jos, hylätty kissa osaisi puhua

näinkin

jos osain puhua kertoisin sinulle,että minulla oli kerran koti ja lämmin peti, jossa nukkua.Mutta nyt minä asun täällä.Olen yksinäinen ja surullinen.Kissa sydänmeni on murtunut.Ehkäpä sinä voisit antaa minulle vielä mahdollisuuden.Moni meistä ei selviä.Sinulla olisi ehkä mahdolisuus pelastaa minut.Vastapalvelukseksi olisin koko elämäni uskollinen sinulle viimeiseen sydänmen lyötiini saakka.Toveruutemme olisi erityinen ,sillä en milloinkaan unohtaisi ,että sinä pelestiit minut.Kuvittele tunnetta jonka elämäni ,pelastaminen toisi.Et ainoastaan minua ,lisäksi vapauttaisit tilaa ,sitä kipeästi tarvitseville.Ennen kuin selaat lehdet läpi tai menet kasvattajalle,Tulisitko tapaamaan minua.Kun tutustut minuun huomaat,etten ole täällä,sen vuoksi.että olisin paha joku vain luovutti minun kohdallani,enkä tiedä miksi.Tarvitsisin uuden kodin,voisiko se olla sinun luonasi.Voisiko perheessäsi olla ,vielä tilaa minulle.Jos osaisin puhua ,pyytäisin vain yhtä asiaa uuden mahdollisuuden elää kodissa.Lue tämä ,älä ota eläintä säälistä, vaan rakkaudesta, kun olet varma ,että voit elättää lemikkisi.

10

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stone Cold Crazy, you know?

      Oletko kenties 9-vuotias?
      Älä käytä sinulle hankalia termejä tai lauseita ellet itse ymmärrä niitä. Pilkkujakin on aivan liikaa ja väärissä paikoissa. Muista väli jokaisen pisteen jälkeen.
      "Et ainoastaan minua ,lisäksi vapauttaisit tilaa ,sitä kipeästi tarvitseville." Mistä ihmeestä oikein puhut? Hylätyllä kissalla on vaikka kuinka paljon tilaa.
      Lopeta niiden Lemmikki-lehtien lukeminen, sillä ne ovat täynnä paskaa. Kasvissyönti, ja siitä paasaminen, ovat puhdasta tekopyhyyttä.
      Et voi tehdä minkäänlaista vaikutusta sydämettömiin ihmisiin täällä moraalittomassa Suomi24.fi sivustolla.

      • mustaraamattu

        Olet oikeassa pilkkuja ja pisteitä ne turhia ja täälläkö takerrutaan pikku asioihin hahaa mitä paskaa Perkele näyttää tietä hähähh hohohoo


      • kerroppa

        ootko tyhmä,mene äkkiä kertomaan löytöeläintaloon ,ettö sulla on ottajia 100 kissalle.


      • ääliö!!

        Ihan asiasta aloittaja kirjoittaa.Pilkuilla sun muilla kirjoitus virheillä ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa.Mene kirjoittelemaan vaikka jonnekkin elämäänsä kyllästyneiden palstalle.Aloittajalle: Kaunis kirjoitus,itse omistan neljä kissaa ja jos olisi tilaa ottaisin kaikki kodittomat ;)


      • satanisti6

        sinulle yeh .taidat kaivata kunnolla turpaas.Niin tulee ainakin pisteitä naamaan.


    • erästaasvain

      Kirjoitit hyvin ja asiaa. Älä välitä näistä muista ääliöistä jotka kommentoivat kirjoitustasi. Valitettava tosiasia on että suomi24 palsta on täynnä sekopäisiä palstahäiriköitä. Riittää kun katselee muitakin palstoja.

      Jatka vain eläinsuojetyötä, moni on kanssasi samaa mieltä!

      • näinkin

        hyvä että joku edes on järkevä ja ajettelee,muita kuin itseänsä.Me toivotetaan sulle hyvää kesää.


    • tässä linkki HESYn videoon
      • .................

        Itse ollut aina kissaihminen. Ja haen niitä, jotka hakevat kotia. Itselläni kuoli 17v musta naaras ja 15v harmaa kolli puolitoistavuotta sitten. Narttu oli hesyn kautta, kolli kaverin mökiltä. Mun oli pakko viettää vuoden suruajan, ja sitten otin siskokset... Toivon että meilläkin on yhtä monta vuotta edessä, kun mitä sain edellisistä....


      • kissa kotiin

        katsoin videon ja luintekstin ,se hyvä .että osaa linkittää .asiallisen videon palstalle.Älä moiti runon kirjoittajaa .tunnemme kiirjoitajan .hänon näkövammainen ja tekee lähes kaiken aikansa eläinten hyväksi.Me haimme runon ja videon jälkeen kissan kotiimme.Eihän moitita toisia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe