Lomalla Tanskaan ja tietoa Pohjois-Jyllannin leirintäalueista kaipaillaan.Siis jos on kokemuksia millasia paikkoja,hinnat yms.Googlettanut olen ja hinnat kuulostaa aika koville yli 100e/vrk,onko näin?
Leirintä Tanskassa
5
1823
Vastaukset
- misar
Ei se hintatieto kylläkään pidä paikkaansa. Täältä voit käydä katsomassa paikkoja ja muistaakseni myös hintoja.
http://www.visitdenmark.com/finland/fi-fi/menu/turist/turistforside.htm- misar
DCU:n paikkoja. Vastaa Suomen SFC:tä. Suomen SFC:n jäsenkortilla saat oikeuden käyttää näitä paikkoja ja jäsenhintaan.
- misar
misar kirjoitti:
DCU:n paikkoja. Vastaa Suomen SFC:tä. Suomen SFC:n jäsenkortilla saat oikeuden käyttää näitä paikkoja ja jäsenhintaan.
jäi pois oleellinen.
http://www.dcu.dk/pladser/oversigtskort.asp?menuid=4689&AreaGuid=2282
Ettei nyt vaan käynyt vanhanaikaisesti, hinnat kun Tanskassa ovat Tanskan kruunuissa eivätkä Euroissa. Suhdehan ei ole 1:1 vaan jotain muuta. Suhde on noin 1:7,45 joten hinnan 100 voi jakaa 7,45:llä, eikös helpottanut?
- Viestin eka
Laitettiin sähköpostia leirintäalueelle Romoon ja vastaus tuli 117e/vrk 25neliön mökki,joten aika hurjalle kuulostaa.Vieressä hotelli 80e/vrk,mut ku ne mökit kuitenkin kiinnostas enemmän.Sillä rupesin kyseleen muitten kokemuksia ja livenä.
Edelleen kiitollinen vastauksista ja lisää infoa saa laitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272213
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282146- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181492- 241206
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853