mistä tietää

onko skopu

rakastunut vai "vaan ystäviä"? Ja onkos paha jos antaa ymmärtää varsin selkeästi että on itse ihastunut, loppuiko "haaste" siihen?
Ja että skopu on avoin ,kertoilee menoistaan ym, luottaa siis mutta vain ystävänäkö? Jos edes tietäisin että ajan kanssa vaan jos ei koskaan niin enpä haluaisi sydäntäni enempiä kiinnittää sattuu sitten se irroittaminen. Neuvoja?!??

15

2908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseltään suoraan

      niin tiedät.

    • skopunainen

      ja ilmaise tunteesi. Skopuna en ikinä loukkaa ihmistä tai ajattele ihmisiä "haasteena". Voit yllättyä positiivisesti. Voi myös olla niin ujo että tunteita sinua kohtaan, muttei uskalla niitä ilmaista täysin selkeästi. Mene puolitiehen vastaan ja onnea!

    • kyseessä

      mies vai naisskopu?

      • kuin aloittajalla

        Kyseinen hlö, josta itse puhun, on mies skopu. Voisin allekirjoittaa tämän keskustelun aloittajan viestin täysin. Olen pahasti ihastunut tähän kyseiseen skopuun, en vain tiedä miten olisi järkevintä edetä.


      • ap,,,

        ,,,


      • kyseessä
        kuin aloittajalla kirjoitti:

        Kyseinen hlö, josta itse puhun, on mies skopu. Voisin allekirjoittaa tämän keskustelun aloittajan viestin täysin. Olen pahasti ihastunut tähän kyseiseen skopuun, en vain tiedä miten olisi järkevintä edetä.

        ihan sama mies :)


    • hylkää sinut

      kun on löytänyt jonkun kiinnostavamman. ei puhu asiasta ennen sitä, sen aikana eikä sen jälkeen. Siitä tiedät miten skorpioni sinua arvostaa. Hän 'sai' jo sinut ja hän rakastaa ajojahtia enemmän kuin sinua. Sinä et siis enää ole tarpeeksi kiinnostava vaikka mitä tekisit tai sanoisit.
      Tällainen on skorpioni. Hyvää matkaa.

      • aikani kestin virheitäsi

        ja kun mitta oli täysi...vedin maton jalkojesi alta,ja poistin sinut elämästäni.
        Skorpparin kanssa pitää olla tosi varovainen.


      • skorppari nainen

        vain siinä tapauksessa että on tullut petetyksi, kerro avoimemmin tunteista häntä kohtaan, suoruus ja rehellisyys on kovia valtteja, jos olet välinpitämätön ja et puhu etkä pukahda niin skorppari pian kääntää selän, ei skorppari rakasta mitään ajojahtia mutta jos olet ailahtelevainen ja puhut vaikka muista miehistä ja yrität saada mustasukkaiseksi niin silloin skorppari lähtee viimeistään.


      • Peppiina74
        skorppari nainen kirjoitti:

        vain siinä tapauksessa että on tullut petetyksi, kerro avoimemmin tunteista häntä kohtaan, suoruus ja rehellisyys on kovia valtteja, jos olet välinpitämätön ja et puhu etkä pukahda niin skorppari pian kääntää selän, ei skorppari rakasta mitään ajojahtia mutta jos olet ailahtelevainen ja puhut vaikka muista miehistä ja yrität saada mustasukkaiseksi niin silloin skorppari lähtee viimeistään.

        ..edellistä. Tosin jo pelkkä välinpitämättömyys ja kylmyys riittävät hyvin. Heti ei skorpparikaan luovuta, itse katsoin tilannetta vuosikaudet ja odotin päivää parempaa, mutta kun sitä ei tullut ja päätös oli tehty, niin päätä ei enää käännä mikään.

        Ainakin naispuolisena skorpparina allekirjoitan, että avoimuus, suoruus ja läheisyys (joka tasolla) ovat kovia valttikortteja! Päinvastoin sitten taas itse suorastaan vihaan tuota ajojahtia ja "pelaamista", ei tuu mitään..


    • tyttönen kaksonen

      Kun on tässä nyt kertana muutamana lueskellut näitä keskusteluja joissa kaikissa esiintyvät nämä kaksi asiaa: skorppari joko ei ole kiinnostunut jos ei ota selvää tai sitten se odottaa että sille ollaan avoimia

      Ts. tästä päästään siihen ongelmaan että ihmissuhteissa on aina kaksi. Tietenkään kaikki eivät käy yhteen, eikä väkisin mitään tule. En halua nyt yleistää, tekstini viittaa nyt lähinnä lukemaani ja kokemaani, kommentoikaa skorpparit vapaasti :)
      Eli siis, normaalistihan mies kyllä jotenkin näyttää kiinnostuksensa, mutta jos neuvona on se, että sille pitää olla myös avoin, nousee esiin se riski, että nainen on helposti "itsestäänselvyys". Siis monesti ihmissuhteissa.. Ihmettelen nyt siis tätä skopujuttua, kun tässähän on nyt ihan selvästi ristiriita, jos skopu ei uskalla/ei halua ihmistä joka ei ole avoin, mutta kuitenkin oman kiinnostuksensa näyttäisi(jolloin ei toisella ihmiselläkään olisi sitä epäselvyyttä mitä tehdä) ja jos ei sitä näytä niin silloinhan toinen osapuoli roikkuu turhaan..?
      Itse aikani tuossa katselin, pidin yhteyttä, olin kiva, avulias, särmäkin tyyppi ja ihmettelin että mitä hittoa..? Lopulta päättelin, että jos sen tiedon haluan, se täytyy itse kysyä :) Skorppari ei sitten taas siihen sanonut kyllä tai ei, ei juuta eikä jaata, jolloin täytyi tehdä johtopäätöksiä ---> skopun mielestä vääriä oli ne sitten kumpaan suuntaan tahansa ( päättely itsessään perseestä). Väittää itseään tunteettomaksi ihmiseksi kokonaisuudessaan, vaikka ei sitä ole sillä suojaa itsensä muurilla jonka voi aistia.. Ja itse kysyin asiaa ihan siitä syystä, että haluan sen tiedon, oli se sitten kumpaan suuntaan vaan, mutta kun sitäkään ei sanota..?

      Eli pysy täsä nyt sitten kärryillä, ootte te aikamoisia :) Olen itsekin kuuskorppari, ehkä siksi skopumiehet bongaan :D Ja tuo skopumies, ihme kyllä, otti puheluni jälkeen itse samana päivänä yhteyttä, törmäilty on sen jälkeenkin mutta kaikki jää aina auki.. Päätin, etten itse nyt enää liikoja odota, loukkaan vaan itseni, pakko se on ja suojella jos skopukin sitte ;)

      • tyttönen kaksonen

        Etsin siis jo jotain vakavampaa ja pysyvää, ei jaksa enää jotain ihmettelyä ja aina uudelleen tutustumista ja pettymistä ja toivomista.. Haluan vaan sen tiedon toisen ihmisen tunteista, en koko elämää enkä kaikkea aikaa, vaan että sais jotain.. läheisyyttä ja mukavaa, tiedon että on tykätty :) Mies vetoaa tai vetosi ajan puutteeseen, vaikka kyllähän aikaa tai muistamista on jos on kiinnostusta.. muistamista on niin monenlaista.. ja se pikku tieto, jokin yhteenkuuluvuus, kaunis, toisen ajattelu.. No, ehkä liikaa vaadittu en tiijä..

        Kertokaa ihmeessä skoput jos tiedätte mitä tämä tarkoittaa? :) Ja jos saitte mitään selvää epäselvästä sepustuksestani :D


      • on vain
        tyttönen kaksonen kirjoitti:

        Etsin siis jo jotain vakavampaa ja pysyvää, ei jaksa enää jotain ihmettelyä ja aina uudelleen tutustumista ja pettymistä ja toivomista.. Haluan vaan sen tiedon toisen ihmisen tunteista, en koko elämää enkä kaikkea aikaa, vaan että sais jotain.. läheisyyttä ja mukavaa, tiedon että on tykätty :) Mies vetoaa tai vetosi ajan puutteeseen, vaikka kyllähän aikaa tai muistamista on jos on kiinnostusta.. muistamista on niin monenlaista.. ja se pikku tieto, jokin yhteenkuuluvuus, kaunis, toisen ajattelu.. No, ehkä liikaa vaadittu en tiijä..

        Kertokaa ihmeessä skoput jos tiedätte mitä tämä tarkoittaa? :) Ja jos saitte mitään selvää epäselvästä sepustuksestani :D

        sitä että parhaimmillaan skopu yrittää olla loukkaamatta kun tietää toisen kiinnostuksesta mutta itseä ei kiinnosta tarpeeksi, imartelee kyllä ja siinä lämmössä vähän aikaa kellii. tosin jotkut skoput ei itsekään tiedä mitä haluaa. Toiset taas, kun sielunkumppani löytyy niin kolahtaa kyllä, muuten vaan "lämmitellään".


      • samantapainen tapaus itsell...
        on vain kirjoitti:

        sitä että parhaimmillaan skopu yrittää olla loukkaamatta kun tietää toisen kiinnostuksesta mutta itseä ei kiinnosta tarpeeksi, imartelee kyllä ja siinä lämmössä vähän aikaa kellii. tosin jotkut skoput ei itsekään tiedä mitä haluaa. Toiset taas, kun sielunkumppani löytyy niin kolahtaa kyllä, muuten vaan "lämmitellään".

        ...aluksi skopuun kolahti, siis todella lujasti! Itse jouduin pysymään melko viileänä silloisen elämäntilanteeni vuoksi ja välillemme tuli tästä syystä etäisyyttä, ja useita asioita on jäänyt selvittämättä. Nyt kun viimein uskaltauduin tulla häntä vastaan ja kertoa avoimesti tunteistani, niin tämä mies ei sano nyt juuta eikä jaata. Suorastaan kylmä kuin kivi, mutta antaa olettaa jotain... ehkä. Onko mitään enää tehtävissä? Itse olisin hyvin vakavissani tämän asian suhteen. Onko toivoa, miten menetellä?


    • ihan kivaa=)

      alusta lähtien olin enemmän yhteyksissä ja piiritin skorpionia määrätietoisesti, siis lähes joka päivä yhteydessä alusta lähtien ja olin omalta puolelta hyvin avoin, mutta kuitenkin niin et tiedän mitä haluun ei mitään hapuilua. itselläni on vaan niin, et se pienikin mielenkiinto ihmiseen riittää niin haluun sit heti samantien tietää, onko jutulla elämisen mahdollisuuksia. no tää skorpioni (mies) oli kyllä ihan mukana, mut en ottanut selvää, mitä se haluu, joten vähän viileenin ja sanoin et parempi ehkä et ei nähdä no sen jälkeen avautui ja nyt kun tiedän et se kans haluu kattoo tuleeko tästä jotain, pystyn taas ite olee täysillä mukana eli ollaan siinä pisteessä et aika avoimesti pystytään sanoo miltä kullakin hetkellä tuntuu ja nyt ainakin tosi hyvältä! ja siis tää kaikki tapahtunut parin viikon sisään.

      kyllä suhteessa pitää olla alusta lähtien vastavuoroisuutta ja olkoon onglema mikä tahansa niin kyl se selviää jos molemmat haluaa olla toisen kanssa, kumpikaan ei halua jättää ns asioita roikkumaan, koska siinä on toisen menettämisen vaara. jos alkaa menee huopaamiseksi ja soutamiseks niin kyl sen tietää et seuraavaan voi siirtyä. suhteet vaatii molempien panostusta, yksin ei voi pyörittää.

      elämä on oikeesti liian lyhyt siihen et ihmetellään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe