heippa kaikille. mä olen sairastanut bulimian ja anoreksian ja alan vähittellen olemaan voiton puolella. väsymys on kuitenkin jatkuvaa. onko kukaan muu töistä poissa ihan vaan ahdistuksen/masennuksen takia? mulla olis enää muutama viikko kesätöitä ja nyt, yön taas valvottuani ja stressattuani päätin etten sinne enää mene. lääkärille on aika varattuna. se töihin meno ahdistaa ja stressaa niin hireveästi, ja samalla on huono omatunto. miksen minä jos kaikki muutkin jaksaa siellä käydä?
töistä poissaolot
2
295
Vastaukset
- Raili
jos jäät kotiin makaamaan.
- Mariel
Tottakai masennuksen ja ahdistuksen takia voi marssia lääkärin luokse pyytämään sairaslomaa!
Jos susta tosiaankin tuntuu siltä, että sä et jaksa, niin älä epäröi jäädä sairaslomalle. Liian pitkään ei kannata jäädä kotiin makaamaan, koska se voi vain lisätä pahaa oloa, mutta sopivan pituinen tauko voisi tehdä hyvää. Otat ihan rennosti, nukut paljon, teet mukavia asioita jaksamisesi mukaan.
Koska olet kesätöissä, oletan, että sulla alkaa pian opiskelut ja sairasloma olisi todellakin hyvä idea - mitä sun opiskeluista tulee, jos olet väsynyt ja voit henkisesti pahoin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333