Kärpille olisi kuulunut ainakin kymmenen jäähyä jatkoajalla! Sikailijat!
Kosto elää.
Suurin vääryys mitä olla voi!
4
273
Vastaukset
Suurin vääryys mitä voi olla on se että sinä olet olemassa joten itke Poju mitä itket, ehkä se helpottaa mutta TAAS nähtiin millaisia SIKOJA Blues-Tytöt ovat:( Kun ei taito Oulun Kärppiä vastaan muuten riitä niin Blues-Tytöt ottavat TAAS ne tuttuakin tutummat SIKAMAISET temput käyttöön:( RAUKKAMAISTA!!!
Hienoa että Liigan parhaat tuomarit, Levonen ja Favorin ovat kuitenkin ajantasalla ja SIKAILIJAT komennetaan suihkuun:) Tuomiot oli TÄYSIN OIKEIN!
Kaikkihan sen näki miten sikamaisesti Tytöt pelasivat. Nelosen asiantuntija-Jantusenkin mielestä teot olivat TÖRKEITÄ ja tuomiot oikeudenmukaisia joten turha ruikuttaa:)))
Oulun Kärpät on niin helvetin hyvä Joukkue että sen pelaajaien ei tarvitse sikailemalla pelejä ja mestaruuksia voittaa. Kärppä-Joukkueessa kun riittää neljästä kentästä ratkaisijoita voittamaan Bluesin kaltainen Tyttöjoukkue mennen tullen..ja palatessa:) MAHTAVAA...eikö?
Ei ollut ensimmäinen (mutta toivottavasti viimeinen) kerta kun Blues-Tytöt sortuu laittomuuksiin kaukalossa. Hyvin on mielessä vuoden 2006 pleijarit missä Helmi Rajamäki ajoi Kärppien Niklas Bäckstömin sairastuvalle ja Kärpät menetti huippuvahtinsa takia mestaruuden. Ei tosin pärjännyt silloinkaan Bluesin-Tytöt Kärpille vaan Kärpät otti silloinkin mitalin..ja Blues-Tytöt jäi tunnetusti ilman mitalia:)
Olkaa edes nyt tyytyväisiä. Blues-Tytöt ovat varmistaneet uransa ensimmäisen mitalin*NAURAA* Ei hopeakaan häpeä ole:)
PS. Huomenna taas POHJOISESTA puhaltaa kylmä tuuli ja Blues-Tyttöjä viedään kuin metrin mittaa. Otteluvoitot huomisen jälkeen Oulun Kärpille...JO 3-0 !!!! :)))) MAHTAVAA...eikö?- kartza
Ei ole Bluesista Kärppien kaatajaksi. Kärpät pelaa paljon viisaammiin. Saahan sitä apinanraivolla ravata ympäri lootaa, mutta järki se on joka nämä pelit loppuviimen hoitaa. Olihan Bluesilla paljon paikkoja, ihan satavarmoja ei mielestäni montaakaan. Jalonen on kuningas.
- suurin
SIKA.
Miten voikin noin pienikokoinen sikailla noin paljon, tai tuomarithan on yleensä pienemmän puolella. - kjeh kjehhhh
suurin kirjoitti:
SIKA.
Miten voikin noin pienikokoinen sikailla noin paljon, tai tuomarithan on yleensä pienemmän puolella.tulkaa taas haitariplues tänne uleoborgiin niin saahaan sikailla ,NAM NAM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401