Our Time Is Now!

Kaikki kunnia Bluesille!

Itse en bluesin fani ole mutta tämän pelin päätyttyä kirosanojen luettelo oli silti loppumaton! Miten voi olla mahdollista että blues vie kärppiä kuin lankakerää mutta silti kärpät voittaa tuollaisella helvetin typerällä tavalla. Noh keskiviikkona toivon koko sydämeni puolesta että blues voittaa ja veisi lopulta mestaruuden. Sillä joukkueessa on niin suuri tahto voittaa kultaa että se on sytyttänyt jopa minutkin unohtamaan pudonneen hifkin ja keskittymään täysin rinnoin kannustamaan bluesia voittamaan koko plärssin!

5

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chl+ehl+chl

      Toivotaan että keskiviikkona 9.4 Nähtäisiin huikeaa Jääkiekkoa..60min Kovaa peliä Ja Loistavaa peliä

      • mmjklms

        Mutta pelit ovat Olleet Tiukkoja ja Tasaisia...Toivoisin että Blues heräisi ja Kääntäisi pelit...


    • muistava

      Ei pitäs olla yllätys, että Kärpät voittaa Bluesin pleijareissa. Niin kävi viime kaudella ja toissa kaudella.

    • Tove71

      Hieno peli Bluesilta eilen. Harmi että se Brucler hörppäsi viimeisen vedon. Mielestäni Bluesin yritys ja usko on mennyt pahasti ylilyönniksi. Nuoret pelaajat taklaavat siten että toisen koko elämä saattaa mennä pilalle. Esim. Mikkola olisi voinut halvaantua koko loppu elämäksi. Väliaikahaastattelussa joku jo uhoaa tyyliin: "tuomarit yrittää saada meidät häviämään....". Tämä kaikki kuulostaa vähän semmoiselta aralta teini-ikäisen käyttäytymiseltä jolle usko ja itseluottamus on tuotu väärällä tavalla. Tuollainen mieli myös romahtaa nopeasti.Kärpät esiintyy asialliseti ja rauhallisesti. Kuten aikuinen & mestari.

      • ....

        Täysin samaa mieltä! Kyllä pitäisi Blues-pelaajien vähän miettiä mitä tekee..peliähän se vain on taklaukset olivat todella törkeitä ja olisi voinut sattua vaikka mitä! Ihan turha uhota mistään tuomareista se on ihan omasta pelaamisesta kiinni, kyllä Kärpät sen verran kokeneempi joukkue on, että ei se voitto ihan ilmaiseksi tule.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe