Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluttomuus

haluton

Täällä tuntuu kaikki olevan tajuttomia seksipetoja..heh. Itsellä on mennyt halut koko touhuun jostain syystä. Sanotaan, että naiset on 40:n paikkeilla parhaimmillaan jne. jne, mutta omalla kohdalla ei pidä paikkaansa kyllä yhtään. Jos kerran kuussa aidosta haluttaa, niin hyvä...mies olisi valmis useampaan kertaan viikossa ja riitahan siitä tulee, kun sulkeudun pahan tuulen taakse, että pääsen pinteestä..huh. Aiemmissa suhteissani olen kyllä ollut aktiivinen yllätysten keksijä ja aloitteentekijä ym. Ei ymmärrä tätä nykyistä olotilaa...onko vika sitten parisuhteessa vai mistä hiivatista tälläinen oikein johtuu? Jos joillain samanlaisia ongelmia, niin olisi kiva lukea kuinka niistä selvitty.

3

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 124567

      Mee nyt lääkäriin kiireesti, ei tuollainen ole normaalia. Kokemuksesta tiedän kuinka raskasta on olla frigidin naisen mies. Selityksiä tulee jos vaikkka millaisia "keritäänhän me aamullakin" , !ei nyt jaksa" jne.
      Et usko kuinka raskasta se on miehelle kun maaseudulla ei voi baariinkaan lähteä panoa vonkaamaan.
      Hoida itsesi kuntoon!!

    • ateritsi

      Terve!
      Samanlaisia hommia olen kokenut itsekin. Olen 44-v mies ja seksi maistuis vieläkin. Vonkumaan olen kyllästynyt ja puhuttukin asiasta on, mutta ei niin ei..Pakottaakaanhan ei voi.Mieleen on iskenyt varsinainen itseinho ja miettii, mikä on kun ei kelpaa. Omasta mielestäni en nyt mikään rumiluskaan ole ja seuraa voisi löytyä muualtakin. Kuitenkin olen vain tyytynyt "omaan käteen". Nyt tuntuu, että sekin sarka on ammennettu ja seuraava vaihe on sitten vieraat...Kertokaahan olisiko mitään sivustoa meille keski-ikäisille, jossa näistä asioista voisi puhua oikeasti ja saada vaikka jotain chattailu seuraakin kun nämä niin kovin kuitenkin vaivaavat

    • Ex haluton 42

      Joo, minäkin uskoin vuosikaudet, että olen vaan menettänyt haluni kertakaikkisesti. Mikään ei vois vähempää kiinnostaa, kuin seksi.

      Sitten tilanne muuttui, ajauduin sivusuhteeseen.
      Ja ykskaks rupesi taas maittamaan ihan satasella!

      En suosittele tällaista ratkaisua kenellekään,
      mutta tiedoksi vaan, että vika ei välttämättä ole sinussa vaan olosuhteissa.

      Yritä järisyttää koko homman perustuksia puolisosi kanssa ja asennoitua asiaan eri tavalla. Vaikka et itse huomaa tarvitsevasi seksiä mihinkään, kumppanisi luultavasti kärsii,
      ja voin taata, että upean seksielämän tavoittelu
      kannattaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe