palsta - ei Jani nyt näin huono ole!
no jopas on aneeminen
4
1032
Vastaukset
- fanit
on löytäneet tiensä Janin viralliselle foorumille? Idolsnosteen loputtua nää idolsseille perustetut palstat yleensä hiljenee. Poikkeuksena ehkä Ari Koivusen palsta, joka varmaan sekin olisi hiljaisempi, jos Koivunen ei olisi niin usein lööpeissä.
- siks, koska
Arpan virallisilla käy vain hännystelevät hymistelijät.
- hännysteleviä
siks, koska kirjoitti:
Arpan virallisilla käy vain hännystelevät hymistelijät.
hymistelijöitä myös faneiksi kutsuta? Kaikki artistit ja bändit kai sellaisia itselleen toivovat.
Arpalla näyttää niitä olevan enemmän kuin muilla idolsseilla, vaikka eihän artistin suosiota tietenkään mitata keskustelufoorumin vilkkaudella, mutta yleistä kiinnostavuutta kyllää.
Itse olen kyllä huomannut Koivusen sivuilla enemmän typerää provoilua kuin muilla sivulla. En ole tuohon hymistelyyn perehtynyt. Täytynee käydä joskus tsekkaamassa ajan kanssa. Kiitti vinkistä. - hymistele
hännysteleviä kirjoitti:
hymistelijöitä myös faneiksi kutsuta? Kaikki artistit ja bändit kai sellaisia itselleen toivovat.
Arpalla näyttää niitä olevan enemmän kuin muilla idolsseilla, vaikka eihän artistin suosiota tietenkään mitata keskustelufoorumin vilkkaudella, mutta yleistä kiinnostavuutta kyllää.
Itse olen kyllä huomannut Koivusen sivuilla enemmän typerää provoilua kuin muilla sivulla. En ole tuohon hymistelyyn perehtynyt. Täytynee käydä joskus tsekkaamassa ajan kanssa. Kiitti vinkistä.siellä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966