vaan Annan pitää olla melkein joka päivä julkisuudessa ja pitää jotain sanoa. Pitää oikein muistuttaa, että hän on olemassa.
Eipä taida musiikki myydä
4
330
Vastaukset
- vaan tykätä itse
Anna on mielestäni ollut aivan liikaa elokuusta lähtien julkisuudessa. Hän ei mielestäni ole laulaja vaan julkkis.
- kateellinen arifani
jos on niin mielenkiintoinen persoona, että toimittajat tulevat kyselemään kaikenlaista....
- nyt kyselevät
kateellinen arifani kirjoitti:
jos on niin mielenkiintoinen persoona, että toimittajat tulevat kyselemään kaikenlaista....
keltä tahansa mitä tahansa leipänsä eteen. Vieläpä lisäilevät omiaan jos ei muuten myy.
Nämä kaikenmaailman Annat ovat lehtien täytekamaa. - by the way
kateellinen arifani kirjoitti:
miten Ari tähän liittyy, on näet ihan eri genressä ja kastissa kuin nämä anna-fanit ja anna itse. Valovuosi tähän poppari-giltsiin. Ari on artisti, anna pelkkä perseenpyörittäjä ulisija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764