Elikkäs tiedättekö siedätyshoidoista mitään ? Minkä hintaisia ne ovat ja kuinka tehokkaita. Kyseessä on nyt koiraa vastaan siedätys. Normaalien antihistaminiien kanssa rupeaa jo kohta olemaan vaikeaa ja en tahtoisi luopua koirastani. Onko minkäänlaista osuutta sairausvakuutuksilla näiden hoitojen korvaamiseen tai kelalla ?
Siedätyshoito
7
2281
Vastaukset
- Astmaatikko....
Lähtökohtaisesti lemmikkieläimiä vastaan ei siedätetä. Ainoastaan eläinlääkärit tms. tai avustajakoiraa tarvitsevat siedätetään. Joutuisit sitä paitsi luopumaan koirastasi siedätyksen ajaksi.
Siedätyshoito on myös vaarallista, eli asialla ei pidä leikkiä.- puolella
siedätetään ketä vaan, mutta hinta kiinnostaa minuakin?? Tämän siedätys asian kysyin hoitaja tekevältä lääkäriltä.
Hintaan en saanut vastausta, josko täällä olisi joku joka tietää??
- elosan
Tämä ei ehkä auta sinua.
Minulle on käynyt niin, etten ole enää omalle koiralla allerginen. Kissa joskus kyllä saa aivastelemaan, vaikke ole siinä luettelossa.
Sitten oli pitkään siitepölyt...nekin meni ohin kun yhden kesän olin mansikkamaalla töissä.
Siedätyshoidot on pitkiä ja kalliitakin. Suuruuksista en tiedä, enkä korvaako kela-se- kokemusta on asiasta
...niin voit pitää koirasi.
- lapselle
on sairaalan knk-polilta saamani tiedon mukaan ilmainen! Olin siitä todella hämmästynyt. Onhan kysymys kuitenkin kolmevuotisesta hoidosta aluksi viikon välein piikittämisestä valvotuissa oloissa. Siitepölyt ja heinät aiheuttavat oireita aina anafylaksiaan asti (ristikkäisallergia). Onko tietoa, miten homma on hoitunut lapsen kanssa? Miten saada piikkipelkoinen yhteistyökykyiseksi? Motivoinniksi lahjonta?
Syksyllä alkaa. Vastauksista kiitollinen Äikkä
- neitipuu
Koiraa vastaan ei ole siedätystä. Itselläni oli allergiatesteissä (prick-testeissä) hevosen kohdalla pientä esiintymää, 3 vuoden siedätyshoidon jälkeen ainakaan prick-testeissä tuli tulokseksi nolla, eli ei yhtään allergiaa. :) Ja olin timotein siedätyksessä. Eli joskus siedätyshoito auttaa muihinkin allergioihin. Pyörin hevosten ja heinien parissa joka päivä, ja ennen jos olin paljon heinän tekemisissä, tuli hengenahdistusta ja silmät alko vuotaan. Nyt noi ongelmat on kadonnu. Mutta sulle sanoisin sen, että tuloksia saat todellakin odottaa vähintään 1-2 vuotta... Ja joillakin siedätyshoito ei auta lähes ollenkaan
- siedättyvä
Niin kissa-, koira- kuin hevosallergiaankin pystytään siedättämään. Tämä selviää vaikka ihan googlaamalla ja lukemalla allergoiden käypä hoito -suositukset. Itse aloitin juuri siedätyksen kissa-allergiaan (eikä todellakaan omasta lemmikistä tarvitse luopua siedätyksen ajaksi...ihme juttuja täällä). Kustannukset tulevat olemaan n. 2500 euroa kolmen vuoden ajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612