Kaveri soitti teille salamyhkäisestä bisneksestä jolla voi tienata.. "Ei se mitään maksa jos menee kuuntelemaan." Ensimmäisessä LE:ssä kerrotaan firmasta ja toiminta periaattesta.. et ymmärtänyt vai etkö vakuuttunut?! Sitten alkaa puhe PGonesta, joka kuullostaa aivan nerokkalta idealta, se että voi vaihtaa liittymää ja numero säilyy ja siitä tienaa vielä rahaa, kun saa kaverit tms vaihtamaan liittymää.Kuullostaa helpolta!! 2002 vuoden elokuussa hairahdin itse näille NO poluille, vaivoin keräsin 500e että sain trippel tulolähteen, vastineeksi sain pesuaineita.. mutta en todellakaan sen 500e edestä! Odottelin tuota PGonen tuloa tammikuun Loppuun jolloin sponsorini sanoi sen tulevan!! ei näkynyt..
NO:lta oli tullut uusi tieto että maaliskuun alku päivillä räjähtää. Eipä näkynyt silloinkaan!! Eikä ole ilmeisesti vieläkään tullut!!
Päädyin itse siihen tulokseen että NO:ssa kaikki kusettavat toisia, eli pannaan vahinko kiertämään, niin saatetaan saada omat takaisin!!
"paska reissu, mutta tulipahan tehtyä..."
PGone pitäisi tulla tässä kuussa...
5
905
Vastaukset
- Vempula
Juu juu, kato liittymät tulee myyntiin EHKÄ syyskuussa ja niitä pääsee käyttämään EHKÄ lokakuussa... Juu juu, saat 300€ osakkeita jaa että montako se on? Emmä tiiä, mutta tää on hyvä juttu, anna 700€... Murrrrrrr...
- göran
Löydät liittymät hampurilaisen sisältä.Kyseessä on hesen ja hammaslääkäreiden laajasta salaliitosta.Sim-kortteja hampurilaisia menee,hampaita tulee menemään paljon rikki.Hese tienaa,hammaslääkärit tienaa,operaattorit tienaa.Mitä tavallinen ihminen voi tehdä? olemmeko oravanpyörässä,josta ei pääse ikinä pois?
- weli
göran kirjoitti:
Löydät liittymät hampurilaisen sisältä.Kyseessä on hesen ja hammaslääkäreiden laajasta salaliitosta.Sim-kortteja hampurilaisia menee,hampaita tulee menemään paljon rikki.Hese tienaa,hammaslääkärit tienaa,operaattorit tienaa.Mitä tavallinen ihminen voi tehdä? olemmeko oravanpyörässä,josta ei pääse ikinä pois?
www.seven.net
- Niki
ajattelin en voi olla laittamatta viestiä..haluisitko kuulla paremmasta..?Yritys toiminut 50 vuotta ja itte oon ollu 3vuotta ja tuloja kyllä tulee.Yritys on rehellinen!!Ystäväni lopetti samal lailla PG.ssa..huiputusta ja nyt aivan ok,on mukana tässä!!Mieti vuosia miten paljon on yrityksellä takana ei huiputusta!!
- ???
Kaverini kertoi, että ne liittymät aukeavat kesäkuussa 2003, kun hän yritti houkutella minua mukaan toimintaan. Ilmeisesti he kertovat jokaiselle liittymien aukeavan aina ensi kuussa. Uskomatonta kusetusta koko toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989