Our Time Is Now!

Kaikki kunnia Bluesille!

Itse en bluesin fani ole mutta tämän pelin päätyttyä kirosanojen luettelo oli silti loppumaton! Miten voi olla mahdollista että blues vie kärppiä kuin lankakerää mutta silti kärpät voittaa tuollaisella helvetin typerällä tavalla. Noh keskiviikkona toivon koko sydämeni puolesta että blues voittaa ja veisi lopulta mestaruuden. Sillä joukkueessa on niin suuri tahto voittaa kultaa että se on sytyttänyt jopa minutkin unohtamaan pudonneen hifkin ja keskittymään täysin rinnoin kannustamaan bluesia voittamaan koko plärssin!

5

295

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chl+ehl+chl

Toivotaan että keskiviikkona 9.4 Nähtäisiin huikeaa Jääkiekkoa..60min Kovaa peliä Ja Loistavaa peliä

• mmjklms

Mutta pelit ovat Olleet Tiukkoja ja Tasaisia...Toivoisin että Blues heräisi ja Kääntäisi pelit...

• muistava

Ei pitäs olla yllätys, että Kärpät voittaa Bluesin pleijareissa. Niin kävi viime kaudella ja toissa kaudella.

• Tove71

Hieno peli Bluesilta eilen. Harmi että se Brucler hörppäsi viimeisen vedon. Mielestäni Bluesin yritys ja usko on mennyt pahasti ylilyönniksi. Nuoret pelaajat taklaavat siten että toisen koko elämä saattaa mennä pilalle. Esim. Mikkola olisi voinut halvaantua koko loppu elämäksi. Väliaikahaastattelussa joku jo uhoaa tyyliin: "tuomarit yrittää saada meidät häviämään....". Tämä kaikki kuulostaa vähän semmoiselta aralta teini-ikäisen käyttäytymiseltä jolle usko ja itseluottamus on tuotu väärällä tavalla. Tuollainen mieli myös romahtaa nopeasti.Kärpät esiintyy asialliseti ja rauhallisesti. Kuten aikuinen & mestari.

• ....

Täysin samaa mieltä! Kyllä pitäisi Blues-pelaajien vähän miettiä mitä tekee..peliähän se vain on taklaukset olivat todella törkeitä ja olisi voinut sattua vaikka mitä! Ihan turha uhota mistään tuomareista se on ihan omasta pelaamisesta kiinni, kyllä Kärpät sen verran kokeneempi joukkue on, että ei se voitto ihan ilmaiseksi tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      66
      1877
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      81
      1445
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1078
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      874
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      830
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      286
      828
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      738
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      110
      708
    10. 39
      653
    Aihe