Hei
Mistä voisi saada itseopiskelu materiaalia matematiikan perusteiden opiskeluun? Olen hakenut Amk tason kouluun ja matematiikka on täysin hukassa. Järkyttävää huomata ettei muista juuri mitään koulusta. Oppikirjat ovat nyt tarpeen.
Mistä matematiikan perusteisiin itse opisk.materi.
2
1944
Vastaukset
- Ihan ite niiku ite
Yksinkertaisesti.. Kirjastosta.
Itse haen kauppatieteisiin yliopistoon ja joudun kertaamaan vanhoja lukion kirjoja. Sanoisin, että käyt kirjastosta hakemassa jotain yksinkertaisia lyhyen matematiikan eka kurssien kirjoja.. Mikäli taitosi on olemattomat. - hyvä ottaa yksityistunteja
jos se vain jotenkin on mahdollista.
Jos matematiikka on tässä vaiheessa täysin hukassa, niin yksin yrittämällä todennäköisesti sotket vain asiaa.
Ottamalla asian näin itse esille netissä olet osoittanut, että olet itse tiedostanut ongelmasi ja halukas kehittämään itseäsi tässä suhteessa. Tämä on hyvä lähtökohta yksityisopetuksen kannalta. Kysele paikkakunnaltasi yksityistuntien hintoja. Mitä enemmän korostat omaa kiinnostustasi asiaan, sitä edullisempia tarjouksia todennäköisesti saat. Yksityistunnit ovat ihan mukavia tilaisuuksia, jos opettaja haluaa opettaa ja oppilas haluaa oppia. Tulokset voivat yllättää itsesikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h413757- 793623
- 1193323
- 1452787
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202038Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282032- 401659
- 681268
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261125