Siedätyshoito

kohta epätoivoinen

Elikkäs tiedättekö siedätyshoidoista mitään ? Minkä hintaisia ne ovat ja kuinka tehokkaita. Kyseessä on nyt koiraa vastaan siedätys. Normaalien antihistaminiien kanssa rupeaa jo kohta olemaan vaikeaa ja en tahtoisi luopua koirastani. Onko minkäänlaista osuutta sairausvakuutuksilla näiden hoitojen korvaamiseen tai kelalla ?

7

2300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astmaatikko....

Lähtökohtaisesti lemmikkieläimiä vastaan ei siedätetä. Ainoastaan eläinlääkärit tms. tai avustajakoiraa tarvitsevat siedätetään. Joutuisit sitä paitsi luopumaan koirastasi siedätyksen ajaksi.

Siedätyshoito on myös vaarallista, eli asialla ei pidä leikkiä.

• puolella

siedätetään ketä vaan, mutta hinta kiinnostaa minuakin?? Tämän siedätys asian kysyin hoitaja tekevältä lääkäriltä.

Hintaan en saanut vastausta, josko täällä olisi joku joka tietää??

• elosan

Tämä ei ehkä auta sinua.
      Minulle on käynyt niin, etten ole enää omalle koiralla allerginen. Kissa joskus kyllä saa aivastelemaan, vaikke ole siinä luettelossa.
      Sitten oli pitkään siitepölyt...nekin meni ohin kun yhden kesän olin mansikkamaalla töissä.
      Siedätyshoidot on pitkiä ja kalliitakin. Suuruuksista en tiedä, enkä korvaako kela-se

• kokemusta on asiasta

...niin voit pitää koirasi.

• lapselle

on sairaalan knk-polilta saamani tiedon mukaan ilmainen! Olin siitä todella hämmästynyt. Onhan kysymys kuitenkin kolmevuotisesta hoidosta aluksi viikon välein piikittämisestä valvotuissa oloissa. Siitepölyt ja heinät aiheuttavat oireita aina anafylaksiaan asti (ristikkäisallergia). Onko tietoa, miten homma on hoitunut lapsen kanssa? Miten saada piikkipelkoinen yhteistyökykyiseksi? Motivoinniksi lahjonta?

Syksyllä alkaa. Vastauksista kiitollinen Äikkä

• neitipuu

Koiraa vastaan ei ole siedätystä. Itselläni oli allergiatesteissä (prick-testeissä) hevosen kohdalla pientä esiintymää, 3 vuoden siedätyshoidon jälkeen ainakaan prick-testeissä tuli tulokseksi nolla, eli ei yhtään allergiaa. :) Ja olin timotein siedätyksessä. Eli joskus siedätyshoito auttaa muihinkin allergioihin. Pyörin hevosten ja heinien parissa joka päivä, ja ennen jos olin paljon heinän tekemisissä, tuli hengenahdistusta ja silmät alko vuotaan. Nyt noi ongelmat on kadonnu. Mutta sulle sanoisin sen, että tuloksia saat todellakin odottaa vähintään 1-2 vuotta... Ja joillakin siedätyshoito ei auta lähes ollenkaan

• siedättyvä

Niin kissa-, koira- kuin hevosallergiaankin pystytään siedättämään. Tämä selviää vaikka ihan googlaamalla ja lukemalla allergoiden käypä hoito -suositukset. Itse aloitin juuri siedätyksen kissa-allergiaan (eikä todellakaan omasta lemmikistä tarvitse luopua siedätyksen ajaksi...ihme juttuja täällä). Kustannukset tulevat olemaan n. 2500 euroa kolmen vuoden ajalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4333
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1312
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe