Oletteko huomanneet...

Miss Blue

..että jotkut täällä sanoo,että Neitsyen kuuluu vaan elää yksin.Mitä paskaa.Osa kyllä joutuu elämään yksin tai haluaa,mutta uskon,että kyllä varmasti monella Neitsyellä on joku.Sitä paitsi,voisin saman tien sanoa:-Oinaat joutuu elämään yksin koska se vaan menee niin.Miltä kuulostaa(se oli sitten vain esimerkki,ei muuta)?
Typerältä mielestäni.Neitsyet voivat olla hankalia,mutta olen varma että niin voivat muutkin.Se ei koske vain yhtä aluetta.Kannattaisi ehkä vähän siis miettiä,mitä tänne kirjoitatte.Itsennehän te vain siinä nolaatte.

9

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla yksin

      Oinas puskee eteenpäin, härkä on jäänyt sohvalle, kaksoset näkyy kahtena eikä kukaan saa kiinni, rapu on neljän seinän sisällä, leijona kaitsee laumaansa, neitsyt analysoi, vaaka jahkaa, skorpioni laskee toisten rahoja, jousimies matkoilla, kauris töissä, vesimies hajottamassa jotakin ja kalat suree kohtaloaan. Kenenkään ei pitäisi pariutua. sexiä ei sotia!

      • teksti

        ja vielä paikkansapitävä. Itse olen myös alentunut neitsyt miehiä morkkaamaan, koska olin niin rikki,kun hän laittoi välit poikki minuun. Ja se ei todellakaan tapahtunut mitenkään kauniisti se asia. Siinä törmäsin niin kylmään ja tunteettomaan ihmiseen, että vieläkin mietityttää kuinka voi tunteet sammuttaa noin totaalisesti joku. Kunpa pystyisi itsekin samaan, niin en olisi täällä ruikuttamassa ja morkkaamassa.
        Ja nyt kun aikaa on kulunut ja pahimmat haavat ovat arpeutuneet, niin tahdon vaan sen kertoa, että hän piti loppujen lopuksi minua niin hyvänä, että kun se loppui, niin en voinut käsittää sitä, että kuinka joku voi noin vaan hylätä. Ensin päästä lähellensä ja sitten vaan kylmästi heittää ulos elämästänsä.
        Ja tämä aiheuttaa varmaan monissa, jotka ovat neitsyiden kanssa seurustelleet sen, että ei jää muuta mahdollisuutta, kuin purkaa sydäntänsä täällä ja haukkua heitä.
        Koska minä en ainakaan kykene ja en haluakkaan sitä analysoida kyseisen henkilön kanssa, koska hän teki selväksi sen ettei ole mitään sanottavaa meillä enää. Ja enkä pystyisikään, koska hän jätti minuun niin ison kaipauksen ja se ei häviäisi milloinkaan, jos joutuisin häntä vielä näkemään/kuulemaan.
        Nyt on jo helpompaa ja tästä johtuen olen jo pystynyt ajattelemaan myös sitä kuinka hyvä minulla oli hänen kanssaan.


      • nnn.
        teksti kirjoitti:

        ja vielä paikkansapitävä. Itse olen myös alentunut neitsyt miehiä morkkaamaan, koska olin niin rikki,kun hän laittoi välit poikki minuun. Ja se ei todellakaan tapahtunut mitenkään kauniisti se asia. Siinä törmäsin niin kylmään ja tunteettomaan ihmiseen, että vieläkin mietityttää kuinka voi tunteet sammuttaa noin totaalisesti joku. Kunpa pystyisi itsekin samaan, niin en olisi täällä ruikuttamassa ja morkkaamassa.
        Ja nyt kun aikaa on kulunut ja pahimmat haavat ovat arpeutuneet, niin tahdon vaan sen kertoa, että hän piti loppujen lopuksi minua niin hyvänä, että kun se loppui, niin en voinut käsittää sitä, että kuinka joku voi noin vaan hylätä. Ensin päästä lähellensä ja sitten vaan kylmästi heittää ulos elämästänsä.
        Ja tämä aiheuttaa varmaan monissa, jotka ovat neitsyiden kanssa seurustelleet sen, että ei jää muuta mahdollisuutta, kuin purkaa sydäntänsä täällä ja haukkua heitä.
        Koska minä en ainakaan kykene ja en haluakkaan sitä analysoida kyseisen henkilön kanssa, koska hän teki selväksi sen ettei ole mitään sanottavaa meillä enää. Ja enkä pystyisikään, koska hän jätti minuun niin ison kaipauksen ja se ei häviäisi milloinkaan, jos joutuisin häntä vielä näkemään/kuulemaan.
        Nyt on jo helpompaa ja tästä johtuen olen jo pystynyt ajattelemaan myös sitä kuinka hyvä minulla oli hänen kanssaan.

        Tosiaan, tuo edellisen kirjoittama oli runollisuudessaan ja idealtaan upea - tällä tavalla me kaikki olemme pohjimmiltamme yksin.

        Kerrot, että neitsyt jätti sinut kuin nallin kalliolle. Surullista. Neitsyelläsi on kuitenkin ollut jokin syy tähän äkilliseen lähtemiseen.

        Syy tähän voi olla vaikka se, että neitsyt on saanut tarpeekseen. Neitsyt on melko ehdoton ihminen, ja "joko/tai" on neitsyellä ihan perusasenne. Neitsyt ei ole mukana missään, missä ei voi kokea olevansa täysillä mukana.

        terv. Neitsyt


    • pidättäytyä elämään yksin

      Lopulta neitsyt ei saa kuin pahaa aikaiseksi. Syvää raastavaa inhimillistä tuskaa. Tämän kärsimyksen välttämiseksi täydellisen neitsyen pitäisi uloittaa täydellisyyskäsite itsensä ulkopuolelle ja jättää kanssaihmisensä rauhaan. Ainoa keino neitsyelle on elää yksin, todella yksin - ei edes poukkoilla irtosuhteissa!

      • syvästi

        vainoharhainen. Jatkat tuota samaa paskan jaauhamista. Lopeta jo!


      • viihdyn

        hyvin yksin. Ei oo enää mitään mielenkiintoa pitää pystyssä saamattomia miehiä. Sinuakin varmaan aluksi viehätti että neitsyt teki sinulle hyviä asioita ja täytti kaikki tarpeesi. Sellaiseen tottuu ja jättää kaiken vastuun neitsyelle. Ei sellasesta tule kuin helv***in vihaiseksi.

        En aijo elää elämääni yksin - enkä elä tällä hetkelläkään, mutta yhdenkään miehen kanssa en muuta yhteen asumaan. Kokemuksesta viisastuneena. En aijo enää ikinä ottaa tollasia sinun laisia valittajia kotiini pyörimään. Miehen tehtävä on vaan pitää minut tyytyväisenä makuuhuoneessa. Muuten pärjään omillani.


      • Miss Blue

        että olet yksi niistä ihmisistä joka on tavannut kenties yhden neitsyen,oli hauskaa,pisti poikki ja se siitä.Hmmm..mikähän lie sitten oli syynä..?


      • kyseisen kirjoittajan
        Miss Blue kirjoitti:

        että olet yksi niistä ihmisistä joka on tavannut kenties yhden neitsyen,oli hauskaa,pisti poikki ja se siitä.Hmmm..mikähän lie sitten oli syynä..?

        kannattaa tosiaan miettiä syytä. Minä neitsyenä en hirveesti osaa puhua pahasta olostani vaan teen sitten tekoja. Sitte alkaa tapahtuu - eli mun elämässä olevat esteet väistyy ja lähdetään kattoo muita juttuja. Näin se vaan menee.


    • jeeeeee

      JOS neitsyt on hankala, niin mikähän JOUSIMIES on.. tai kaksonen.. jousimies: ei osaa päättää elämässä mitään, pomppii paikasta toiseen, paikkakunnasta, työpaikasta.. on erittäin itsekäs, käyttää muita hyväkseen.. näin helppoa yleistää. Kukaan ei "kuulu elämään yksin" tietyn horoskooppimerkin perusteella, helppo alkaa arvostelemaan jotain tiettyä merkkiä jos itse ei tule toimeen tyypin kanssa, toinen sopii toiselle ja toinen ei sitten millään. siksi me ollaan erilaisia että jokaiselle olisi sopiva :) ja miksi ei pengota hyviä asioita ihmisistä & merkeistä vaan pitää alkaa haukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      217
      1825
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1679
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      67
      1480
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1152
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1070
    6. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    7. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1045
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      960
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      930
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe