Myydään naisten ajopuku ja kengät

miukunpojat

Myydään erittäin hyväkuntoinen naisten Dane motoline kaksiosainen ajopuku kokoa M=38. Käytetty satunnaisesti takapenkkiläisellä. Väri on musta-punainen ja materiaali goretex ja erittäin kestävä gordura-kangas. Takissa on irroitettava vuori ja kyynär-, selkä- ja olkasuojat, paljon taskuja. Haalarihousuissa on myös suojat ja irroitettava vuori sekä lahkeissa vetoketjut.
Hp. 180 euroa.

Myynnissä myös vedenkestävät Akito-ajosaappaat kokoa 37. Siistit ja vähän käytetyt. Hp. 50 euroa.

Molemmista saa kuvia sähköpostilla.

9

1718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla222

Moikka!

Saisinko tuosta ajopuvusta (jos vielä myynnissä)kuvia ja housuista hiukan mittoja (haara-lahje, vyötärönympärys).
      Yst.terkuin Milla
      [email protected]

Kiitos :)

• Nimetön

Jos, niin vastaatko tähän?

• ap_ok

Kengät on myyty, mutta ajopuku on vielä jäljellä. Puku on tosiaan uudenveroinen, kun on käytetty lähinnä satunnaisesti takapenkkiläisenä. Puku sopii n. 160-165cm pitkälle ja normaaalivartaloiselle. Kuvia saa sähköpostilla.

• AIRA
        ap_ok kirjoitti:

Kengät on myyty, mutta ajopuku on vielä jäljellä. Puku on tosiaan uudenveroinen, kun on käytetty lähinnä satunnaisesti takapenkkiläisenä. Puku sopii n. 160-165cm pitkälle ja normaaalivartaloiselle. Kuvia saa sähköpostilla.

Mielelläni tosiaan näkisin kuvat ajopuvusta. Ja sitten, missähän päin olet myymässä pukua? Itse olen kyselemässä täältä Itä-Suomesta

• Spirre

Hei!

Vieläkö pukusi on myymättä?
      Saatiin moottoripyörän hankinnan yhteydessä kaksi ajopukua, mutta pienempi on mulle aivan liian iso (se sopii mun miehelle).
      Joten nyt etsin itselleni naisten ajopukua (38) ja myynnissä olis ajopuku kokoa XL.

• ap_ok

Jep, puku on vielä jäljellä ja sijaitsee Espoossa. Kuvia saa kun laittaa mulle sähköpostiosoitteen.

• Spirre
        ap_ok kirjoitti:

Jep, puku on vielä jäljellä ja sijaitsee Espoossa. Kuvia saa kun laittaa mulle sähköpostiosoitteen.

Ok!

Laita vain kuvia tulemaan: [email protected]

Kiitos!

• Cromitt

Jos ajopuku on vielä myymättä, lähetätkö siitä kuvia osoitteeseen: [email protected]

Kiitos

Jukkis

• motukkamimmi

Moi
      Jos puku tallella,laita kuva ja mikä tiukka hinta, kun rahat lyödään käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 523
      8012
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2009
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1891
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1685
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe