Siedätyshoito

kohta epätoivoinen

Elikkäs tiedättekö siedätyshoidoista mitään ? Minkä hintaisia ne ovat ja kuinka tehokkaita. Kyseessä on nyt koiraa vastaan siedätys. Normaalien antihistaminiien kanssa rupeaa jo kohta olemaan vaikeaa ja en tahtoisi luopua koirastani. Onko minkäänlaista osuutta sairausvakuutuksilla näiden hoitojen korvaamiseen tai kelalla ?

7

2355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astmaatikko....

Lähtökohtaisesti lemmikkieläimiä vastaan ei siedätetä. Ainoastaan eläinlääkärit tms. tai avustajakoiraa tarvitsevat siedätetään. Joutuisit sitä paitsi luopumaan koirastasi siedätyksen ajaksi.

Siedätyshoito on myös vaarallista, eli asialla ei pidä leikkiä.

• puolella

siedätetään ketä vaan, mutta hinta kiinnostaa minuakin?? Tämän siedätys asian kysyin hoitaja tekevältä lääkäriltä.

Hintaan en saanut vastausta, josko täällä olisi joku joka tietää??

• elosan

Tämä ei ehkä auta sinua.
      Minulle on käynyt niin, etten ole enää omalle koiralla allerginen. Kissa joskus kyllä saa aivastelemaan, vaikke ole siinä luettelossa.
      Sitten oli pitkään siitepölyt...nekin meni ohin kun yhden kesän olin mansikkamaalla töissä.
      Siedätyshoidot on pitkiä ja kalliitakin. Suuruuksista en tiedä, enkä korvaako kela-se

• kokemusta on asiasta

...niin voit pitää koirasi.

• lapselle

on sairaalan knk-polilta saamani tiedon mukaan ilmainen! Olin siitä todella hämmästynyt. Onhan kysymys kuitenkin kolmevuotisesta hoidosta aluksi viikon välein piikittämisestä valvotuissa oloissa. Siitepölyt ja heinät aiheuttavat oireita aina anafylaksiaan asti (ristikkäisallergia). Onko tietoa, miten homma on hoitunut lapsen kanssa? Miten saada piikkipelkoinen yhteistyökykyiseksi? Motivoinniksi lahjonta?

Syksyllä alkaa. Vastauksista kiitollinen Äikkä

• neitipuu

Koiraa vastaan ei ole siedätystä. Itselläni oli allergiatesteissä (prick-testeissä) hevosen kohdalla pientä esiintymää, 3 vuoden siedätyshoidon jälkeen ainakaan prick-testeissä tuli tulokseksi nolla, eli ei yhtään allergiaa. :) Ja olin timotein siedätyksessä. Eli joskus siedätyshoito auttaa muihinkin allergioihin. Pyörin hevosten ja heinien parissa joka päivä, ja ennen jos olin paljon heinän tekemisissä, tuli hengenahdistusta ja silmät alko vuotaan. Nyt noi ongelmat on kadonnu. Mutta sulle sanoisin sen, että tuloksia saat todellakin odottaa vähintään 1-2 vuotta... Ja joillakin siedätyshoito ei auta lähes ollenkaan

• siedättyvä

Niin kissa-, koira- kuin hevosallergiaankin pystytään siedättämään. Tämä selviää vaikka ihan googlaamalla ja lukemalla allergoiden käypä hoito -suositukset. Itse aloitin juuri siedätyksen kissa-allergiaan (eikä todellakaan omasta lemmikistä tarvitse luopua siedätyksen ajaksi...ihme juttuja täällä). Kustannukset tulevat olemaan n. 2500 euroa kolmen vuoden ajalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      124
      3072
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1445
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1309
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    5. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1037
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      967
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      307
      848
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      767
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    Aihe