maaliskuun puolesta välistä huhtikuun alkuun sen rikkominen on edellytys. Isot numerot ovat parhaimpia long/short alueita, etenkin kun antavat periksi. Nyt on US jälipuolisko ja Lontoon viimeiset, saa nähdä onko myyjiä riittävästi painamaan hinta alas.. Huono puoli aasian vuoro koittaa kohta..

      • Jos USD/CHF lähtee tuosta nousemaan, 1.0075 paikkeilta katson tilaisuutta shortata. Dollari negatiivisia uutisia tänään, varastot kasvavat ja myynti laskee...Miten olisi maksa yhdestä saat 3 kaupan päälle..


      • Ensimmäinen tavoite USD/CHF on 0.9700-0.9650 Juuri nyt sen tarvitsee rikkoa 0.9880 jotta myynti pääsee vauhtiin...Hidaste/käännepiste on 0.9800-0.9750. Mahdollinen pullback 1.0000 tasolle on mahdollinen. Hinta usein testaa tämän tyyppisiä tasoja kerran jos toisenkin.


        Jos ja kun mennään alle 0.9635 on hankala arvioida mihin päädytään..Vuosituhannen vaihteesta USD/CHF on laskenut lähes yhtäsoittoa, tarkennan lasku alkoi jo vuonna 1984. Missä tulee pohja vastaan? Katselin muistiinpanojani vuosien varrelta ja 70-80% kaikista kaupoista ovat shortteja tämän parin kohdalla.

        Pahoittelen kirjoitusvirheitä.


      • yrittäjä31 kirjoitti:

        Ensimmäinen tavoite USD/CHF on 0.9700-0.9650 Juuri nyt sen tarvitsee rikkoa 0.9880 jotta myynti pääsee vauhtiin...Hidaste/käännepiste on 0.9800-0.9750. Mahdollinen pullback 1.0000 tasolle on mahdollinen. Hinta usein testaa tämän tyyppisiä tasoja kerran jos toisenkin.


        Jos ja kun mennään alle 0.9635 on hankala arvioida mihin päädytään..Vuosituhannen vaihteesta USD/CHF on laskenut lähes yhtäsoittoa, tarkennan lasku alkoi jo vuonna 1984. Missä tulee pohja vastaan? Katselin muistiinpanojani vuosien varrelta ja 70-80% kaikista kaupoista ovat shortteja tämän parin kohdalla.

        Pahoittelen kirjoitusvirheitä.

        Juuri nyt USD/CHF linja jonka se rikkoi viime yönä on testauksen kohteena. Se menee aika tarkalleen 1.0035 kohdalla. Täytyy katsoa jos toisen kerran shorttaan. Edellinen shorttaus toi 68 pip tuoton. 1.010-1.0065 voidaan nähdä.

        AUD/USD on pieniä vaikeuksia, pitäisi rikkoa 0.9350 linja jotta nousu jatkuu. Mahdollinen pullback myös..0.9270-50 välille.

        USD/JPY...hankala tapaus.


      • yrittäjä31 kirjoitti:

        Juuri nyt USD/CHF linja jonka se rikkoi viime yönä on testauksen kohteena. Se menee aika tarkalleen 1.0035 kohdalla. Täytyy katsoa jos toisen kerran shorttaan. Edellinen shorttaus toi 68 pip tuoton. 1.010-1.0065 voidaan nähdä.

        AUD/USD on pieniä vaikeuksia, pitäisi rikkoa 0.9350 linja jotta nousu jatkuu. Mahdollinen pullback myös..0.9270-50 välille.

        USD/JPY...hankala tapaus.

        Olin ylhäällä puolenyön paikkeille, valitettavasti USD/CHF shorttaus tilaisuus ilmeni vasta aamu 3-6 välillä. Hinta olisi ollut noin 1.0075. Toisinaan jää hampaankoloon tämän tyyppiset tilanteet. Aikanaan tein varastotöitä kahdessa vuorossa, treidaaminen pitäisi tehdä kolmessa jotta oikeaan aikaan oikeassa paikassa toteutuisi.


    • 4 tunnin chartilla on mahdollinen doji muodostumassa. Doji se on vasta kello 19.00 jos näin tapahtuu shorttaan. En koskaan tee kauppoja yksinomaan kynttilämuodostelmien pohjalta mutta tässä tapauksessa se sopii kokonaiskuvaan.

      • Huono puoli että menen trendiä vastaan. 20-100 pip siltä väliltä löytyy tavoite.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe