Hei
Mistä voisi saada itseopiskelu materiaalia matematiikan perusteiden opiskeluun? Olen hakenut Amk tason kouluun ja matematiikka on täysin hukassa. Järkyttävää huomata ettei muista juuri mitään koulusta. Oppikirjat ovat nyt tarpeen.
Mistä matematiikan perusteisiin itse opisk.materi.
2
1963
Vastaukset
- Ihan ite niiku ite
Yksinkertaisesti.. Kirjastosta.
Itse haen kauppatieteisiin yliopistoon ja joudun kertaamaan vanhoja lukion kirjoja. Sanoisin, että käyt kirjastosta hakemassa jotain yksinkertaisia lyhyen matematiikan eka kurssien kirjoja.. Mikäli taitosi on olemattomat. - hyvä ottaa yksityistunteja
jos se vain jotenkin on mahdollista.
Jos matematiikka on tässä vaiheessa täysin hukassa, niin yksin yrittämällä todennäköisesti sotket vain asiaa.
Ottamalla asian näin itse esille netissä olet osoittanut, että olet itse tiedostanut ongelmasi ja halukas kehittämään itseäsi tässä suhteessa. Tämä on hyvä lähtökohta yksityisopetuksen kannalta. Kysele paikkakunnaltasi yksityistuntien hintoja. Mitä enemmän korostat omaa kiinnostustasi asiaan, sitä edullisempia tarjouksia todennäköisesti saat. Yksityistunnit ovat ihan mukavia tilaisuuksia, jos opettaja haluaa opettaa ja oppilas haluaa oppia. Tulokset voivat yllättää itsesikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3955863Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251809Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http471232- 1211043
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko98946Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47943- 56924
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 46907
- 78861