Hei
Mistä voisi saada itseopiskelu materiaalia matematiikan perusteiden opiskeluun? Olen hakenut Amk tason kouluun ja matematiikka on täysin hukassa. Järkyttävää huomata ettei muista juuri mitään koulusta. Oppikirjat ovat nyt tarpeen.
Mistä matematiikan perusteisiin itse opisk.materi.
2
1913
Vastaukset
- Ihan ite niiku ite
Yksinkertaisesti.. Kirjastosta.
Itse haen kauppatieteisiin yliopistoon ja joudun kertaamaan vanhoja lukion kirjoja. Sanoisin, että käyt kirjastosta hakemassa jotain yksinkertaisia lyhyen matematiikan eka kurssien kirjoja.. Mikäli taitosi on olemattomat. - hyvä ottaa yksityistunteja
jos se vain jotenkin on mahdollista.
Jos matematiikka on tässä vaiheessa täysin hukassa, niin yksin yrittämällä todennäköisesti sotket vain asiaa.
Ottamalla asian näin itse esille netissä olet osoittanut, että olet itse tiedostanut ongelmasi ja halukas kehittämään itseäsi tässä suhteessa. Tämä on hyvä lähtökohta yksityisopetuksen kannalta. Kysele paikkakunnaltasi yksityistuntien hintoja. Mitä enemmän korostat omaa kiinnostustasi asiaan, sitä edullisempia tarjouksia todennäköisesti saat. Yksityistunnit ovat ihan mukavia tilaisuuksia, jos opettaja haluaa opettaa ja oppilas haluaa oppia. Tulokset voivat yllättää itsesikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391