Vastausta Viasatilta?

ex-viasat

olettteko saaneet minkäänlaista vastausta Viasatilta sähköpostin kautta? Ilmoitin irtisanomisesta ja vaadein sen sopimuksen purkua ilman sakkomaksuja - asiakaspalvelusta sanoi, että pitää laittaa kirjallisena sähköpostilla, mutta vastaus oli vain automaattinen. Ei minkäänlaista "ihmisen" tekemää vastausta vieläkään. Kauanko pitäisi odotella vielä vai laitanko päivittäin saman viestin menemään??

11

3536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VITutsat

      Juu tänään tuli ilmoitus kopioin sen alle.
      Kiitos yhteydenotostanne!
      Pahoittelemme vastauksen viivästystä.

      Vahvistamme, että olemme vastaanottaneet irtisanomisenne 31.03.2008. Sopimus päättyy kun Viasatilta saadut laitteet ja ohjelmakortti on palautettu seuravien ohjeiden mukaisesti.
      Jos asiakas purkaa sopimuksen , Viasat pyytää palauttamaan kaikki Viasatilta saatut laitteet lisineen.

      Ohjelmakortti nro: 015506544020 tulee tämän jälkeen palauttaa kirjatussa kirjeessä 7 päivän kuluessa Viasatin asiakaspalveluun, osoitteeseen:
      Itella logistics Oy /Viasat Manttaalitie 8 01530 Vantaa.
      Suoritettua ohjelmakortin vuosimaksua ei makseta irtisanomistapauksessa takaisin. Jos haluatte kuitenkin jonkun ajan kuluessa avata uudestaan kanavapaketin, niin voitte pitää kortin. Kortinvuokramaksu on vain 29 EUR puoli vuotta ja silloin saa avata uudelleen kanavat ilman liittymismaksua. Jos korttinne on hävinnyt veloitamme 100 EUR korvausmaksun.

      Ja laitteet:
      Itella logistics Oy /Viasat, Rälssitie 9, 01530 Vantaa



      Pyydämme ilmoittamaan molempien lähettysten seurantakoodit (löytyy postista saaduista kuiteista viivakoodin alapuolelta)

      Huom! Te voitte luovuttaa sopimuksen myös jollekulle toiselle henkilölle. Hän saisi rupea Viasatin ohjelmia katsomaan ilman ns avausmaksua. Lähetämme silloin luovutussopimuslomakkeet. Pyydämme täyttämään nämä ja palauttamaan toisen puolen Viasatille palautuskuoressa.
      Ilmoittakaa, jos joku lähipiirista olisi halukas jatkaamaan Viasatin asiakkuuttanne.

      Jos tämäkin vaihtoehto ei ole mahdollista, pyydämme ilmoittamaan asiakaspalveluun, joko puhelimitse tai sähköpostitse.

      Pyydämme Teitä ystävällisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun
      puhelimitse numeroon 09-4249 9999 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] jos
      herää kysymyksiä. Asiakaspalvelumme on auki arkisin klo 9-18

      Ystävällisin terveisin
      Kairi
      Viasat Asiakaspalvelu
      Tälläisiä viestejä laitoin sinne viron paskalle
      Puran tällä päivämäärällä viasat sopimuksen,tilasin kulta satelliittipaketin johon kuului kanavia mm yle nelonen nyt nämä poistuivat joten katson tuotteen muuttuuneen oleellisesti, paskan digipoksinne ja lautasenne voitte tulla hakeen koska vaan.
      Huomenna soitan kuluttaja asiamiehelle ja asianajajalle,ainuttakaan laskua en aio enää maksaa.
      Ja tämän jälkeen alkoi tapahtua.

      14. Vastuu ohjelmapalveluiden tarjonnasta
      Ohjelmayhtiöiden tekemät ratkaisut, toimintojen muuttaminen ja muuttuminen sekä lakkaaminen ovat seikkoja jotka ovat Operaattorin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Siten Operaattori ei vastaa yksittäisen ohjelmapalvelun tai kanavan sisällöstä tai muuttumisesta. Operaattori vastaa kuitenkin siitä, että Operaattorin tarjoama Peruspaketti säilyy muuttumattomana sopimuskauden sekä siitä, että ohjelmistotarjonta säilyy muilta osin monipuolisena sekä sopimuksen solmimishetkeen verrattuna vastaavan tasoisena.
      Operaattori ei vastaa edellisessä kappaleessa todettujen muutosten Asiakkaalle aiheuttamista välittömistä tai välillisistä vahingoista.
      Operaattori vastaa siitä, että Asiakas voi vastaanottaa ne TV-kanavat ja interaktiiviset palvelut, jotka Ohjelmatilaussopimuksen tekohetkellä ovat valikoimassa edellyttäen että Asiakas käyttää Operaattorin hyväksymää satelliittivastaanotinta ja antenniasentajaa. Asiakas vastaa kaikista sopimuksen mukaisesti suoritettavista maksuista riippumatta siitä, pystyykö satelliittivastaanotin vastaanottamaan Operaattorin lähettämä signaalia, mikäli Asiakas käyttää muuta kuin Operaattorin hyväksymää satelliittivastaanotinta ja/tai antenniasentajaa.
      Tiedot Operaattorin hyväksymistä satelliittivastaanottimista saa jälleenmyyjiltä, Asiakaspalvelusta sekä osoitteesta www.viasat.fi.

      Asiakkaan oikeus purkaa sopimus Asiakas voi kirjallisella ilmoituksella purkaa Ohjelmatilaussopimuksen Alkuperäisen sopimuskauden kuluessa tai sen jälkeen päättymään välittömästi, mikäli Operaattorin tarjoama palvelu poikkeaa tai muuttuu olennaisilta osiltaan siitä, mitä osapuolten kesken on sovittu; Operaattorin ohjelmatarjonnassa tapahtuu muutos, jonka johdosta Operaattorin tarjoama Peruspaketti muuttuu kokonaan tai olennaisilta osiltaan;

      Lähetän toki heille laitteet mutta siten,että vastaanottaja maksaa postimaksun.

      • ex-viasat

        mitä ihmettä ne tekee sillä boxilla?? Kuinkas muuten se lautanen - ei kait sitäki pidä palauttaa? Täytyy odotella vastausta vähän aikaa ja laittaa taas uus uhkavaatimus menemään.


      • arkeo

        Hei!

        Sanoin viasatin irti. Pahaksi onneksi olen maksanut laskut (24 kk sopimus) aina vuodeksi etukäteen.

        Ottaa tietysti lievästi sanoen päähän. Irtisanomisesta en ole saanut mitään vastausta. Ilmoitin tosin sopimuksen päättyvän kun 24 kk sopimusaika umpeutuu eli tämän vuoden lopulla.


        Toisaalta.

        Viasatin toimittamalla parabolilla saa näkyviin ASTRA-sateliitin.
        Entiset opiskelijani tulevat suuntaamaan parabolin kohti toista sateliittia.
        Saksasta on tulossa toinen boksi a) 70 egeä.

        Siellä on satoja ilmaiskanavia katsottavana, eikä periaatteessa maksa mitään.

        Tosin tuo viasatin uusintojen katselu on tullut maksamaan n. 800 egeä.
        Parabolin ja pätkän piuhaa olisi varmaankin saanut jostain halvemmalla.

        Siellä olisi ollut muitakin sateliitteja. Ilmeisesti joku black bird mutta pojat (miehet) olivat sitä mieltä että Astran "friisat" tai jotain sinnepäin on paras.

        Tästä huolimata Viasat-asia katsotaan loppuun asti ja korvausta sopimusrikkomuksesta tulen vaatimaan.


        Ihmettelen kyllä, että Viasat antaa itsestään näin negatiivisen kuvan.
        Vanhana ekonomina opin, että yksi (1) tyytymätön asiakas vie mennessään 20 muuta ja yhden (1) uuden asiakkaan hankkiminen maksaa hunajaa.

        Nyt globalisaation ja internetin aikakaudella yksi tyytymätön asiakas vienee mennessään huomattavasti suuremman määrän potentiaalisia asiakkaita.

        Itse olen kirjoitellut Viasatin toiminnasta kaikissa pohjoismaissa eri foorumeissa.
        Eilen sain työllä ja tuskalla rustattua/ käännettyä juttuni saksaksi ja englanniksi.
        Nämä jutut julkaisen mahdollisimman monissa eri euroopan maiden keskustelu ym. palstoilla.

        Jos ei kerran Viasat ole valmis kompensoimaan selkeää huononnusta ja syyllistyy mielestäni sopimusrikkomuksiin, lienee kohdallaan tiedottaa siitä mahdollsimman monille tahoille/ihmisille.

        Tehdään viasatin arrogantista asiakaspalvelusta yleisesti ja mahdollsimman laajalle leviävä juttu.

        Tosin Viasatin toiminnasta on melko mahdotonta kertoa mitään uutta, koska sama käytös ja asiakkaiden kyykyttäminen on selkeä puheenaihe kaikissa niissä maissa joissa viasat toimii.

        Tämän havitsee kun googlettaa esim.
        google.se
        google.nk
        google.dk
        google.de
        jne


      • ex-viasat
        arkeo kirjoitti:

        Hei!

        Sanoin viasatin irti. Pahaksi onneksi olen maksanut laskut (24 kk sopimus) aina vuodeksi etukäteen.

        Ottaa tietysti lievästi sanoen päähän. Irtisanomisesta en ole saanut mitään vastausta. Ilmoitin tosin sopimuksen päättyvän kun 24 kk sopimusaika umpeutuu eli tämän vuoden lopulla.


        Toisaalta.

        Viasatin toimittamalla parabolilla saa näkyviin ASTRA-sateliitin.
        Entiset opiskelijani tulevat suuntaamaan parabolin kohti toista sateliittia.
        Saksasta on tulossa toinen boksi a) 70 egeä.

        Siellä on satoja ilmaiskanavia katsottavana, eikä periaatteessa maksa mitään.

        Tosin tuo viasatin uusintojen katselu on tullut maksamaan n. 800 egeä.
        Parabolin ja pätkän piuhaa olisi varmaankin saanut jostain halvemmalla.

        Siellä olisi ollut muitakin sateliitteja. Ilmeisesti joku black bird mutta pojat (miehet) olivat sitä mieltä että Astran "friisat" tai jotain sinnepäin on paras.

        Tästä huolimata Viasat-asia katsotaan loppuun asti ja korvausta sopimusrikkomuksesta tulen vaatimaan.


        Ihmettelen kyllä, että Viasat antaa itsestään näin negatiivisen kuvan.
        Vanhana ekonomina opin, että yksi (1) tyytymätön asiakas vie mennessään 20 muuta ja yhden (1) uuden asiakkaan hankkiminen maksaa hunajaa.

        Nyt globalisaation ja internetin aikakaudella yksi tyytymätön asiakas vienee mennessään huomattavasti suuremman määrän potentiaalisia asiakkaita.

        Itse olen kirjoitellut Viasatin toiminnasta kaikissa pohjoismaissa eri foorumeissa.
        Eilen sain työllä ja tuskalla rustattua/ käännettyä juttuni saksaksi ja englanniksi.
        Nämä jutut julkaisen mahdollisimman monissa eri euroopan maiden keskustelu ym. palstoilla.

        Jos ei kerran Viasat ole valmis kompensoimaan selkeää huononnusta ja syyllistyy mielestäni sopimusrikkomuksiin, lienee kohdallaan tiedottaa siitä mahdollsimman monille tahoille/ihmisille.

        Tehdään viasatin arrogantista asiakaspalvelusta yleisesti ja mahdollsimman laajalle leviävä juttu.

        Tosin Viasatin toiminnasta on melko mahdotonta kertoa mitään uutta, koska sama käytös ja asiakkaiden kyykyttäminen on selkeä puheenaihe kaikissa niissä maissa joissa viasat toimii.

        Tämän havitsee kun googlettaa esim.
        google.se
        google.nk
        google.dk
        google.de
        jne

        puhut, vastuuseen ne on saatava. Laitoin uuden viestin kuluttajavirastoon, johon kopioin saamani vastauksen Viasatilta. Kuulemma YLE:n kanavat ja Nelonen eivät kuulu vakituisiin kanaviin jne. Katso viesti "näin Viasat vastasi".
        Aion myös viedä asian loppuun asti.


      • viasak
        ex-viasat kirjoitti:

        puhut, vastuuseen ne on saatava. Laitoin uuden viestin kuluttajavirastoon, johon kopioin saamani vastauksen Viasatilta. Kuulemma YLE:n kanavat ja Nelonen eivät kuulu vakituisiin kanaviin jne. Katso viesti "näin Viasat vastasi".
        Aion myös viedä asian loppuun asti.

        Miten

        olette asioissa edenneet tai onnistuneet noissa irtisanomisissa. Itse soitin puoli vuotta sitten ja siitä asti ovatonnistuneet kiemurtelemaan niin, että laskuja tulee edelleen. Kun viimein soitin sellaisen puhelun, että merimiehet pakenee, niin suostuivat sen irtisanomaan, mutta sittenkin vielä maksua kaksi kuukautta eteenpäin. Miten se sitten lopoulta onnistui puhelimessa? Eli on onnistunut nyt todistettavasti puhelimessa, joten kaikki pitäisi olla tasaarvoisia tuon puhelin irtisanomisen kanssa. Sähköpostia ei kannata laittaa, sillä eivät vastaa, ainakaan jos laskutuskausi kesken. Nyt sen verran V:xxx, että ömietin veisinkö asian eteenpäin.

        Pysykää erossa viasatista. Itse en enää koskaan sinne mene, eikä syynä ole laskujupakat, se on vain kermana päällä.


      • Kirsi
        viasak kirjoitti:

        Miten

        olette asioissa edenneet tai onnistuneet noissa irtisanomisissa. Itse soitin puoli vuotta sitten ja siitä asti ovatonnistuneet kiemurtelemaan niin, että laskuja tulee edelleen. Kun viimein soitin sellaisen puhelun, että merimiehet pakenee, niin suostuivat sen irtisanomaan, mutta sittenkin vielä maksua kaksi kuukautta eteenpäin. Miten se sitten lopoulta onnistui puhelimessa? Eli on onnistunut nyt todistettavasti puhelimessa, joten kaikki pitäisi olla tasaarvoisia tuon puhelin irtisanomisen kanssa. Sähköpostia ei kannata laittaa, sillä eivät vastaa, ainakaan jos laskutuskausi kesken. Nyt sen verran V:xxx, että ömietin veisinkö asian eteenpäin.

        Pysykää erossa viasatista. Itse en enää koskaan sinne mene, eikä syynä ole laskujupakat, se on vain kermana päällä.

        Itse taistetelen irtipäästäkseksi kyseisestä yrityksestä, mitään vastausta ei saa, laskuja tulee edelleen, ohjelmakorttikin jo palautettu. Älkää ihmiset missään tapauksessa ryhtykö tämän firman asiakkaaksi. Itse maksanut jo n. 2000 heille ja vielä vaan haluavat lisää...


    • Janne78.

      Painukaa kuuseen valittaja-urpot... mitä te täällä hössötätte? Tuliko itku ja nyt vaaditaan korvauksia.

      itkupillit ja pellet täällä vain ulvoo... muu tyytyväinen viasatin asiakaskunta tuskin
      keskustelee täällä teidän pällien kanssa.

      • hanki hoitoa!

        Jannella ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin, Janne-multinikki juoksee jokapalstalla kehumassa ja ylistämässä taivaisiin Viasattia, haukkuu muut, haukkuu muiden asiakkaat ja haukkuu vielä nekin joilla on ongelmia Viasatin kanssa...


      • Kirsi

        Taidat olla se joka kusettanut ihmisiä ostamaan tämän palvelun?


    • saman niminen.

      Niin tai sitten sinä olet vainoharhainen kun kuvittelet saman henkilön kahlaavan kaikki aiheet läpi ? :)

      Itse olen saman niminen kirjoittelija joka huomannut että joku muukin närkästynyt k*sipää käyttää samaa nimimerkkiä että eipä taida olla ainoa kun ennenkin tänne kirjoittanut.

    • ripeha99

      Viasat on todella syvältä. Lähettää uusia kortteja ihmisille jotka ovat kuolleita ja omaiset joutuvat kuseen niistä kun eivät surultaan ole ymmärtäneet lopettaa kanavaa. Todella hienoa toimintaa Viasatilta !!! Ei henk.koht asiakaspalvelua. Pelkkä robotti joka ei ymmärrä mitään. Itse jouduin maksamaan n.1000€ extraa kun lopetin kanavan. Olin asiskas 20v. Tässä kiitos = haista v.... T: Viasat. En suosittele kenellekkään tätä paskakanavaa palveluineen. Seuraava toimenpide mutsini kautta lähdetään oikeuteen noita paskiaisia vastaan koska ei toimi ei aktivoidu tekninen ongelma alkup.asiakas kuollut. Ei ole muuta tarkoitusta firmalla kuin laskuttaa ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitä pitää tehdä. Kiitos tästä kaikesta p....,ta Viasat. Oikeus tulee voittamaan. ja te tulette nöyrtymään. Siitä pidän huolen EU:ta myöden.KIITOS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe