Oulun Eden

Naturistinen

Kävin eilen Oulun Edenin kylpylässä. Tein havinnon, että höyrysaunassa puolet naisista oli alaosissaan. Ohjeissa selvästi lukee siellä, että saunaan ei saa mennä uimapuvussa eikä pyyhkeenssen kietoutuneena.
Ei naturista tuollainen käytös.

118

6331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIELLETTY!

      ÄLÄ VALEHTELE! Pyyhkeessä saunomista EI OLE KIELLETTY!

      Opettelepa lukemaan ja lue sen jälkeen tuo ohje uudelleen.

    • Sauna ei naturista tuollain...

      Sauna ei naturista tuollainen käytös.

    • Vapaus

      Ikävää että asiat on siellä menny huonompaan suuntaan.

      Silloin kun mä kävin siellä niin KUKAAN ei astunut saunan ovesta sisään ellei ollut alasti ja siitä piti sosiaalinen kontrolli huolen.

      Oli muutenkin oikein hyvä yhteissauna ja suositeltava kaikille naturisteille.

      • naturismia

        Olet oikeassa, sauna ei ole mitään naturismia.

        Oulussa ei ole pyyhekieltoa!


      • Vapaus
        naturismia kirjoitti:

        Olet oikeassa, sauna ei ole mitään naturismia.

        Oulussa ei ole pyyhekieltoa!

        Kyllä Oulussa on pyyhekielto ja ainakin silloin kun mä siellä viimeksi kävin niin sitä myös VALVOTTIIN.

        Ja silloin kun kieltoa myös valvotaan niin kyseessä on NATURISTISAUNA.


      • Eräs vaan
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä Oulussa on pyyhekielto ja ainakin silloin kun mä siellä viimeksi kävin niin sitä myös VALVOTTIIN.

        Ja silloin kun kieltoa myös valvotaan niin kyseessä on NATURISTISAUNA.

        vapaus,,edelleenkään ei ole edenissä pyyhe kieltoa


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä Oulussa on pyyhekielto ja ainakin silloin kun mä siellä viimeksi kävin niin sitä myös VALVOTTIIN.

        Ja silloin kun kieltoa myös valvotaan niin kyseessä on NATURISTISAUNA.

        "Kyllä Oulussa on pyyhekielto ja ainakin silloin kun mä siellä viimeksi kävin niin sitä myös VALVOTTIIN."

        Todista faktalla tiedolla ja tietolähde myös näkyviin.

        " Ja silloin kun kieltoa myös valvotaan niin kyseessä on NATURISTISAUNA."

        Todista faktalla tiedolla, että kyseessä on naturistisauna. Myös tietolähde näkyviin.


      • Vapaus
        Eräs vaan kirjoitti:

        vapaus,,edelleenkään ei ole edenissä pyyhe kieltoa

        häh? Miksi muka väität ettei olisi?

        Kun olen kerran omin silmin nähnyt kun siellä saunasta on poistettu kaksi pyyhepervoa.


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        "Kyllä Oulussa on pyyhekielto ja ainakin silloin kun mä siellä viimeksi kävin niin sitä myös VALVOTTIIN."

        Todista faktalla tiedolla ja tietolähde myös näkyviin.

        " Ja silloin kun kieltoa myös valvotaan niin kyseessä on NATURISTISAUNA."

        Todista faktalla tiedolla, että kyseessä on naturistisauna. Myös tietolähde näkyviin.

        Tietolähde on kuules omat käyntini siellä.


      • Olet nähnyt omin silmin UNTA!
        Vapaus kirjoitti:

        häh? Miksi muka väität ettei olisi?

        Kun olen kerran omin silmin nähnyt kun siellä saunasta on poistettu kaksi pyyhepervoa.

        Olet nähnyt omin silmin UNTA!


      • VALEHTELEMISESTA
        Vapaus kirjoitti:

        Tietolähde on kuules omat käyntini siellä.

        Olet jo niin MONTA kertaa JÄÄNYT KIINNI VALEHTELEMISESTA, että Sinun sanomaasi tai "näkemääsi" ei voi pitää luotettavana todisteena.
        Eihän Sinun "käynnistäsikään" ole mitään todisteita, olet voinut nähdä UNTA!


      • Vapaus
        Olet nähnyt omin silmin UNTA! kirjoitti:

        Olet nähnyt omin silmin UNTA!

        Ehei, ehei.

        Kyllä se on totisinta totta niin paljon kuin se teitä alastomuusvastustajia ottaakin pattiin.


      • Vapaus
        VALEHTELEMISESTA kirjoitti:

        Olet jo niin MONTA kertaa JÄÄNYT KIINNI VALEHTELEMISESTA, että Sinun sanomaasi tai "näkemääsi" ei voi pitää luotettavana todisteena.
        Eihän Sinun "käynnistäsikään" ole mitään todisteita, olet voinut nähdä UNTA!

        Minä EN OLE koskaan jäänyt kiinni valehtelemisesta mutta sinä jäit juuri tuossa viestissäsi.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        Tietolähde on kuules omat käyntini siellä.

        Koska et pystynyt todistamaan väitettäsi faktalla tiedolla, olet ainoastaan paskanpuhuja ja valehtelija.

        Eiköhön olisi parempi, kun häipyisit tältä palstalta valehtelemasta.


      • Sinun UNTASI se OLI!
        Vapaus kirjoitti:

        Ehei, ehei.

        Kyllä se on totisinta totta niin paljon kuin se teitä alastomuusvastustajia ottaakin pattiin.

        Sinun UNTASI se OLI!

        Olet vaan nähnyt unta, usko pois.


      • Katinkullasta
        Vapaus kirjoitti:

        Minä EN OLE koskaan jäänyt kiinni valehtelemisesta mutta sinä jäit juuri tuossa viestissäsi.

        Olet erittäin monta kertaa jäänyt kiinni VALEHTELEMISESTA.
        Katinkullasta olet esittänyt yli sata kertaa suoraa VALETTA.

        Ei siellä ole mitään peittelyn kieltävää kylttiä, vaikka olet niin valehdellutkin.

        Yyterin virallinen nakuranta ei koskaan yltänyt veteen asti, tästäkin olet valehdellut.

        Ja suurin valeesi on se, kun väität, että saunassa olisi pakko olla alasti.


      • Vapaus
        Sinun UNTASI se OLI! kirjoitti:

        Sinun UNTASI se OLI!

        Olet vaan nähnyt unta, usko pois.

        Miten voi kiistää kokemuksen todenperäisyyden?


      • Vapaus
        Katinkullasta kirjoitti:

        Olet erittäin monta kertaa jäänyt kiinni VALEHTELEMISESTA.
        Katinkullasta olet esittänyt yli sata kertaa suoraa VALETTA.

        Ei siellä ole mitään peittelyn kieltävää kylttiä, vaikka olet niin valehdellutkin.

        Yyterin virallinen nakuranta ei koskaan yltänyt veteen asti, tästäkin olet valehdellut.

        Ja suurin valeesi on se, kun väität, että saunassa olisi pakko olla alasti.

        "Ei siellä ole mitään peittelyn kieltävää kylttiä, vaikka olet niin valehdellutkin."

        Vaan kun ON. Itse asiassa useitakin. Miksi jankutat selvää asiaa? Mene vaikka itse katsomaan ellet usko.

        "Yyterin virallinen nakuranta ei koskaan yltänyt veteen asti, tästäkin olet valehdellut."

        En ole puhunut mitään "virallisesta nakurannasta" vaan NAKURANNASTA. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä jossain ohjesäännössä asiasta lukee vaan se miten asiat KÄYTÄNNÖSSÄ on.

        "Ja suurin valeesi on se, kun väität, että saunassa olisi pakko olla alasti."

        Osoittaa ainoastan sinun helkkarinmoista typeryyttää ja junttiuttasi ellet usko tätä elämän perustotuutta. Mene vaikka itse katsomaan ellet usko.


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        Koska et pystynyt todistamaan väitettäsi faktalla tiedolla, olet ainoastaan paskanpuhuja ja valehtelija.

        Eiköhön olisi parempi, kun häipyisit tältä palstalta valehtelemasta.

        Miten tuollaista nyt pystyisi edes teoriassa todistamaan?

        Ei sattunut olemaan videokameraa eikä muitakaan tallennualaitteita mukana. Mutta totta se on ja hyvin jäi mieleen kun muistan vieläkin yli 4 vuoden takaa.

        Jos jokus tapauksen paikanpäällä nähneistä muistaa niin saa ilmoittautua.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        Miten tuollaista nyt pystyisi edes teoriassa todistamaan?

        Ei sattunut olemaan videokameraa eikä muitakaan tallennualaitteita mukana. Mutta totta se on ja hyvin jäi mieleen kun muistan vieläkin yli 4 vuoden takaa.

        Jos jokus tapauksen paikanpäällä nähneistä muistaa niin saa ilmoittautua.

        "Miten tuollaista nyt pystyisi edes teoriassa todistamaan? "

        Ei pidä mennä väittämään, että Oulun Edenissä on pyyhekielto, koska ei mitenkään pysty todistamaan valheellista väitettään oikeaksi.

        Kaikki muut paitsi sinä jo tiesivät asian, eli ETTEI SIELLÄ OLE MITÄÄN PYYHEKIELTOA.


      • Untasi se oli, usko nyt jo!
        Vapaus kirjoitti:

        Miten voi kiistää kokemuksen todenperäisyyden?

        Untasi se oli, usko nyt jo!

        Ei minkään kylpylän henkilökunta ryhtyisi tuollaieen laittomuuteen, joten sen on pakko olla Sinun untasi.


      • VAIKKA ne on jo
        Vapaus kirjoitti:

        "Ei siellä ole mitään peittelyn kieltävää kylttiä, vaikka olet niin valehdellutkin."

        Vaan kun ON. Itse asiassa useitakin. Miksi jankutat selvää asiaa? Mene vaikka itse katsomaan ellet usko.

        "Yyterin virallinen nakuranta ei koskaan yltänyt veteen asti, tästäkin olet valehdellut."

        En ole puhunut mitään "virallisesta nakurannasta" vaan NAKURANNASTA. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä jossain ohjesäännössä asiasta lukee vaan se miten asiat KÄYTÄNNÖSSÄ on.

        "Ja suurin valeesi on se, kun väität, että saunassa olisi pakko olla alasti."

        Osoittaa ainoastan sinun helkkarinmoista typeryyttää ja junttiuttasi ellet usko tätä elämän perustotuutta. Mene vaikka itse katsomaan ellet usko.

        Jälleen nimimerkki Vapaus toistaa vanhoja valeitaan, VAIKKA ne on jo monesti todistettu täysin vääriksi.

        Katinkullan saunamaailmassa on UIMA-ASUT kieltävät kyltit, mutta PYYHETTÄ siellä ei KIELLETÄ YHDELLÄKÄÄN KYLTILLÄ. Vapaus siis VALEHTELEE, tai ei YMMÄRRÄ NÄKEMÄÄNSÄ kyltin sisältöä.

        Viimeksikin, kun kävin kylpylän saunassa, siellä oli pyyhkeeseen kietoutuneitä saunojia, joten tässäkin asiassa VALEHTELET.


      • TODELLISUUTTA UNISTAAN.
        Vapaus kirjoitti:

        Miten tuollaista nyt pystyisi edes teoriassa todistamaan?

        Ei sattunut olemaan videokameraa eikä muitakaan tallennualaitteita mukana. Mutta totta se on ja hyvin jäi mieleen kun muistan vieläkin yli 4 vuoden takaa.

        Jos jokus tapauksen paikanpäällä nähneistä muistaa niin saa ilmoittautua.

        Toiset ihmiset eivät vaan millään PYSTY EROTTAMAAN TODELLISUUTTA UNISTAAN.

        Sinä nimimerkki Vapaus taidat kuulua tähän harhoissa elävien ihmisten ryhmään.


      • Vapaus
        Untasi se oli, usko nyt jo! kirjoitti:

        Untasi se oli, usko nyt jo!

        Ei minkään kylpylän henkilökunta ryhtyisi tuollaieen laittomuuteen, joten sen on pakko olla Sinun untasi.

        Kyllä kylpylä saa kieltää järjestyssäännöillä omissa saunoissaa pyyhkeen käytön jos haluaa.

        Ei siihen tarvita minkään mullah omarien lupaa.

        Ottaako pattiin?


      • Vapaus
        VAIKKA ne on jo kirjoitti:

        Jälleen nimimerkki Vapaus toistaa vanhoja valeitaan, VAIKKA ne on jo monesti todistettu täysin vääriksi.

        Katinkullan saunamaailmassa on UIMA-ASUT kieltävät kyltit, mutta PYYHETTÄ siellä ei KIELLETÄ YHDELLÄKÄÄN KYLTILLÄ. Vapaus siis VALEHTELEE, tai ei YMMÄRRÄ NÄKEMÄÄNSÄ kyltin sisältöä.

        Viimeksikin, kun kävin kylpylän saunassa, siellä oli pyyhkeeseen kietoutuneitä saunojia, joten tässäkin asiassa VALEHTELET.

        Kyllä se kyltti kieltää KAIKEN PEITTELYN vaikka siinä onkin vaan uima-asun kuva. Sen tajuaa kaikki täysjärkiset.

        "Viimeksikin, kun kävin kylpylän saunassa, siellä oli pyyhkeeseen kietoutuneitä saunojia, joten tässäkin asiassa VALEHTELET."

        Ja viimeksi kun mä kuljinn kadulla siellä porukka käveli päin punaisia valoja mutta ei se että joku tekee jotain tai vaikka monetkin tekisivät tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää jos se kerran on kiellettyä.


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        "Miten tuollaista nyt pystyisi edes teoriassa todistamaan? "

        Ei pidä mennä väittämään, että Oulun Edenissä on pyyhekielto, koska ei mitenkään pysty todistamaan valheellista väitettään oikeaksi.

        Kaikki muut paitsi sinä jo tiesivät asian, eli ETTEI SIELLÄ OLE MITÄÄN PYYHEKIELTOA.

        No todistappa sitten sinä että ETTEI siellä ole pyyhekieltoa jos kerran niin väität.


      • Vapaus
        TODELLISUUTTA UNISTAAN. kirjoitti:

        Toiset ihmiset eivät vaan millään PYSTY EROTTAMAAN TODELLISUUTTA UNISTAAN.

        Sinä nimimerkki Vapaus taidat kuulua tähän harhoissa elävien ihmisten ryhmään.

        Minä nimenomaan pysty erottamaan todellisuuden unista mutta varsinkaan tämän palsta talebanit eivät siihen tunnu pystyvän.

        He jatkuvasti kuvittelevat että heidän taleban-fantaisiansa olisivat totta tämän päivän Suomessa.


      • pakkoalastomuutta
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä kylpylä saa kieltää järjestyssäännöillä omissa saunoissaa pyyhkeen käytön jos haluaa.

        Ei siihen tarvita minkään mullah omarien lupaa.

        Ottaako pattiin?

        pakkoalastomuutta ei voi määrätä ilman mitään perusteluita yhteenkään kylpylään.

        Mikään naturistikylpylä ei olisi lain edessä riittävä peruste pakosti alastom,aksi määräämiseen.
        Älä unohda rintaleikattuja naisia, tai muita ulkoisesti "rujon" näköisiä ihmisiä, joilla on TÄSMÄLLEEN SAMA oikeus saunoa kylpylöiden saunoissa, kuin meillä terveilläkin.
        Psyykkinen sairaus on siitä ikävä, että se ei näy päälle, se tulee esille häirikkökäyttäytymisenä, jolloin vasta teon jälkeen voidaan henkilölle antaa käytösohjeet ja vasta niitä rikottuaan PORTTIKIELTO!


      • VAIN UIMA-ASUJA
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä se kyltti kieltää KAIKEN PEITTELYN vaikka siinä onkin vaan uima-asun kuva. Sen tajuaa kaikki täysjärkiset.

        "Viimeksikin, kun kävin kylpylän saunassa, siellä oli pyyhkeeseen kietoutuneitä saunojia, joten tässäkin asiassa VALEHTELET."

        Ja viimeksi kun mä kuljinn kadulla siellä porukka käveli päin punaisia valoja mutta ei se että joku tekee jotain tai vaikka monetkin tekisivät tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää jos se kerran on kiellettyä.

        TÄYSJÄRKISET YMMÄRTÄVÄT, että kielto koskee VAIN UIMA-ASUJA, kuten KYLPYLÄN HENKILÖKUNNAN MUKAAN kyltti tarkoittaa.

        Sinä ja VAIN YKSIN SINÄ Vapaus OLET YMMÄRTÄNYT TUON kyltin VÄÄRIN!

        Kylpylän kotisivullakin sanotaan, että UIMA_ASU on kielletty Saunamaailmassa.

        Pyyhekiellosta tai muusta peittelystä ei sanota mitään.
        Olet sä Vapaus TÄYS TORVI!


      • Eipä ole, soitin ja kysyin!
        Vapaus kirjoitti:

        No todistappa sitten sinä että ETTEI siellä ole pyyhekieltoa jos kerran niin väität.

        Eipä ole, soitin ja kysyin!

        VAIN uima-asut on kielletty ja nekin TERVEYSVIRANOMAISEN vaatimuksesta.


      • suloisesti sekaisin
        Vapaus kirjoitti:

        Minä nimenomaan pysty erottamaan todellisuuden unista mutta varsinkaan tämän palsta talebanit eivät siihen tunnu pystyvän.

        He jatkuvasti kuvittelevat että heidän taleban-fantaisiansa olisivat totta tämän päivän Suomessa.

        Sinulla menee mielikuvituksesi ja oikea elämä suloisesti sekaisin.

        Joillekin tuollainen on onnellinen olotila, mutta toisille se aiheuttaa POHJATONTA KATKERUUTTA, kuten sinullakin näkyy käyneen.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        No todistappa sitten sinä että ETTEI siellä ole pyyhekieltoa jos kerran niin väität.

        Minun ei tarvitse todistaa mitään, koska en ole esittänyt kyseistä väitettäkään.

        Sinun kiertelysi ja vastakkaisen lausuman todistuspyyntösi vain osoittavat sen, että olet VALEHDELLUT TÖRKEÄSTI ja ettet pysty todistamaan valheellista ja perusteetonta väitettäsi oikeaksi.

        Olet todella pervo voyeuristi ja erittäin paha narsisti.


      • Vapaus
        pakkoalastomuutta kirjoitti:

        pakkoalastomuutta ei voi määrätä ilman mitään perusteluita yhteenkään kylpylään.

        Mikään naturistikylpylä ei olisi lain edessä riittävä peruste pakosti alastom,aksi määräämiseen.
        Älä unohda rintaleikattuja naisia, tai muita ulkoisesti "rujon" näköisiä ihmisiä, joilla on TÄSMÄLLEEN SAMA oikeus saunoa kylpylöiden saunoissa, kuin meillä terveilläkin.
        Psyykkinen sairaus on siitä ikävä, että se ei näy päälle, se tulee esille häirikkökäyttäytymisenä, jolloin vasta teon jälkeen voidaan henkilölle antaa käytösohjeet ja vasta niitä rikottuaan PORTTIKIELTO!

        Kyllä yksityisellä yrittäjällä sentään vielä sen verran on oikeutta päättää oman yrityksensä asioista.

        Niin syvällä kommunismissa ei sentään vielä olla vaikka te stalinistit sitä toivottekin.

        "Älä unohda rintaleikattuja naisia, tai muita ulkoisesti "rujon" näköisiä ihmisiä, joilla on TÄSMÄLLEEN SAMA oikeus saunoa kylpylöiden saunoissa, kuin meillä terveilläkin."

        No kuka on kieltänyt?

        Kaikki on tervetulleita yhteissaunaan omana alastomana itsenään eikä kenenkään tarvitse peitellä vaikka olis mitä puutteita. Yhteissauna on suvaitsevainen paikka.


      • Vapaus
        VAIN UIMA-ASUJA kirjoitti:

        TÄYSJÄRKISET YMMÄRTÄVÄT, että kielto koskee VAIN UIMA-ASUJA, kuten KYLPYLÄN HENKILÖKUNNAN MUKAAN kyltti tarkoittaa.

        Sinä ja VAIN YKSIN SINÄ Vapaus OLET YMMÄRTÄNYT TUON kyltin VÄÄRIN!

        Kylpylän kotisivullakin sanotaan, että UIMA_ASU on kielletty Saunamaailmassa.

        Pyyhekiellosta tai muusta peittelystä ei sanota mitään.
        Olet sä Vapaus TÄYS TORVI!

        Kylpylän nettisivujen mukaan saunamaailma on AATAMEILLE ja EEVOILLE. Joten se tukee sitä että kyltit kieltää KAIKEN PEITTELYN.


      • oletpa suvaitsematon
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä yksityisellä yrittäjällä sentään vielä sen verran on oikeutta päättää oman yrityksensä asioista.

        Niin syvällä kommunismissa ei sentään vielä olla vaikka te stalinistit sitä toivottekin.

        "Älä unohda rintaleikattuja naisia, tai muita ulkoisesti "rujon" näköisiä ihmisiä, joilla on TÄSMÄLLEEN SAMA oikeus saunoa kylpylöiden saunoissa, kuin meillä terveilläkin."

        No kuka on kieltänyt?

        Kaikki on tervetulleita yhteissaunaan omana alastomana itsenään eikä kenenkään tarvitse peitellä vaikka olis mitä puutteita. Yhteissauna on suvaitsevainen paikka.

        Yhteissauna on suvaitsevainen paikka.

        Sinne voi ja saa tulla saunomaan pyyhkeessä kietoutuneena.

        Oletpa suvaitsematon, jos et halua päästää pyyhkeeseen kietounutta saunomaan.


      • Luulet vaan, olet niin tollo!
        Vapaus kirjoitti:

        Kylpylän nettisivujen mukaan saunamaailma on AATAMEILLE ja EEVOILLE. Joten se tukee sitä että kyltit kieltää KAIKEN PEITTELYN.

        Luulet vaan, olet niin tollo!
        Miksi sitten samoilla kotisivuilla OIKEIN KOROSTETAAN, että terveysviranomaset ovat kieltäneet UIMA-ASUT saunamaailmassa.

        Miksi pyyhkeistä ei sanota sanaakaan, eikä muustakaan peittelystä?

        hitto, kun sä olet TOLLO!


      • Vapaus
        Eipä ole, soitin ja kysyin! kirjoitti:

        Eipä ole, soitin ja kysyin!

        VAIN uima-asut on kielletty ja nekin TERVEYSVIRANOMAISEN vaatimuksesta.

        Sinun piti TODISTAA se.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        Kylpylän nettisivujen mukaan saunamaailma on AATAMEILLE ja EEVOILLE. Joten se tukee sitä että kyltit kieltää KAIKEN PEITTELYN.

        Termi aatameille ja eevoille tarkoittaa PELKÄSTÄÄN MIEHILLE JA NAISILLE.

        Jos siellä lukisi Aatamin- ja Eevanasussa, niin silloin se tarkoittaisi ilman vaatteita.

        Lähde nykysuomen sanakirja.

        Ps. Tämäkin tieto on tollo sinulle aikaisemmin useamman kerran ilmoitettu, mutta et vain tajua asiaa. Eli siis sinun luetun ymmärtämisesi on naurettavaa tasoa, eli täysi nolla.


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        Minun ei tarvitse todistaa mitään, koska en ole esittänyt kyseistä väitettäkään.

        Sinun kiertelysi ja vastakkaisen lausuman todistuspyyntösi vain osoittavat sen, että olet VALEHDELLUT TÖRKEÄSTI ja ettet pysty todistamaan valheellista ja perusteetonta väitettäsi oikeaksi.

        Olet todella pervo voyeuristi ja erittäin paha narsisti.

        "Minun ei tarvitse todistaa mitään, koska en ole esittänyt kyseistä väitettäkään."

        Okei. Myönnät siis että Oulun Edenin yhteissaunassa on pyyhekielto.

        Hyvä. Tämä riittää.

        Olen siis oikeassa. Se siitä.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        "Minun ei tarvitse todistaa mitään, koska en ole esittänyt kyseistä väitettäkään."

        Okei. Myönnät siis että Oulun Edenin yhteissaunassa on pyyhekielto.

        Hyvä. Tämä riittää.

        Olen siis oikeassa. Se siitä.

        KOSKA ET PYSTYNYT TODISTAMAAN, ETTÄ OULUN EDENISSÄ ON PYYHEKIELTO, OLET HÄVINNYT JA SINUN ON TODISTETTU VALEHDELLEEN TAAS KERRAN.

        Tämä riittää minulle ja useimmille muillekin, jotka tietävät asian oikean laidan. Kaikki joilla on jonkinlainen luetun ymmärtämisen taito, huomasivat että sinä olet ainoastaan valehteleva nettihäirikkö.

        " Olen siis oikeassa. Se siitä."

        Ei vaan sinä olet täydellisen väärässä.


        Ps. Koeta edes joskus todistaa posketon väitteesi faktalla tiedolla, kun sinulta sitä kysytään, äläkä aina venkoile ja pyydä toisia todistamaan jotain muuta, kuten käänteistä väitettä. Todistustaakka on aina poskettoman väitteen esittäjällä. Kun sinä et ole vielä koskaan todistanut ainoatakaan väitettäsi faktalla tiedolla oikeaksi, vaikka sitä on kymmeniä kertoja pyydetty, niin älä PYYDÄ SITTEN TOISIAKAAN TODISTAMAAN YHTÄÄN MITÄÄN.


      • Vapaus
        suloisesti sekaisin kirjoitti:

        Sinulla menee mielikuvituksesi ja oikea elämä suloisesti sekaisin.

        Joillekin tuollainen on onnellinen olotila, mutta toisille se aiheuttaa POHJATONTA KATKERUUTTA, kuten sinullakin näkyy käyneen.

        Minun katkeruuteni johtuu ainoastaan siitä että tällä palstalla yritetään sanallisen terrorismin ja konkreettisen väkivallan uhan avulla tuhota ALASTOMUUS ja NATURISMI tästä maasta.

        Toivoisin että se olisi unta ja mielikuvitusta mutta ei se vaan taida olla.


      • Vapaus, PÄÄ KIINNI!
        Vapaus kirjoitti:

        Sinun piti TODISTAA se.

        Juurihan tuo sen TODISTI 100% varmuudella, joten Vapaus, PÄÄ KIINNI!

        Jos kerran kylpylästä puhelimitse vahvistetaan Sun olevan VÄÄRÄSSÄ, niin kyllä kaikkien täysjärkisten luulisi jo uskovan.

        Miksi jatkat jankutustasi, kun TIEDÄT itsekin olevasi VÄÄRÄSSÄ!

        Ps. Oletko katkera katinkullan kylpylälle? Ei kai vaan sulla ole sinne porttikieltoa, kun noin kiivaasti yrität leimata tuota kylpylää perusteettomasti pervoleimalllasi?


      • ÄLÄ VALEHTELE!
        Vapaus kirjoitti:

        "Minun ei tarvitse todistaa mitään, koska en ole esittänyt kyseistä väitettäkään."

        Okei. Myönnät siis että Oulun Edenin yhteissaunassa on pyyhekielto.

        Hyvä. Tämä riittää.

        Olen siis oikeassa. Se siitä.

        ÄLÄ VALEHTELE!

        Onko sulla sinnekin porttikielto?


      • Toiset häiriköivät
        Vapaus kirjoitti:

        Minun katkeruuteni johtuu ainoastaan siitä että tällä palstalla yritetään sanallisen terrorismin ja konkreettisen väkivallan uhan avulla tuhota ALASTOMUUS ja NATURISMI tästä maasta.

        Toivoisin että se olisi unta ja mielikuvitusta mutta ei se vaan taida olla.

        Täällä on kaksi tapaa häiriköidä.
        Toiset häiriköivät ihan vaan sekoilemalla ja perinteisesti keskustelua sotkemalla.
        Sitten täällä on TASAN YKSI häirikkö, joka yrittää leimata naturismia joksikin kyttääjien harrastukseksi, väittämällä naturismista TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ.

        Alastomuus ja naturismi tuhoutuvat aivan varmasti, jos sinä saat ihmiset uskomaan, että naturismi perustuisi johonkin "alastomien katselemiseen" ja että naturismissa olisi "AINA pakko olla alastomana".
        Kumpikaan noista väitteistäsi EIVÄT KUULU NATURISMIIN!

        Molemmat väitteesi ovat unta ja mielikuvitusta mutta Sinun viesteissäsi näin ei se vaan taida olla.

        HERÄÄ JO, nimimerkki Vapaus todellisuuteen, eix vaan?


      • jarkko
        Toiset häiriköivät kirjoitti:

        Täällä on kaksi tapaa häiriköidä.
        Toiset häiriköivät ihan vaan sekoilemalla ja perinteisesti keskustelua sotkemalla.
        Sitten täällä on TASAN YKSI häirikkö, joka yrittää leimata naturismia joksikin kyttääjien harrastukseksi, väittämällä naturismista TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ.

        Alastomuus ja naturismi tuhoutuvat aivan varmasti, jos sinä saat ihmiset uskomaan, että naturismi perustuisi johonkin "alastomien katselemiseen" ja että naturismissa olisi "AINA pakko olla alastomana".
        Kumpikaan noista väitteistäsi EIVÄT KUULU NATURISMIIN!

        Molemmat väitteesi ovat unta ja mielikuvitusta mutta Sinun viesteissäsi näin ei se vaan taida olla.

        HERÄÄ JO, nimimerkki Vapaus todellisuuteen, eix vaan?

        kuuluuko naturismiin rannalla paneminen ei kuulu ei
        ihmetyttää miksette puutu kirjoittajiin jotka hehkuttavat täällä kuinka on pannu rannalla?
        syy on päivän selvä koska kirjoittaja ei ole vapaus


      • pillua muuten,
        jarkko kirjoitti:

        kuuluuko naturismiin rannalla paneminen ei kuulu ei
        ihmetyttää miksette puutu kirjoittajiin jotka hehkuttavat täällä kuinka on pannu rannalla?
        syy on päivän selvä koska kirjoittaja ei ole vapaus

        kuin korkeintaan joskus harvoin edes nähdäkseen.

        Usein se pillu piilotetaan Vapauden katseilta pyyhkeen taakse ja sekös Vapautta ottaakin pattiin.

        Rannalla paneminen tai edes sen katseleminen EI KUULU naturismiin, kuten ei saunominenkaan.

        Mutta nakurannalla vähän "syntinen paneskelu" liittyy paljon enemmän naturismiin, kuin saunominen.

        Jos joku ryhtyisi kirjoittelemaan täällä kylpyläsaunassa panemisesta (,mitä myöskin tapahtuu), se ei kuulu siltikään naturismiin, vaikka saunassa paneskeltaisiin ILMAN PYYHETTÄ!
        Tämä ei ole saunapalsta, tämä on > Seksi > Nudismi & naturismi palsta!


      • Vapaus
        oletpa suvaitsematon kirjoitti:

        Yhteissauna on suvaitsevainen paikka.

        Sinne voi ja saa tulla saunomaan pyyhkeessä kietoutuneena.

        Oletpa suvaitsematon, jos et halua päästää pyyhkeeseen kietounutta saunomaan.

        Yhteissauna on suvaitsevainen paikka ja JUURI SIKSI siellä ei peitellä vartaloa.

        Jokaisen vartalo kelpaa omana alastomana itsenään olkoonpa se millainen tahansa.

        Oletpa suvaitsematon, kun et hyväksy ihmisten vartaloita sellaisenaan vaan vasta pyyhkeellä peiteltynä.


      • Vapaus
        Luulet vaan, olet niin tollo! kirjoitti:

        Luulet vaan, olet niin tollo!
        Miksi sitten samoilla kotisivuilla OIKEIN KOROSTETAAN, että terveysviranomaset ovat kieltäneet UIMA-ASUT saunamaailmassa.

        Miksi pyyhkeistä ei sanota sanaakaan, eikä muustakaan peittelystä?

        hitto, kun sä olet TOLLO!

        No varmaankin siksi pyyhkeistä ei sanota mitään koska on ITSESTÄÄN SELVÄÄ että niitä ei naturistikylpylässä käytetä peittelytarkoituksiin.


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        Termi aatameille ja eevoille tarkoittaa PELKÄSTÄÄN MIEHILLE JA NAISILLE.

        Jos siellä lukisi Aatamin- ja Eevanasussa, niin silloin se tarkoittaisi ilman vaatteita.

        Lähde nykysuomen sanakirja.

        Ps. Tämäkin tieto on tollo sinulle aikaisemmin useamman kerran ilmoitettu, mutta et vain tajua asiaa. Eli siis sinun luetun ymmärtämisesi on naurettavaa tasoa, eli täysi nolla.

        Sinä et edes itse usko noin typerään selitykseen.

        Sitä että joku palvelu on sekä miehille että naisille ei tarvitse erikseen mainita missään vaan se "aatemeille ja eevoille" tarkoittaa nimenomaan aatamin ja eevan ASUISILLE.

        Ps. Miten noin HELVETIN HULLUJA ihmisiä kuin sinä voi olla edes olemassa.


      • Vapaus
        Vapaus, PÄÄ KIINNI! kirjoitti:

        Juurihan tuo sen TODISTI 100% varmuudella, joten Vapaus, PÄÄ KIINNI!

        Jos kerran kylpylästä puhelimitse vahvistetaan Sun olevan VÄÄRÄSSÄ, niin kyllä kaikkien täysjärkisten luulisi jo uskovan.

        Miksi jatkat jankutustasi, kun TIEDÄT itsekin olevasi VÄÄRÄSSÄ!

        Ps. Oletko katkera katinkullan kylpylälle? Ei kai vaan sulla ole sinne porttikieltoa, kun noin kiivaasti yrität leimata tuota kylpylää perusteettomasti pervoleimalllasi?

        Täällä ei ole näkynyt mitään muuta todistusta siitä asiasta kuin sinun oma ilmoituksesi ja se ei nyt kuitenkaan ole aivan riittävä todiste.

        Minä olen erittäin kiitollinen Katinkullan kylpylälle koska se on tämän maan paras naturistikylpylä ja alastomuusterapian tarjoaja.

        Juuri siksi kehun sitä aina täällä ja vastustan teitä mustamaalaajia jotka yrittätätte leimata sitä pervoleimallanne.

        Menen sinne taas piakkoin nakulomalle.

        Ottaako pattiin?


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        KOSKA ET PYSTYNYT TODISTAMAAN, ETTÄ OULUN EDENISSÄ ON PYYHEKIELTO, OLET HÄVINNYT JA SINUN ON TODISTETTU VALEHDELLEEN TAAS KERRAN.

        Tämä riittää minulle ja useimmille muillekin, jotka tietävät asian oikean laidan. Kaikki joilla on jonkinlainen luetun ymmärtämisen taito, huomasivat että sinä olet ainoastaan valehteleva nettihäirikkö.

        " Olen siis oikeassa. Se siitä."

        Ei vaan sinä olet täydellisen väärässä.


        Ps. Koeta edes joskus todistaa posketon väitteesi faktalla tiedolla, kun sinulta sitä kysytään, äläkä aina venkoile ja pyydä toisia todistamaan jotain muuta, kuten käänteistä väitettä. Todistustaakka on aina poskettoman väitteen esittäjällä. Kun sinä et ole vielä koskaan todistanut ainoatakaan väitettäsi faktalla tiedolla oikeaksi, vaikka sitä on kymmeniä kertoja pyydetty, niin älä PYYDÄ SITTEN TOISIAKAAN TODISTAMAAN YHTÄÄN MITÄÄN.

        "KOSKA ET PYSTYNYT TODISTAMAAN, ETTÄ OULUN EDENISSÄ ON PYYHEKIELTO, OLET HÄVINNYT JA SINUN ON TODISTETTU VALEHDELLEEN TAAS KERRAN."

        No miten sellaisen voi edes teoriassa todistaa?

        Mä olen käynyt siellä ainoastaan kaksi kertaa ja viime kerrastakin on jo 4 vuotta.

        Minulla on sieltä selkeä muisikuva että pyyhesaunojia ei päästetty jalallaan astumaan yhtaissaunaan ja jos joku muuta väittää niin totta helvetissä mä vaadin todisteita sen havainnon kumoamiseksi.


      • Vapaus
        ÄLÄ VALEHTELE! kirjoitti:

        ÄLÄ VALEHTELE!

        Onko sulla sinnekin porttikielto?

        Mulla ei ole porttikielto mihinkään mutta Oulussa tulee käytyä valitettavan harvoin kun asun etelä-Suomessa ja sen kerran kun pohjoiseen tulee lähdettyä niin menee tietysti ensisijaisesti Katinkultaan.

        Oulun Eden on hyvä naturistikylpylä vaikkei tietenkään ihan KK:n tasolle ylläkkään. Kävisin mielelläni useammin jos ois lähempänä.


      • Vapaus
        Toiset häiriköivät kirjoitti:

        Täällä on kaksi tapaa häiriköidä.
        Toiset häiriköivät ihan vaan sekoilemalla ja perinteisesti keskustelua sotkemalla.
        Sitten täällä on TASAN YKSI häirikkö, joka yrittää leimata naturismia joksikin kyttääjien harrastukseksi, väittämällä naturismista TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ.

        Alastomuus ja naturismi tuhoutuvat aivan varmasti, jos sinä saat ihmiset uskomaan, että naturismi perustuisi johonkin "alastomien katselemiseen" ja että naturismissa olisi "AINA pakko olla alastomana".
        Kumpikaan noista väitteistäsi EIVÄT KUULU NATURISMIIN!

        Molemmat väitteesi ovat unta ja mielikuvitusta mutta Sinun viesteissäsi näin ei se vaan taida olla.

        HERÄÄ JO, nimimerkki Vapaus todellisuuteen, eix vaan?

        Naturismissa ollaan ALASTI ja sitä alastomuutta myös KATSELLAAN.

        Kukaan ei kaipaa naturismin pariin sellaisia ihmisiä jotka eivät näitä kahta asiaa sisäistä ja naturismi tuhoutuu aivan varmasti elleivät nämä kaksi asiaa toteudu.

        Joten PAINU HIITEEN tältä palstalta naturismia tuhoamasta!


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        Sinä et edes itse usko noin typerään selitykseen.

        Sitä että joku palvelu on sekä miehille että naisille ei tarvitse erikseen mainita missään vaan se "aatemeille ja eevoille" tarkoittaa nimenomaan aatamin ja eevan ASUISILLE.

        Ps. Miten noin HELVETIN HULLUJA ihmisiä kuin sinä voi olla edes olemassa.

        Jos et usko, niin LUE ITSE NYKYSUOMEN SANAKIRJASTA.

        Sinulle ilmoitettiin faktaa tietoa ja tietolähde.

        "Miten noin HELVETIN HULLUJA ihmisiä kuin sinä voi olla edes olemassa."

        Sitä minäkin ihmettelen, että miten sinunkaltaisesi häirikkö saa yleensä olla vielä vapaalla jalalla.

        Ps. Taas kun koit katkeran tappion, aloit tavoillesi uskollisena haukkua vastapuolta.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        No varmaankin siksi pyyhkeistä ei sanota mitään koska on ITSESTÄÄN SELVÄÄ että niitä ei naturistikylpylässä käytetä peittelytarkoituksiin.

        Katinkulta ei ole mikään naturistikylpylä.

        Jos missään ei kielletä pyyhkeen käytöä, niin KAIKILLE TERVEJÄRKISILLE ON ITSESTÄÄNSELVÄÄ, ETTÄ SITÄ SAA KÄYTTÄÄ.

        Ainoastaan sinä et ymmärrä asiaa, mutta sinähän et olekaan mikään tervejärkinen.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        "KOSKA ET PYSTYNYT TODISTAMAAN, ETTÄ OULUN EDENISSÄ ON PYYHEKIELTO, OLET HÄVINNYT JA SINUN ON TODISTETTU VALEHDELLEEN TAAS KERRAN."

        No miten sellaisen voi edes teoriassa todistaa?

        Mä olen käynyt siellä ainoastaan kaksi kertaa ja viime kerrastakin on jo 4 vuotta.

        Minulla on sieltä selkeä muisikuva että pyyhesaunojia ei päästetty jalallaan astumaan yhtaissaunaan ja jos joku muuta väittää niin totta helvetissä mä vaadin todisteita sen havainnon kumoamiseksi.

        Sinun muistikuvasi EI OLE SAMA, KUIN TOTUUS.
        Lopeta nyt jo se jatkuva valehteleminen.

        Pyydetyn asian todistaminen on aivan helppoa, kysyt vain kylpylästä asian, ei sen kummempaa tarvita.
        Mutta sinä et uskalla sitä tehdä, kun tiedät vastauksen ja sinun osoitetaan valehdelleen.


      • anneta olla
        Vapaus kirjoitti:

        Täällä ei ole näkynyt mitään muuta todistusta siitä asiasta kuin sinun oma ilmoituksesi ja se ei nyt kuitenkaan ole aivan riittävä todiste.

        Minä olen erittäin kiitollinen Katinkullan kylpylälle koska se on tämän maan paras naturistikylpylä ja alastomuusterapian tarjoaja.

        Juuri siksi kehun sitä aina täällä ja vastustan teitä mustamaalaajia jotka yrittätätte leimata sitä pervoleimallanne.

        Menen sinne taas piakkoin nakulomalle.

        Ottaako pattiin?

        Muista ottaa uikkarit mukaasi, siellä ei enään anneta olla pelkästään saunamaailman puolella kyttäämässä toisten ihḿisten alastomuutta.

        Siellä pitää käyttää myös allasosaston palveluita, eikä pelkästään olla saunoissa kyttäämässö.


      • Olet UNIKUVIESI varassa, et...
        Vapaus kirjoitti:

        "KOSKA ET PYSTYNYT TODISTAMAAN, ETTÄ OULUN EDENISSÄ ON PYYHEKIELTO, OLET HÄVINNYT JA SINUN ON TODISTETTU VALEHDELLEEN TAAS KERRAN."

        No miten sellaisen voi edes teoriassa todistaa?

        Mä olen käynyt siellä ainoastaan kaksi kertaa ja viime kerrastakin on jo 4 vuotta.

        Minulla on sieltä selkeä muisikuva että pyyhesaunojia ei päästetty jalallaan astumaan yhtaissaunaan ja jos joku muuta väittää niin totta helvetissä mä vaadin todisteita sen havainnon kumoamiseksi.

        Olet UNIKUVIESI varassa, et musitikuvien!

        Usko nyt jo, Sinä olet nähnyt vaan unta, eli OLET KUVITELLUT koko jutun.


      • Miksi valehtelet?
        Vapaus kirjoitti:

        Mulla ei ole porttikielto mihinkään mutta Oulussa tulee käytyä valitettavan harvoin kun asun etelä-Suomessa ja sen kerran kun pohjoiseen tulee lähdettyä niin menee tietysti ensisijaisesti Katinkultaan.

        Oulun Eden on hyvä naturistikylpylä vaikkei tietenkään ihan KK:n tasolle ylläkkään. Kävisin mielelläni useammin jos ois lähempänä.

        Kumpikaan EI OLE NATURISTIKYLPYLÄ


      • HÄIRIKÖINTIÄ
        Vapaus kirjoitti:

        Naturismissa ollaan ALASTI ja sitä alastomuutta myös KATSELLAAN.

        Kukaan ei kaipaa naturismin pariin sellaisia ihmisiä jotka eivät näitä kahta asiaa sisäistä ja naturismi tuhoutuu aivan varmasti elleivät nämä kaksi asiaa toteudu.

        Joten PAINU HIITEEN tältä palstalta naturismia tuhoamasta!

        ALASTOMUUDEN KATSELEMINEN ON HÄIRIKÖINTIÄ, joka ei missään nimessä kuulu naturismiin.

        Miksi helvetissä Sinä Vapaus yrität mustamaalata naturismia väittämällä sitä kyttääjien harrastukseksi?


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        Katinkulta ei ole mikään naturistikylpylä.

        Jos missään ei kielletä pyyhkeen käytöä, niin KAIKILLE TERVEJÄRKISILLE ON ITSESTÄÄNSELVÄÄ, ETTÄ SITÄ SAA KÄYTTÄÄ.

        Ainoastaan sinä et ymmärrä asiaa, mutta sinähän et olekaan mikään tervejärkinen.

        KK on nimenomaan NATURISTIKYLPYLÄ

        Vaikka pyyhettä ei erikseen missään kiellettäisikään niin KAIKILLE TERVEJÄRKISILLE ON ITSESTÄÄNSELVÄÄ, ETTÄ SITÄ EI SAUNASSA KÄYTETÄ.

        Ainoastaan sinä et ymmärrä asiaa, mutta sinähän et olekaan mikään tervejärkinen.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        KK on nimenomaan NATURISTIKYLPYLÄ

        Vaikka pyyhettä ei erikseen missään kiellettäisikään niin KAIKILLE TERVEJÄRKISILLE ON ITSESTÄÄNSELVÄÄ, ETTÄ SITÄ EI SAUNASSA KÄYTETÄ.

        Ainoastaan sinä et ymmärrä asiaa, mutta sinähän et olekaan mikään tervejärkinen.

        Jankutat jatkuvasti samaa valheellista paskaa.

        Syyllistyt jatkuvaan Katinkullan mustamaalaamiseen.


      • Pyyhkeessä saunominen
        Vapaus kirjoitti:

        KK on nimenomaan NATURISTIKYLPYLÄ

        Vaikka pyyhettä ei erikseen missään kiellettäisikään niin KAIKILLE TERVEJÄRKISILLE ON ITSESTÄÄNSELVÄÄ, ETTÄ SITÄ EI SAUNASSA KÄYTETÄ.

        Ainoastaan sinä et ymmärrä asiaa, mutta sinähän et olekaan mikään tervejärkinen.

        Ei kielletä ei, hyvä kun jo tunnustat sen!

        Pyyhkeessä saunominen on täysin sallittua ja sen ymmärtävät kaikki täysjärkiset ihmiset.

        Suomessa EI OLE YHTÄÄN naturistikylpylää, joten lopeta jo tuo paskan jauhaminen.
        Edes KK ei ole mikään naturistikylpylä. Jos et usko minua, niin kysy itse KK.sta, jos tieto menisi sitä kautta paremmin pattiisi.


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        Jos et usko, niin LUE ITSE NYKYSUOMEN SANAKIRJASTA.

        Sinulle ilmoitettiin faktaa tietoa ja tietolähde.

        "Miten noin HELVETIN HULLUJA ihmisiä kuin sinä voi olla edes olemassa."

        Sitä minäkin ihmettelen, että miten sinunkaltaisesi häirikkö saa yleensä olla vielä vapaalla jalalla.

        Ps. Taas kun koit katkeran tappion, aloit tavoillesi uskollisena haukkua vastapuolta.

        Jälleen jäät kiinni heikosta suomen kielen taidosta. Et sä ketään synytperäistä suomalaista tuolla tavalla hämää- usko pois.

        En kokenut katkeraa tappiota vaan riemukkaan voiton ja sekös sinua otttaa pattiin


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        Jälleen jäät kiinni heikosta suomen kielen taidosta. Et sä ketään synytperäistä suomalaista tuolla tavalla hämää- usko pois.

        En kokenut katkeraa tappiota vaan riemukkaan voiton ja sekös sinua otttaa pattiin

        Jatkat samaa vanhaa valehtelua ja paskanjauhantaa, sekä Katinkullan kylpylän mustamaalausta.

        Sinun suomenkielen taitosi on paljon surkeampi, kuin minun. Sinun surkea kielitaitosi perustuu ainoastaan älyn vähyyteen. Sanavarasto hirveän suppea ja luetun ymmärtäminen täysi nolla.

        Ps. Taas kun koit katkeran tappion aloit heti haukkumaan vastapuolta. Suksi helkutin kuuseen tältä palstalta pervo.

        Pss."sukus kuuseen muslimi"

        Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa sinun erinomaisella suomenkielen taidoillasi.


      • Vapaus
        anneta olla kirjoitti:

        Muista ottaa uikkarit mukaasi, siellä ei enään anneta olla pelkästään saunamaailman puolella kyttäämässä toisten ihḿisten alastomuutta.

        Siellä pitää käyttää myös allasosaston palveluita, eikä pelkästään olla saunoissa kyttäämässö.

        Ei tule kuuloonkaan että ottaisin Katinkultaan mitään uikkareita.

        Ei siellä kukaan kyttää missä kukakin aikaansa viettää vaan kerran lipun ostettuaan saa viettää koko kylpyläajan saunamaailmassa ja ALASTI.


      • "usko pois."
        Vapaus kirjoitti:

        Jälleen jäät kiinni heikosta suomen kielen taidosta. Et sä ketään synytperäistä suomalaista tuolla tavalla hämää- usko pois.

        En kokenut katkeraa tappiota vaan riemukkaan voiton ja sekös sinua otttaa pattiin

        "synytperäistä" ????

        Buah hah haa, Heh heh hee, hohooo hoh hoo, hihihihihiii.

        Hehe!

        Otaaklst pattiinn??


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        Sinun muistikuvasi EI OLE SAMA, KUIN TOTUUS.
        Lopeta nyt jo se jatkuva valehteleminen.

        Pyydetyn asian todistaminen on aivan helppoa, kysyt vain kylpylästä asian, ei sen kummempaa tarvita.
        Mutta sinä et uskalla sitä tehdä, kun tiedät vastauksen ja sinun osoitetaan valehdelleen.

        Kyllä se muistikuvani tässä tapauksessa on sama kuin totuus koska muistikuvani on niin VAHVA.

        Se jäi mieleeni nimenomaan siksi että tämä pyyhepervojen käsittely oli hoidetty siellä niin mallikelpoisesti.

        Ja mitä se mun kysyminen tätä asiaa auttaa? Et sä sitäkään uskois jos et sä omien käyntien perusteella saatua tietoakaan usko.

        Kysy itse.


      • Kyllä sen KAIKKI
        Vapaus kirjoitti:

        Ei tule kuuloonkaan että ottaisin Katinkultaan mitään uikkareita.

        Ei siellä kukaan kyttää missä kukakin aikaansa viettää vaan kerran lipun ostettuaan saa viettää koko kylpyläajan saunamaailmassa ja ALASTI.

        Nykyisin täytyy mennä myös allasosastolle!
        Kyllä sen KAIKKI TÄYSJÄRKISET tietää, mutta jollekin kyttääjälle tuo voi olla vaikea tilanne.

        Ei sinne mitään kyttäämislippuja myydä.


      • ""olun käpät...
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä se muistikuvani tässä tapauksessa on sama kuin totuus koska muistikuvani on niin VAHVA.

        Se jäi mieleeni nimenomaan siksi että tämä pyyhepervojen käsittely oli hoidetty siellä niin mallikelpoisesti.

        Ja mitä se mun kysyminen tätä asiaa auttaa? Et sä sitäkään uskois jos et sä omien käyntien perusteella saatua tietoakaan usko.

        Kysy itse.

        Vahva muistikuvasi on UNTA, usko pois.

        Se jäi mieleesi nimenomaan siksi että unesi ovat Sinulle vahvempia, kuin todellinen elämäsi.
        Tuo on TYYPILLISTÄ juuri narsisteille.

        Eihän kukaan voi edes uskoa sun valettas tuollaisesta rikoksesta. Kukaan ei tekisi tuollaista henkilön yksityisyyteen käyvää rikosta.


      • Vapaus
        Olet UNIKUVIESI varassa, et... kirjoitti:

        Olet UNIKUVIESI varassa, et musitikuvien!

        Usko nyt jo, Sinä olet nähnyt vaan unta, eli OLET KUVITELLUT koko jutun.

        Kyllä sä olet nyt tässä se jonka todellisuudentaju on pahemman kerran pettänyt.


      • pyyhkeet kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä se muistikuvani tässä tapauksessa on sama kuin totuus koska muistikuvani on niin VAHVA.

        Se jäi mieleeni nimenomaan siksi että tämä pyyhepervojen käsittely oli hoidetty siellä niin mallikelpoisesti.

        Ja mitä se mun kysyminen tätä asiaa auttaa? Et sä sitäkään uskois jos et sä omien käyntien perusteella saatua tietoakaan usko.

        Kysy itse.

        perustuu ainoastaan YHDESSÄ TOISTEN SAUNOJIEN KANSSA SUORITETTUUN HÄIRIKÖINTIIN, EI MIHINKÄÄN TODELLISEEN KYLPYLÄN MÄÄRITTÄMIIN KÄYTÖSOHJEISIIN.

        Kuten jo aikaisemmin totesin, et uskalla kysyä, koska tiedät vastauksen paljastavan sinut valehtelijaksi.

        Ps. Mistä sinä tiedät, olenko minä jo kysynyt asiaa kylpylästä?


      • Vapaus
        Miksi valehtelet? kirjoitti:

        Kumpikaan EI OLE NATURISTIKYLPYLÄ

        MOLEMMAT on NATURISTIKYLPYLÖITÄ.


      • Vapaus
        HÄIRIKÖINTIÄ kirjoitti:

        ALASTOMUUDEN KATSELEMINEN ON HÄIRIKÖINTIÄ, joka ei missään nimessä kuulu naturismiin.

        Miksi helvetissä Sinä Vapaus yrität mustamaalata naturismia väittämällä sitä kyttääjien harrastukseksi?

        Naturismi perustuu nimenomaan ALASTOMUUDEN KATSELEMISEEN.

        Naturismista ei nauti kukaan ellei alastomia katsella.

        Miksi helvetissä sinä yrität mustamaalata naturismia kieltämällä siitä kaiken nautinnon.


      • unilukkari
        Vapaus kirjoitti:

        MOLEMMAT on NATURISTIKYLPYLÖITÄ.

        Kas kun EI OLE!
        Missä niin sanotaan?
        EI MISSÄÄN!

        Ainoastaan Sinä väität niin, mutta TÄYSIN ILMAN PERUSTEITA.

        Kyllähän kylpylä ITSE SANOISI MAINOKSISSAAN, jos se olisi jokin "naturistikylpylä".

        Mutta KUMPIKAAN NOISTA EI OLE!

        Et kai sä vaan TAAS NÄE UNTA?


      • Entä katselluksi tuleminen?
        Vapaus kirjoitti:

        Naturismi perustuu nimenomaan ALASTOMUUDEN KATSELEMISEEN.

        Naturismista ei nauti kukaan ellei alastomia katsella.

        Miksi helvetissä sinä yrität mustamaalata naturismia kieltämällä siitä kaiken nautinnon.

        Vai on katsleminen "kaikki nautinto"?
        Entä katselluksi tuleminen?
        Kuka siitä nauttii?

        Voi että kun sä Vapaus olet SEKOPÄÄ!


      • Vapaus
        Kyllä sen KAIKKI kirjoitti:

        Nykyisin täytyy mennä myös allasosastolle!
        Kyllä sen KAIKKI TÄYSJÄRKISET tietää, mutta jollekin kyttääjälle tuo voi olla vaikea tilanne.

        Ei sinne mitään kyttäämislippuja myydä.

        Ja sinäkö sen päätät?

        Voi kuule. Ei onnistu.


      • Vapaus
        ""olun käpät... kirjoitti:

        Vahva muistikuvasi on UNTA, usko pois.

        Se jäi mieleesi nimenomaan siksi että unesi ovat Sinulle vahvempia, kuin todellinen elämäsi.
        Tuo on TYYPILLISTÄ juuri narsisteille.

        Eihän kukaan voi edes uskoa sun valettas tuollaisesta rikoksesta. Kukaan ei tekisi tuollaista henkilön yksityisyyteen käyvää rikosta.

        Se ei ollut rikos vaan JALO TEKO suomalaisen sauna- ja alastomuuskulttuurin puolesta ja mikä parasta TOTISINTA TOTTA.

        Sua ottaa selvästikkin pattiin ja katkeroittaa että näin todellakin kävi.


      • Vapaus
        pyyhkeet kunniaan kirjoitti:

        perustuu ainoastaan YHDESSÄ TOISTEN SAUNOJIEN KANSSA SUORITETTUUN HÄIRIKÖINTIIN, EI MIHINKÄÄN TODELLISEEN KYLPYLÄN MÄÄRITTÄMIIN KÄYTÖSOHJEISIIN.

        Kuten jo aikaisemmin totesin, et uskalla kysyä, koska tiedät vastauksen paljastavan sinut valehtelijaksi.

        Ps. Mistä sinä tiedät, olenko minä jo kysynyt asiaa kylpylästä?

        Niin. Pari pyyhepervoa siellä yritti häiriköidä mutta onneksi niille laitettiin luu kurkkuun.

        Minun EI TARVITSE kysyä koska tiedän totuuden muutenkin.

        Ps. Siitä että sinäkin tietäisit totuuden jos olisit kysynyt.


      • Vapaus
        unilukkari kirjoitti:

        Kas kun EI OLE!
        Missä niin sanotaan?
        EI MISSÄÄN!

        Ainoastaan Sinä väität niin, mutta TÄYSIN ILMAN PERUSTEITA.

        Kyllähän kylpylä ITSE SANOISI MAINOKSISSAAN, jos se olisi jokin "naturistikylpylä".

        Mutta KUMPIKAAN NOISTA EI OLE!

        Et kai sä vaan TAAS NÄE UNTA?

        Ei minkään suomalaisen kylpylän kannata mainostaa itseään "naturistikylpylänä" koska se ei tässä maassa ole mikään mainosvaltti.

        No KK:han sen kyllä omilla sivuillaan mainitseekin kiertoilmaisulla jonka tarkoitus on selvästikkin houkutella naturisteja ilman että muitakaan karkoitettais.


      • Vapaus
        Entä katselluksi tuleminen? kirjoitti:

        Vai on katsleminen "kaikki nautinto"?
        Entä katselluksi tuleminen?
        Kuka siitä nauttii?

        Voi että kun sä Vapaus olet SEKOPÄÄ!

        Kaikki se nauntinto minkä naturimista voi saada tulee nimenomaan katselun kautta.

        Aika harvat varmaan nauttii katselluksi tulemisesta en minäkään- mutta se ei olekkaan naturismin kannalta tärkeää vaan nimenomaan sen KATSELEMINEN.

        Ei siis katselluksi tuleminen vaan KATSELEMINEN.


      • Kokeile itse, jos et usko.
        Vapaus kirjoitti:

        Ja sinäkö sen päätät?

        Voi kuule. Ei onnistu.

        Kokeile itse, jos et usko.


      • HERÄÄTYYYS!!!
        Vapaus kirjoitti:

        Se ei ollut rikos vaan JALO TEKO suomalaisen sauna- ja alastomuuskulttuurin puolesta ja mikä parasta TOTISINTA TOTTA.

        Sua ottaa selvästikkin pattiin ja katkeroittaa että näin todellakin kävi.

        HERÄÄTYYYS!!!


      • naiset pois
        Vapaus kirjoitti:

        Kaikki se nauntinto minkä naturimista voi saada tulee nimenomaan katselun kautta.

        Aika harvat varmaan nauttii katselluksi tulemisesta en minäkään- mutta se ei olekkaan naturismin kannalta tärkeää vaan nimenomaan sen KATSELEMINEN.

        Ei siis katselluksi tuleminen vaan KATSELEMINEN.

        Vitun tollo! Tuo KATSELEMISESIHAN KARKOITTAA naiset pois saunoista, sitähän sä haluat.


      • Mustikkani
        Vapaus kirjoitti:

        "Ei siellä ole mitään peittelyn kieltävää kylttiä, vaikka olet niin valehdellutkin."

        Vaan kun ON. Itse asiassa useitakin. Miksi jankutat selvää asiaa? Mene vaikka itse katsomaan ellet usko.

        "Yyterin virallinen nakuranta ei koskaan yltänyt veteen asti, tästäkin olet valehdellut."

        En ole puhunut mitään "virallisesta nakurannasta" vaan NAKURANNASTA. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä jossain ohjesäännössä asiasta lukee vaan se miten asiat KÄYTÄNNÖSSÄ on.

        "Ja suurin valeesi on se, kun väität, että saunassa olisi pakko olla alasti."

        Osoittaa ainoastan sinun helkkarinmoista typeryyttää ja junttiuttasi ellet usko tätä elämän perustotuutta. Mene vaikka itse katsomaan ellet usko.

        "Ja suurin valheesi on se, kun väität, että saunassa olisi pakko olla alasti."
        Onko sauna kylmä? Oululainen kylmä sauna, pukeutukaa lämpimästi!
        On teillä jutut.


      • Naisväki-siirtyi-muualle
        naiset pois kirjoitti:

        Vitun tollo! Tuo KATSELEMISESIHAN KARKOITTAA naiset pois saunoista, sitähän sä haluat.

        Noin kävi Pihlajasaaressa.


    • ei ole kyse

      mistään naturtismista. Kyse on sekä terveydestä että hygieniasta.

      Siksi se pyyhe sallitaan.

    • Kivikiuas

      On ne teilläkin murheet......

    • tuulenhuuhtomaperse

      Tästä voidaan päätellä, että Oulun Eden ei olekaan Eden, siellähän ollaan aatamin asussa!
      Huijausta koko paska sanon minä!!!!!!!!!!!!

    • teidän kanss..

      uima-asut kielletään sen takia, että klooria ei menisi saunoihin ja siellä keräytyisi ihmisten keuhkoihin. Mutta pyyhkeissä ei tietääkseni ole klooria, jos ei ole uittanut vedessä. Ja mitä enempi siellä on möhömahaisia kyttääjiä sitä enempi naisilla on suojia.

      • ei Vapauskaan

        Valitettavasti kaikki kyttääjät eivät ole möhömahaisia.

        Tuo täälläkin kyttäämistä puolustanut on ihan ruipelo, jolle kyttäämisestä ja kyttääjien puolustamisesta on tullut oikea pakkomielle.

        Pyyhkeeseen kietoutuminen on tiettävästi TEHOKKAIN keino kyyttäämisen vähentämiseksi.
        Vapauskin on selkeästi sanonut, että yksikin pyyhe saunassa vie häneltä kaiken "nautinnon", joten pyyhe on TEHOKAS!


      • Vapaus
        ei Vapauskaan kirjoitti:

        Valitettavasti kaikki kyttääjät eivät ole möhömahaisia.

        Tuo täälläkin kyttäämistä puolustanut on ihan ruipelo, jolle kyttäämisestä ja kyttääjien puolustamisesta on tullut oikea pakkomielle.

        Pyyhkeeseen kietoutuminen on tiettävästi TEHOKKAIN keino kyyttäämisen vähentämiseksi.
        Vapauskin on selkeästi sanonut, että yksikin pyyhe saunassa vie häneltä kaiken "nautinnon", joten pyyhe on TEHOKAS!

        Miksi haluat viedä ihmisten nautinnon?

        Taidat olla todella PAHA ihminen kun viet ihmisten nautinnon. Ja katkera.

        Ps. Olen lihonut sitten viime näkemän.


      • Vapaudelle
        Vapaus kirjoitti:

        Miksi haluat viedä ihmisten nautinnon?

        Taidat olla todella PAHA ihminen kun viet ihmisten nautinnon. Ja katkera.

        Ps. Olen lihonut sitten viime näkemän.

        Etkö Sinä ymmärrä, että saunassa ei saa kytätä toisia saunojia? (olivat he sitten pyyhkeeseen kietoutuneita tai alastomia)

        Vain PAHA ja ITSEKÄS ihminen nauttii toisia ihmisiä vaivaannuttavasta heihin kohdistuvasta kyttäämisestä.

        Toisten ihmisten kyttäämisestä saatu "nautinto" on perverssiä ja sen SAAKIN VIEDÄ POIS pervoilta.

        MIKSI perversioita pitäisi sietää?

        En ole katkera, koska kyttäämistä on pystytty vähentämään kaiteilla, erilisvuoroila ja pyyhkeillä sangen hyvin.
        Mutta kyttääjät ilmeisesti ovat katkeria, kun heidän pervoharrastustaan ajetaan nyt kiihtyvällä vauhdilla ahtaalle. Se on aivan oikein.


      • Vapaus
        Vapaudelle kirjoitti:

        Etkö Sinä ymmärrä, että saunassa ei saa kytätä toisia saunojia? (olivat he sitten pyyhkeeseen kietoutuneita tai alastomia)

        Vain PAHA ja ITSEKÄS ihminen nauttii toisia ihmisiä vaivaannuttavasta heihin kohdistuvasta kyttäämisestä.

        Toisten ihmisten kyttäämisestä saatu "nautinto" on perverssiä ja sen SAAKIN VIEDÄ POIS pervoilta.

        MIKSI perversioita pitäisi sietää?

        En ole katkera, koska kyttäämistä on pystytty vähentämään kaiteilla, erilisvuoroila ja pyyhkeillä sangen hyvin.
        Mutta kyttääjät ilmeisesti ovat katkeria, kun heidän pervoharrastustaan ajetaan nyt kiihtyvällä vauhdilla ahtaalle. Se on aivan oikein.

        Alastomuudesta nauttiminen on elämäntapa.

        Oletko koskaan kuullut sanaa 'naturismi'.

        Se tarkoittaa juuri sitä että alastomuudesta nautitaan.

        Sekä omasta että toisten alastomuudesta nautitaan ja nautinto on nimenomaan naturismissa tärkeintä eikä siinä ole mitään pervoa. Vain itse erityisen pervot ihmiset voivat pitää sitä pervona.

        Kyllä sinä olet katkera. Olet katkera ja paha koska haluat tuhota toisten nautinnon.

        Vain katkerat ja pahat ihmiset haluavat pilata toisten ihmisten nautinnon. Normaali-ihmiset suovat toisillekkin nautinnon, iloitsevat siitä tai vähintään antavat olla.


      • kyttäämistä!
        Vapaus kirjoitti:

        Alastomuudesta nauttiminen on elämäntapa.

        Oletko koskaan kuullut sanaa 'naturismi'.

        Se tarkoittaa juuri sitä että alastomuudesta nautitaan.

        Sekä omasta että toisten alastomuudesta nautitaan ja nautinto on nimenomaan naturismissa tärkeintä eikä siinä ole mitään pervoa. Vain itse erityisen pervot ihmiset voivat pitää sitä pervona.

        Kyllä sinä olet katkera. Olet katkera ja paha koska haluat tuhota toisten nautinnon.

        Vain katkerat ja pahat ihmiset haluavat pilata toisten ihmisten nautinnon. Normaali-ihmiset suovat toisillekkin nautinnon, iloitsevat siitä tai vähintään antavat olla.

        Naturismi ei ole koskaan ollut "toisten alastomuuden" kyttäämistä!

        Kun Sinulle sanotaan, että "Etkö Sinä ymmärrä, että saunassa ei saa kytätä toisia saunojia? (olivat he sitten pyyhkeeseen kietoutuneita tai alastomia)", niin Sinä vastaat siihen näin hölmösti.
        "Sekä omasta että toisten alastomuudesta nautitaan ja nautinto on nimenomaan naturismissa tärkeintä eikä siinä ole mitään pervoa."

        Kyllä kyyttääminen ON PERVOA, eikä sitä voi missään nimessä puolustella naturismilla, koska KYTTÄÄMINEN EI KUULU naturismiin.

        Sinä taidat olla katkera naturisteille, kun Sinua ei päästetä naturistitilaisuuksiin kyttäämään.


      • Vapaus
        kyttäämistä! kirjoitti:

        Naturismi ei ole koskaan ollut "toisten alastomuuden" kyttäämistä!

        Kun Sinulle sanotaan, että "Etkö Sinä ymmärrä, että saunassa ei saa kytätä toisia saunojia? (olivat he sitten pyyhkeeseen kietoutuneita tai alastomia)", niin Sinä vastaat siihen näin hölmösti.
        "Sekä omasta että toisten alastomuudesta nautitaan ja nautinto on nimenomaan naturismissa tärkeintä eikä siinä ole mitään pervoa."

        Kyllä kyyttääminen ON PERVOA, eikä sitä voi missään nimessä puolustella naturismilla, koska KYTTÄÄMINEN EI KUULU naturismiin.

        Sinä taidat olla katkera naturisteille, kun Sinua ei päästetä naturistitilaisuuksiin kyttäämään.

        Kukaan muu kuin sinä ei ole puhunut kyttäämisestä.

        Olet niin katkeroitunut että et edes enää ymmärrä nautinto ja katseleminen tarkoittaa. Nautinto ja katseleminen on aina kuuluneet naturismiin.

        Minä kyllä pääsen naturistitilaisuuksiin mutta parempaa nautintoa saa vapaamuotoisista naturistimestoista.


      • NATURISMIIN.
        Vapaus kirjoitti:

        Kukaan muu kuin sinä ei ole puhunut kyttäämisestä.

        Olet niin katkeroitunut että et edes enää ymmärrä nautinto ja katseleminen tarkoittaa. Nautinto ja katseleminen on aina kuuluneet naturismiin.

        Minä kyllä pääsen naturistitilaisuuksiin mutta parempaa nautintoa saa vapaamuotoisista naturistimestoista.

        TOISTEN alastomuuden KATSELEMINEN ei kuulu NATURISMIIN.


      • mo,,erkki Vapauden
        Vapaus kirjoitti:

        Kukaan muu kuin sinä ei ole puhunut kyttäämisestä.

        Olet niin katkeroitunut että et edes enää ymmärrä nautinto ja katseleminen tarkoittaa. Nautinto ja katseleminen on aina kuuluneet naturismiin.

        Minä kyllä pääsen naturistitilaisuuksiin mutta parempaa nautintoa saa vapaamuotoisista naturistimestoista.

        pohjaton katkeruus SUORASTAAN PURSUAA nimimerkki Vapauden teksteistä.

        Onhan se noloa, kun muut eivät annan NARSISTIN rauhassa vaatia KOKO MUUTA MAAILMAA saunomaan NARSISTIA ITSEÄÄN palvelevalla tavalla.

        Alastomien ihmisten katseleminen EI KUULU NATURISMIIN. Usko nyt jo, missään naturistien julkaisussa tai kotisivuilla ei mainita sanallakaan katselemisen olevan naturismia.

        Mistä Sinä nimimerkki Vapaus oikein keksit nämä omatekemät sääntösi?


      • Vapaus
        NATURISMIIN. kirjoitti:

        TOISTEN alastomuuden KATSELEMINEN ei kuulu NATURISMIIN.

        Kyllä se vaan kuuluu.

        Mitään naturusimia EI edes OLE ilman toisten alastomuuden KATSELEMISTA.


      • Vapaus
        mo,,erkki Vapauden kirjoitti:

        pohjaton katkeruus SUORASTAAN PURSUAA nimimerkki Vapauden teksteistä.

        Onhan se noloa, kun muut eivät annan NARSISTIN rauhassa vaatia KOKO MUUTA MAAILMAA saunomaan NARSISTIA ITSEÄÄN palvelevalla tavalla.

        Alastomien ihmisten katseleminen EI KUULU NATURISMIIN. Usko nyt jo, missään naturistien julkaisussa tai kotisivuilla ei mainita sanallakaan katselemisen olevan naturismia.

        Mistä Sinä nimimerkki Vapaus oikein keksit nämä omatekemät sääntösi?

        Lueppa vaikka alkajaisiksi virallinen naturismin määritelmä.

        Minä olen katkera ainoastaan tämä palstan alastomuusvastustajille mutta sille on ainakin hyvä syy.


      • KYTTÄÄMISEKSI
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä se vaan kuuluu.

        Mitään naturusimia EI edes OLE ilman toisten alastomuuden KATSELEMISTA.

        Älä nyt HERRAN TÄHDEN LEIMAA naturismia KYTTÄÄMISEKSI.

        Naturismiin EI KUULU toisten alastomien KYTTÄÄMINEN.

        Vielä vähemmän naturismiin kuuluu toisten ihmisten ALASTOMAKSI PAKOTTAMINEN!

        Painu nyt jo pajukkoon kirjoittelemasta paskaA naturisteista.


      • ollut sanallakaan
        Vapaus kirjoitti:

        Lueppa vaikka alkajaisiksi virallinen naturismin määritelmä.

        Minä olen katkera ainoastaan tämä palstan alastomuusvastustajille mutta sille on ainakin hyvä syy.

        Tulipahan taas luettua, sadannen kerran. Siinä ei ollut sanallakaan mainittu väittämääsi, että naturismi olisi toisten alastomien katselemista.

        Joten kyllä jälleen katkeruutesi nousee päällimmäiseksi motiiviksesi.


      • Vapaus
        KYTTÄÄMISEKSI kirjoitti:

        Älä nyt HERRAN TÄHDEN LEIMAA naturismia KYTTÄÄMISEKSI.

        Naturismiin EI KUULU toisten alastomien KYTTÄÄMINEN.

        Vielä vähemmän naturismiin kuuluu toisten ihmisten ALASTOMAKSI PAKOTTAMINEN!

        Painu nyt jo pajukkoon kirjoittelemasta paskaA naturisteista.

        Minä en ole puhunut mitään kyttäämisestä vaan ainoastaan KATSELUSTA.

        Normaali katselu on luonnollista ja kuuluu ehdottomasti naturismiin.


      • Vapaus
        ollut sanallakaan kirjoitti:

        Tulipahan taas luettua, sadannen kerran. Siinä ei ollut sanallakaan mainittu väittämääsi, että naturismi olisi toisten alastomien katselemista.

        Joten kyllä jälleen katkeruutesi nousee päällimmäiseksi motiiviksesi.

        Siinä ei toki mainita sanaa "katselu" mutta siinä puhutaa "yhteisyydestä" ja "toisten huomioon ottamisesta"

        Miten niitä toisia voi ottaa huomioon jos niitä ei edes näe? Mitä iloa on yhteisyydestä jos ollaan siteet silmillä?


      • Ei ole normaalia
        Vapaus kirjoitti:

        Minä en ole puhunut mitään kyttäämisestä vaan ainoastaan KATSELUSTA.

        Normaali katselu on luonnollista ja kuuluu ehdottomasti naturismiin.

        käytöstä, saati "normaalia katselua".
        Naturistin käytöskoodin mukaan toisia ALASTOMIA EI KATSELLA!


      • EI AIHEUTETA
        Vapaus kirjoitti:

        Siinä ei toki mainita sanaa "katselu" mutta siinä puhutaa "yhteisyydestä" ja "toisten huomioon ottamisesta"

        Miten niitä toisia voi ottaa huomioon jos niitä ei edes näe? Mitä iloa on yhteisyydestä jos ollaan siteet silmillä?

        Toisten HUOMIOON OTTAMINEN on sitä, että heille EI AIHEUTETA epämukavaa ja kiusallista oloa "katselemalla" heitä vastoin heidän tahtoaan.

        Olenpa ollut ITSE todistamassa, kun nakurannalla naturistinainen kietoi itsensä pyyhkeen suojiin kun eräs tollo kyttääjä jäi "katselemaan" naisen suloja hänen lähietäisyydelleen liian pitkäksi ajaksi.

        Kyllä tuli tuolle kolmekymppiselle sällille kiire, kun naisen miesystävä ilmaantui paikalle, siinä kyttääjän hippulat vinkuivat oikein urakalla.


      • valokuvaaja natu
        Ei ole normaalia kirjoitti:

        käytöstä, saati "normaalia katselua".
        Naturistin käytöskoodin mukaan toisia ALASTOMIA EI KATSELLA!

        nakurannalla naivien ja ympärillä runkkaavien käytökseen?

        jaksat marista jos joku katsoo saunassa alastonta, mutta et puutu sanallakaan noihin ranta pano viestiketjuihin mikset?

        voin vastatakkin puolestasi ett puutu niihin koska vapaus ei ole niitä kirjoittanut

        SINULLA ON SELVÄSTI VAPAUS SYNDROOMA-NÄÄT ÖISIN UNTA VAPAUDEN VARTALOSTA SAMALLA PEITON ALLA MASTURBOIDEN
        SITTEN AAMULLA TULET HAUKKUMAAN VAPAUTTA KOITTAEN KIELTÄÄ ITSELTÄSI TUNTEET


      • SEKSISTÄ, joka
        valokuvaaja natu kirjoitti:

        nakurannalla naivien ja ympärillä runkkaavien käytökseen?

        jaksat marista jos joku katsoo saunassa alastonta, mutta et puutu sanallakaan noihin ranta pano viestiketjuihin mikset?

        voin vastatakkin puolestasi ett puutu niihin koska vapaus ei ole niitä kirjoittanut

        SINULLA ON SELVÄSTI VAPAUS SYNDROOMA-NÄÄT ÖISIN UNTA VAPAUDEN VARTALOSTA SAMALLA PEITON ALLA MASTURBOIDEN
        SITTEN AAMULLA TULET HAUKKUMAAN VAPAUTTA KOITTAEN KIELTÄÄ ITSELTÄSI TUNTEET

        Tämä on SEKSIPALSTA, täällä SAA KIRJOITTAA SEKSISTÄ, joka vähänkin liittyy naturismiin tai nudismiin.

        Paljon törkeämpää on kirjoittaa toisten nimimerkeillä, etenkin, kun valokuvaaja natu on työmatkalla ulkomailla, eikä ole vastaamassa teidän lapsukaisten pilailukirjoituksiinne.

        Tiedätkö, että KUKAAN ei masturboi kenenkään NARSISTIN vuoksi? Se on TOIVEAJATTELUA!


      • Vapaus
        EI AIHEUTETA kirjoitti:

        Toisten HUOMIOON OTTAMINEN on sitä, että heille EI AIHEUTETA epämukavaa ja kiusallista oloa "katselemalla" heitä vastoin heidän tahtoaan.

        Olenpa ollut ITSE todistamassa, kun nakurannalla naturistinainen kietoi itsensä pyyhkeen suojiin kun eräs tollo kyttääjä jäi "katselemaan" naisen suloja hänen lähietäisyydelleen liian pitkäksi ajaksi.

        Kyllä tuli tuolle kolmekymppiselle sällille kiire, kun naisen miesystävä ilmaantui paikalle, siinä kyttääjän hippulat vinkuivat oikein urakalla.

        Ketään ei nakurannlla tai yhteissaunassa katsota vasten tahtoaan koska kaikki jotka sinne tulee tietää että siellä voidaan katsella.

        Sen sijaan todellista kiusallista tunnetta aiheuttaa ne pyyhepervot. Se on ihan luonnollinen reaktio että olo tuntuu kiusalliselta jos itse on alasti- herkässä tilassa ja viereen änkeää joku peiteltynä.

        "naturistinainen kietoi itsensä pyyhkeen suojiin"

        Ei ollut naturistinainen jos kietoi itsensä pyyhkeen suojiin.

        "Kyllä tuli tuolle kolmekymppiselle sällille kiire, kun naisen miesystävä ilmaantui paikalle, siinä kyttääjän hippulat vinkuivat oikein urakalla."

        Ilmeisesti oli siis väkivaltaa tai sen uhkaa käytössä. Todella kaukana naturismista joka on suvaitsevainen ja rauhan aate.


      • Oletkohan sä ihan terve???
        Vapaus kirjoitti:

        Ketään ei nakurannlla tai yhteissaunassa katsota vasten tahtoaan koska kaikki jotka sinne tulee tietää että siellä voidaan katsella.

        Sen sijaan todellista kiusallista tunnetta aiheuttaa ne pyyhepervot. Se on ihan luonnollinen reaktio että olo tuntuu kiusalliselta jos itse on alasti- herkässä tilassa ja viereen änkeää joku peiteltynä.

        "naturistinainen kietoi itsensä pyyhkeen suojiin"

        Ei ollut naturistinainen jos kietoi itsensä pyyhkeen suojiin.

        "Kyllä tuli tuolle kolmekymppiselle sällille kiire, kun naisen miesystävä ilmaantui paikalle, siinä kyttääjän hippulat vinkuivat oikein urakalla."

        Ilmeisesti oli siis väkivaltaa tai sen uhkaa käytössä. Todella kaukana naturismista joka on suvaitsevainen ja rauhan aate.

        Oletkohan sä ihan terve???

        Kyllä JOKAISELLA IHMISELLÄ ON OIKEUS suojata vartalonsa HÄIRITSEVÄLTÄ TUIJOTUKSELTA!

        Millä helevetin perusteella edes kuvittelet, että NATURISTI olisi jollain tavalla LUOPUNUT oikeudesta yksityisyyteensä?

        Kävisit joskun oikealla nakurannalla, niin huomaisit aivan omakohtaisesti, miten niissä kohdellaan törkeästi käyttäytyviä kyttääjiä.
        Aina ei kyttääjä selviä pelkällä "hippuloiden vinkumisella", vaan joskus aikuiselta mieheltä voi päästä oikea porukin. Käy nakurannalla kyttäämässä, niin voit itse havaita, kuinka sulle käy!


      • Vapaus
        Oletkohan sä ihan terve??? kirjoitti:

        Oletkohan sä ihan terve???

        Kyllä JOKAISELLA IHMISELLÄ ON OIKEUS suojata vartalonsa HÄIRITSEVÄLTÄ TUIJOTUKSELTA!

        Millä helevetin perusteella edes kuvittelet, että NATURISTI olisi jollain tavalla LUOPUNUT oikeudesta yksityisyyteensä?

        Kävisit joskun oikealla nakurannalla, niin huomaisit aivan omakohtaisesti, miten niissä kohdellaan törkeästi käyttäytyviä kyttääjiä.
        Aina ei kyttääjä selviä pelkällä "hippuloiden vinkumisella", vaan joskus aikuiselta mieheltä voi päästä oikea porukin. Käy nakurannalla kyttäämässä, niin voit itse havaita, kuinka sulle käy!

        Naturismissa ei ole olemassa mitään yksityisyyttä koskien alastonta vartaloa. Ne jotka kokevat yksityisyytensä loukkaantuvan siitä että muut näkevät hänet alasti eivät ole mitään naturismia eikä heidän pitäisi tulla natumestoihin.

        Naturismi ei ole mitään peittelyä, naturimi on ALASTOMUUTTA.

        Oikeilla nakurannoilla ei ole kaltaisiasi väkivaltaisia talebaneja vaan oikeilla nakurannoilla on SUVAITSEVAISIA naturisteja.

        Ottaako pattiin?


      • Kyttääjille turpaan!
        Vapaus kirjoitti:

        Naturismissa ei ole olemassa mitään yksityisyyttä koskien alastonta vartaloa. Ne jotka kokevat yksityisyytensä loukkaantuvan siitä että muut näkevät hänet alasti eivät ole mitään naturismia eikä heidän pitäisi tulla natumestoihin.

        Naturismi ei ole mitään peittelyä, naturimi on ALASTOMUUTTA.

        Oikeilla nakurannoilla ei ole kaltaisiasi väkivaltaisia talebaneja vaan oikeilla nakurannoilla on SUVAITSEVAISIA naturisteja.

        Ottaako pattiin?

        Näkyminen ja KYTTÄÄMINEN on kaksi eri asiaa!

        Vaikka joku onkin julkisesti alastomana, ei se silti tarkoita, että hän olisi ikään kuin alastomuus- tai pillunäyttelyssä katseltavana:

        Oletkohan sä todellakaan ihan terve?


      • Vapaus
        Kyttääjille turpaan! kirjoitti:

        Näkyminen ja KYTTÄÄMINEN on kaksi eri asiaa!

        Vaikka joku onkin julkisesti alastomana, ei se silti tarkoita, että hän olisi ikään kuin alastomuus- tai pillunäyttelyssä katseltavana:

        Oletkohan sä todellakaan ihan terve?

        Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty.


      • Nimimerkkiäkö
        Vapaus kirjoitti:

        Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty.

        Olet sä Vapaus kyllä oikea SEKOPÄÄ!

        Eihän nimimerkki "kyttääjille turpaan" ole mikään uhkaus.

        Voi herran jestas sun kanssas, kun sä sekoilet...


    • adamjaeeva

      Miten tämä paikka nykyään nakuilun puolesta?

      • Siten-toimii

        Voi oleilla ilman vaatteita.


    • vapaus

      Hyvät ovat olleet näkymät kiitos venäläisnaisten jotka tajuavat saunan tarkoituksen " tulevat alasti ja kohteliaana avaavat jalkansa senverran että paikat näkyy " Pyyhkeelliset suomi siideriakat saunokoot kotioloissaan.

      • Melkein-raiskaavat

        Joo. Aiemmin niitä venakkoja oli lähinnä Katinkullassa. Nyt niitä on Oulussa ja Eedenissä. Ei siinä mitään, komeita pari-kolmikymppisiä naisia ja seksuaalisesti erittäin virittyneitä ja vapaamielisiä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe