On järjestyksessä
Terminator 2 - Judgment Day
Terminator 3 - Rise of The Machines
Terminator
Sivulliset uhrit
Predator
End Of Days
6.Päivä
Last action Hero
Isäni on turbo mies
Arnold Scwarzenegger:in parhaat Leffat
17
1009
Vastaukset
- Zede
mihin oot unohtanut parhaan Total Recall? Entä Conamit?
- naula
zxcvbn
- JustMe
True Lies (Tosi valheita)???
- Pekka
lastentarha kyttä. Kyllä nämä voittaa nuo järjettömät ammuskelu filmit.
- arskafani
Moi,
oon samaa mieltä..itte oon nähny vasta T3:sen, T2:sen ja Sivulliset uhrit. Oletteko oikeesti Arska-faneja? Onko niitä enää vai oonko ainoa? Vastatkaa...:)- arska-fani myös
moi sulle arskafani! mä oon kans aivan kauhea arskafani! en oo paljon sen leffoja nähny mut iso-arska rules... haluaisin nähdä terminaattori 1:sen... en oo nimittäin sitä nähny... :(
- jerryrotta
5 parasta järjestyksessä parhaasta alaspäin:
Terminator
Total Recall
Terminator 2
Predator
Conan
kunniamaininta Commandolle ja Identtisille kaksosille- Zede
Vanhat on hyviä, tosin ei uusissakaan vikaa ole, paljoa
- Arseholic
Predator
Terminator
Terminator 2
Conan The Barbarian
True Lies
Kunniamaininta Arskalle satojen tappomenetelmien uranuurtajana.
- Caius
Conan Barbaari on Arnoldin paras.
- JaZuNaZu
Commando
Predator
Total recall
Conan
Terminaattorit
- Kilu
Äkkiseltään tulee mieleen 1 hyvä Arska-leffa (Terminator) ja pari kohtalaista (Running man, Termis 2). Voisikohan joku ihminen, joka tietää
o i k e a s t i jotain elokuvista, kertoa onko niitä on lisää (siis hyviä tai edes katsomiskelpoisia Arskan leffoja)?- Kilu
Naulan ei tarvitse, uskon saaneeni käsityksen hänen elokuvamaustaan tuon listan perusteella, eikä se taida olla aivan samanlainen kuin omani.
P.s. Lueskelin muita vastauksia ja huomasin listaltani unohtuneen True Lies -kyllä sen voi katsoa ihminen ihan selvinpäin - joten se lisäykseksi kategoriaan kohtalaiset Arskafilmit.
- Juntti
Mun kohalla Arskan top 5 on.
Predator
T2
Tosi valheita
T1
Total recall
Predator on mun mielest niin legendaarinen action pätkä et en pääse siitä yli millään. Joka vuos kahdeksan vuoden ajan katon sen ainakin pari kertaa. Mut T2 liippaa mun kohal tosi läheltä ettei oo ykkösenä. Mut Commando ja Last action hero on on aivan hirveit tekeleit. Mä en yksinkertaisesti pysty kattoo niit.- Wingman
Makuasioistahan ei kauheesti kannata riidellä niin että tässä on MINUN näkemykseni asiasta.
Erinomaiset: Predator, Terminator2, Totall Recall
Hyvät: Loput Termarit, Conan, Tosi valheita, Identtiset kaksoset
Köpöset: Commando, Last Action Hero
kumminkin unohtu jotain
- Modern Messias
Muahahahaa!! Arnold Scwarzenegger, monien ilmeiden mies, onhan hän jotain hyviä tehnyt,
mutta suurin osa on todellisia rainoja!!
Iso-Arskan Pari Hyvää: Terminator 1-2 & Predator.
Modern Messias - Fruidec
Arnoldin kaikki leffat on parhaita ja se on ihan varma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226