leijona katala

oinas

olen tutustunut noin kaksi vuotta sitten leijona "ystävääni", enkä ole nyt saanut hänestä juuri muuta kuvaa kuin selkäänpuukottaja, kaksinaamainen ja äärettömän hyvä valehtelemaan.En pidä enää häntä ystävänäni, koska olen kuullut kaikkia ikäviä asioita mitä hän puhuu selkäni takana ja on aina valmis menemään miehen kanssa joka on varattu,koska kaiken hänen pitää saada.Ja hän ei kestä minun suorasukaisuuttani ollenkaan.Minulla on ilo ja kunnia kertoa tässä näin julkisesti, että minulle ei tule elämänkumppaniksi koskaan leijonaa eikä myöskään ystäväkseni.Kiva kuulla myös muiden mielipiteitä?thank you!

22

2219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spica

      Meitä leijonia on niin moneen junaan, että ei ketään voi tuomita vain syntymäajan ts. horoskoopin perusteella.

      • Weice M

        Suurin osa leijonista ja leijonattarista omaavat korkeen moraalin...........nutta spica oikeessa ei tekemistä mitään syntymäajan kanssa. Kyllä kaikki on opittua jostain. Toivottavasti sun luotto nyt ei ihmisiin ja rakkauteen oo menny.
        Rauhaa ja rakkautta tehtiin.............


      • leone
        Weice M kirjoitti:

        Suurin osa leijonista ja leijonattarista omaavat korkeen moraalin...........nutta spica oikeessa ei tekemistä mitään syntymäajan kanssa. Kyllä kaikki on opittua jostain. Toivottavasti sun luotto nyt ei ihmisiin ja rakkauteen oo menny.
        Rauhaa ja rakkautta tehtiin.............

        Huh, huh!

        Kyllä me leijonat ollaan lojaaleja: vastaavan lainen syytös oli oinaiden sivuilla ja heti oli noussut saamarinmoinen äläkkä. Kaikki nämä leijonien vasta viestit joita luin olivat niin lojaaleja ja ymmärtäväisiä. Taitaa oinasta kiukuttaa???

        Ed. leijonat olivat kyllä oikeassa: ketään ei voi tuomita pelkän aurinkomerkin perusteella. Ihminen on psyko-fyysinen kokonaisuus ja kunnon astrologia perustuu tarkkaan laskettuun tähtikarttaan jotka vaikuttavat ihmisen persoonallisuuden eri osa-alueilla.

        Tutulta ei kyllä kuulostanut toi leijonan selkään puukotus... Leijonat ovat yleensä aika oikeuden tuntoisia ja rehtejä sekä tekevät uhrauksia oman kunniansa tai ystävänsä vuoksi.

        Harmi että tälläistä sitten oli sattunut. Voisikohan kyseessä olla väärinkäsitys? Oletko itse ollut häntä kohtaan reilu? Yksi oinas nimittäin jätti mulle velkansa hoitamatta ja mä jouduin kuseen: jouduin selvittelemääm raha-asioita 3000 km päästä ja kännykkälasku senkun nauro. Tuli ehkä vähän sitten ystävää moitittua myös seläntakana, kun ei ollut paikalla. Ettet vain olisi itse järkkäillyt kaverillesi kusisia paikkoja johon olet sitten välinpitämättömyyttäsi hänet jättänyt? Leijona nimittäin olisi kaverilleen repinyt ne rahat vaikka perseestään.


    • anniina

      se riippuu ihmisestä ei horoskoopista.

    • Anu

      Eipätoi varmaa pelkästä horoskoopista johdu.
      Mutt jännä piirre on et kaikki mun lähimmät kaverit on oinaita. myös mun kaikki 4 viimestä exää.
      Leijona ja oinas aina taistelee näkyvyydestä ja suosiosta.
      sellasta se on... mutta hyvä tiimi niist tulee...

    • Leo

      Olen itse nainen(leijona) ja tota olen ihan erilainen ku sun kuvama henkilö. Se ei oo vain mun mielipide vain myös esim.mu kavereiden. Mutta tunnen kyllä leijonia jotka ovat sellaisia ku sun ex-kaverisi ja myös muissa merkkeissä löytyy sellaisia! Jos ihminen on tarpeksi kiero ja täynnä itseään niin ei sillä o väliä minkä merkkin alla hän on syntynyt! se on ihmisluonne kysymyksessä ei horoskoopit.

    • jellona, ylpeä siitä

      Muistaisit vaan sen että kaikki jellonat EI oo todellakaan samanlaisia. Erilaisiakin löytyy kuin tämä sinun ystäväsi.
      Oinaalla ja Leijonalla saattaa ottaa monestikin yhteen, mutta en tiedä sitte..itselläni on Oinas kaverina ja hyvin menee.

    • poppop

      Uskon varmasti että leijonat osaavat olla todella katalia, valehtelevia ja paskoja jos heille on sitä...Itselläni on taas ollut monta oinaspuolista kaveria ja he ovat todella olleet juuri tämänlaisia selkäänpuukottajia. Leijonilla on vahva tarve "kostaa" varmasti jokainen vääryys, joten mietippä ite oletko ollut "malli" ystävä itse... =) Ja oinaathan ovat tunnetusta todella kateellisia joka asiasta...hoh hoo....

      • leijona fani oinas

        Heiiii! Ei ole kaikki oinaatkaan sellaisia kuin sanoit :( Itse Tulen loistavasti toimeen leijonien kanssa enkä kadehdi. Kirjotinkin tuonne alemmas kommenttini. Mutta onhan meitä kaikkia moneksi vai mitä. Itse pidän leijonista joten pidän tässä asiassa kyllä teidän leojen puolta enemmän kuin tuon oinas kirjoittajan


      • leone
        leijona fani oinas kirjoitti:

        Heiiii! Ei ole kaikki oinaatkaan sellaisia kuin sanoit :( Itse Tulen loistavasti toimeen leijonien kanssa enkä kadehdi. Kirjotinkin tuonne alemmas kommenttini. Mutta onhan meitä kaikkia moneksi vai mitä. Itse pidän leijonista joten pidän tässä asiassa kyllä teidän leojen puolta enemmän kuin tuon oinas kirjoittajan

        Tänks, reilu meininki!
        Mulla on mun 2 parasta kaveria oinaita ja hyvin ollaan pärjäilty. Kun on tapeltu on sitten tapeltu kunnolla, ei ole jäänyt hampaan koloon mitään (hampaatkin on kyllä tallella).


    • Cartza

      Mulla OLI kans kaveri joka on leijona...valehteleva paskanpuhuja ja hän yritti silloista poikaystävääni jonka kanssa olin ollu 5 vuotta mutta erosin pari kuukautta sitten ja sain kuulla lisää Lumpsahtavasta leijonakamusta....

    • Haahaa

      Ei todellakaan voi yleistää et kaikki leijonat ois tuollasii!Tosin tunnen yhden tytön, joka on leijona ja en oo ikinä sellasta lumppua ennen tavannut, en oo ikinä nähnyt sitä omana ittenänsä, aina esittämässä ja dramatisoimassa kaikkee ja nuolemassa kaikkia jätkiä, varattuja ja vapaita. Mutta sitten tunnen myös erään Leijona tytön, joka on ehkä maailman kiltein ihminen! Välillä oikein ärsyttää että on liian kiltti ja antaisi pois kaiken omaisuutensa eikä ikinä puhu pahaa kenestäkään. Että kyllä siihen vaikuttaa kasvatuskin, että miten kotona on opetettu...että mitkä leijonan luonteenpiirteet tulee dominoiviksi sitten isona.

      Itsekin oon leijona ja omasta mielestä kiltti ja vähän yliherkkä, en puhu pahaa kenestäkään ilman syytä, mutta jos jollekin mun ystävälle tehdään vääryytttä, tai mulle itselle, niin en kyllä unohda sitä, vaan joudun raivon valtaan ja kostan sen, vaikka sitten usean vuoden päästä! Yksi oma hyvä ystäväni on Oinas, ja meillä on tosi hyvät välit, ei ole ollut ongelmia, kuin ehkä ystävyyden alussa, kun oli totutteleminen siihen että hän sanoo kaikki asiat niin suoraan.

      • Skorpioni

        lumppu mikä lumppu ja valehtelija, ja epärehellisyyden perikuva=leijona


      • leijonatar
        Skorpioni kirjoitti:

        lumppu mikä lumppu ja valehtelija, ja epärehellisyyden perikuva=leijona

        se riippuu naisesta että miehestä ja luonteesta mitä tekee ja puhuu. niitä löytyy kyllä kaikista merkeistä. on niin monta tapausta kuin on ihmistäkin.


      • leone
        Skorpioni kirjoitti:

        lumppu mikä lumppu ja valehtelija, ja epärehellisyyden perikuva=leijona

        Voi voi!

        Skorpioonithan ovatkin niin rehtejä ja suoria että ihan naurattaa. Minulla on monta hyvää skorppari tuttavuutta, esim. mummini oli skorppari ja aivan ihana ihminen, mutta skorpioonia ei kyllä voi moittia liiasta avoimuudesta. Skorppari on aikalainen salailija: junailee jutut aina niin ettei muka itse olisi syyllinen tai valehtelija. Voi olla että leijona on antanut samalla mitalla takaisin mitä on saanut, muttei välitä salakavalasti peitellä jälkiään kuten skorppari.

        Tais jättää sut?

        Sori vaan, mutta sattuuhan sitä.


    • Leijona

      Anteex, nyt vaan, mutta sinä et voi yleisesti määritellä, että kaikki LEIJONAT olisivat samanlaisia, kuin toi sinun entinen LEIJONA ystäväsi ja sitäpaitsi kaikkilla LEIJONILLA on erinlainen luonne.... Ja kaikki ei ole todellakaan samanlaisi kuin se.... Älä yleistä ja sano sit vasta kun tiedät enemmän LEIJONISTA... Tutustu rohkeudella...=) trv. Leijona

      • panda

        välittää.jos jotain ei enää koskaan kiinnosta tutustua uusiin leijoniin niin siinähän ei tutustu.kiitos tiedosta emme tee sillä mitään,teille tuli varmaan hyvä mieli kun saitte sanottua.
        rakkaudella,"nuori pieni viaton Nala"
        p.s.olettehan nähneet leijonakuninkaan?


      • Leijona
        panda kirjoitti:

        välittää.jos jotain ei enää koskaan kiinnosta tutustua uusiin leijoniin niin siinähän ei tutustu.kiitos tiedosta emme tee sillä mitään,teille tuli varmaan hyvä mieli kun saitte sanottua.
        rakkaudella,"nuori pieni viaton Nala"
        p.s.olettehan nähneet leijonakuninkaan?

        Vai semmosta no siitähän mulle tulikin oikein hyvä mieli ja olen ylpeä siitä, että sain sanottua asiani, niinku se minun milestäni on... No se ei ole mun asiani, jollei hän tai jotkut pysty enää luottamaan Leijoniin, mutta aina voi yrittää, mut antaa olla kun ei voida.... Tottakai mä olen Leijonakuninkaat nähnyt.... Kiitos kun sanoit mua niin viattomax, mutta en kuitenkaan sitä ole, ja ei varmaan ketkään muutkaan eli puhun yleisesti kaikista horoskooppi merkkien edustajista, eli ei voi olla ketään 100% viatonta ihmistä.... No eipä mulla ole tähän viestiin enempää sanottavaa.....


      • leone
        panda kirjoitti:

        välittää.jos jotain ei enää koskaan kiinnosta tutustua uusiin leijoniin niin siinähän ei tutustu.kiitos tiedosta emme tee sillä mitään,teille tuli varmaan hyvä mieli kun saitte sanottua.
        rakkaudella,"nuori pieni viaton Nala"
        p.s.olettehan nähneet leijonakuninkaan?

        Hyvä ja hienoa!
        Täydellisen upeasti vastattu!!!!!
        Olen nähnyt leijonakuninkaan, ihanan itkettävä!


    • "Leijona fani" oinas

      Pakko kommentoida!!! Mielestäni leijonat (tuntemani) ovat suuri sydämmisiä, anteliaita ja lämpimiä ihmisiä. Ovathan he välillä vähän kuin "drama queen" tai "drama king" mutta en pidä sitä pahana sillä oinaana olen itsekkin huomion kipeä toisinaan :) Toki jokaiseen merkkiin kuuluu varmasti myös valehtelijoitakin.

    • leijona 69

      Taidat olla edelleen aika kiukkuinen "ystävällesi",koska mollaat yleensäkin kaikkia leijonia...se on mielestäni väärin,koska kaikki ei todellakaan ole samanlaisia SIKOJA.
      Minua on pidetty uskollisena ystävänä ja kritiikkä olen hyvin kestänyt,vaikka välillä hammasta purren-asioista pitää puhua rakentavasti!!!
      Se on sun entisen kaverin häpeä jos noin käyttäytyy(varattujen iskeminen voi kertoa pelosta sitoutua vakavissaan toiseen ihmiseen)
      Pärjäillään lähimmäistemme kanssa.

    • mmjklms

      en mä ois ainakaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe