Aletaanko vieläkin jauhamaan elkeiästä? Pitäisikö vieläkin sitä nostaa, kun koko eurooppa muualla lakkoilee eläkeiän nostoa vastaan? Onko sukupolvenvaihdos eri asia? Onko siihen tulossa jokin yhteiskunnan erillinen tukipaketti? Eläke-edut takaisin. On teillä otsaa------
Eläke
2
145
Vastaukset
- vähän nostaa
mä pääsin täydelle työeläkkeelle 33 vuotiaana ja siitä on nyt aikaa 18 vuotta ...Koko tämän ajan olen ollut fyysisesti ja psyykkisesti täysin OK kunnossa, olen matkustellut paljon ympäri maailmaa ja tehnyt täsmälleen mitä haluan..
Eläkkeeni on tällähaavaa 2010 euroa nettona ja se riittää aivan mainiosti oleiluun Suomea halvemmissa ja lämpimimmissä maissa.
Kyllä rehellisesti sanoen suomalaisten eläke -edut on vähän kohtuuttoman hyviä, määkin olin monipuolisen korkeakouluttutkinnon suorittanut fiksu mies , jolla olisi ollut paljon annettavaa..
kaiken lisäksi tämä eläkkeelle siirtämiseni ei tapahtunut edes omasta aloitteestani. Työpaikallani oli pari erittäin hienoa, ruotsia puhuvaa aatelisrouvaa , joilla olis sänkykamarin kautta syntynyt valtasuhde seksiasioissa sekoilevaan toimitusjohtajaan..
Nämä akat olivat mua 10 vuotta vanhempia ja olisivat halunneet minulta seksipalveluja.
Kun kieltäydyin, se rangaistiin alkamalla selittää että olisin täydellisesti mielisairas..
sattumoisin firman työterveyslääkäri , ruotsia puhuva tohtori Prezler oli näiden aattelisrouvien hyvä perhetuttu ja hän vahvisti että allekirjoittanut on 100 prosenttisesti skitsofreenikko..
ei muuta ku täydelle eläkkeelle 33 vuotiaana, hallelujaa..
Sitten asustelin jonni aikaa Saksassa jossa eräs tohtori Lange tutki tapaukseni todeten ihmeissään, että mitä helvettiä siellä Suomessa oikein sekoillaan... Mielipide yms syistä leimataan täysin terveitä ihmisiä skitsofreenikoiksi aivan kuin entisen neuvostoliiton malliin..
No ei mulla tässä asiassa ollut enempää vaikuttamismahdollisuuksia, soitin itse jokin vuosi Kelan eräällä hallintolääkärille ja kerroin koko stoorin..
Se mies sanoi että no ei tälle ny enää mitää voi, kun sä oot yli 50 v.. Kertoi että tällaisia juttuja tapahtuu Suomessa HYVIN USEIN .. En ole ainoa tapaus..
Eli siinä te itkette, työn sortamat, miksette pääse eläkkeelle ..
Vittuilkaa jollekkin sopivalle Suomen ruotsalaiselle valtataholle, kyllä se eläke sillä lähtee ..
Tämä tarina oli muuten 100 % tosi ja sitä käsitellään paraikaa Strasbourgin ihmisoikeuskomissiossa. - sais sitä
Tosi on, että joillakin eläkkeet on liian suuria. Pannaan vain eläkekatto 1500 e ja lasketaan ylisuuria eläkkeitä. Eläkeikä on eri asia. 40 vuotta työelämässä on varmasti aivan tarpeeksi. Työntekijät sen tietävät ---persettä penkissä pitävät eivät tiedä muuta kuin ruikuttaa suuriin eläkkeisiin lisää---olisko 10 % lisää sopiva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958