lyhyt oppimäärä

neitsyestä

Nämä sielut [Neitsyet] ovat todellisia viisauden etsijöitä pyrkien koko ajan löytämään vaikeasti tavoitettavan täydellisyyden salaisuuden. He jatkuvasti etsivät, lajittelevat, erottelevat, hylkäävät, yrittäen löytää salaisuuden, joka muuntaisi elämän ja toisi siihen kuolemattomuutta. Kehittyneellä sielulla on Neitsyessä todellisen perusmetalleja kullaksi muuttamaan pyrkivän alkemistin ihanteet ja asenne. - Joan Hodgson

Mehän olemme neitsyitä. Millään muulla sanalla ja vain muutamalla kirjaimella ilmaistuna ei ole niin paljon sisältöä kuin neitsyt-sanalla. Pitää vaan varoa tulemasta ylpeäksi. On tuo niin kauniisti kuvattu. Mikään muu merkki ei ITSE pyri täydellisyyteen tekemättä sitä toisten kustannuksella. Mehän ollaan hyviä ja älykkäitä!
Rauhaa ja rakkautta!

11

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei käytetty

      Ai, että eikö neitsyt ole juuri se hyväksikäyttäjä?

      On!

      Neitsyt pettää ja jättää sinut juuris sillä silmäyksellä, kun sinusta ei enää ole hyötyä hänelle!

      • täydellinen likikään

        ja siksi se on sinut jättänyt.


      • hyötyä

        neitsyt sinusta sai?

        Kyllähän suhteet muillakin merkeillä alkaa ja loppuu. Taisit jäädä vaan niin kiinni neitsyeesi etkä ole vielä toipunut.


      • nohuhhuhh

        olen neitsyt(n) ja minua on petetty 90% niissä suhteissa joissa olen ollut.. eli miten huono tuuri mulla on voinut olla? ja minua on käytetty hyväksi, ei päinvastoin. joten turha alkaa yleistämään.


    • toisten kustannuksellako

      Heh heh! Älykkäitäkö? Jaaa, kuka on, kuka ei. Ihanko oikeastiko uskot omaan älykkyyteesi joka alueella horoskooppimerkin perusteella ja oikealla hetkelläkö nyt viittaat/yleistät muita tuolla kommentilla "toisten kustannuksella" täydellisyyteen pyrkimistä :O
      Jep jep, Ikinä en oooo... Pari todistajaakin on. No, mihin ne häipyivät. Haloooooo!

      • Miss Blue

        ..munkin mielestä toi oli vähän liioiteltua,vaikka neitsyt olenkin.Eihän me olla täydellisiä,mut mielestäni olen älykäs ja pärjään koulussa.En tiedä sitten pyrinkö täydellisyyteen,mutta kun kysyin yheltä tutulta,niin se sanoi että ehkä mulla on hieman taipumusta sellaiseen.No,minkäs teet."Mikään muu merkki ei ITSE pyri täydellisyyteen tekemättä sitä toisten kustannuksella".Jassoo...pelkäänpä että jotkut tai sitten useat neitsyetkin tähän sortuu.Ehkä minä itsekin.Ei sitä voi sanoa,että kun ollaan neitsyitä,me ei tehä mitään väärin..mutta ei se tarkoita että käytettäisiin toisia hyväksi!!Itse en onneksi ole moiseen sortunut....


      • kannattaa puhua
        Miss Blue kirjoitti:

        ..munkin mielestä toi oli vähän liioiteltua,vaikka neitsyt olenkin.Eihän me olla täydellisiä,mut mielestäni olen älykäs ja pärjään koulussa.En tiedä sitten pyrinkö täydellisyyteen,mutta kun kysyin yheltä tutulta,niin se sanoi että ehkä mulla on hieman taipumusta sellaiseen.No,minkäs teet."Mikään muu merkki ei ITSE pyri täydellisyyteen tekemättä sitä toisten kustannuksella".Jassoo...pelkäänpä että jotkut tai sitten useat neitsyetkin tähän sortuu.Ehkä minä itsekin.Ei sitä voi sanoa,että kun ollaan neitsyitä,me ei tehä mitään väärin..mutta ei se tarkoita että käytettäisiin toisia hyväksi!!Itse en onneksi ole moiseen sortunut....

        vaan omasta itsestä eikä yleistää kaikkia neitsytitä ME muotoon. Minä NeitsytN en ole ihan samaa mieltä kanssasi. Kerro jatkossa vaan omia tuntemuksia JOOKO. Taidat olla aika nuori??


      • neitsyille

        Yleistän sen kuten kaikki muutkin tekevät. Neitsyt pettää, neitsyt .....Miksi se ei nyt käy. Ja onhan minulla akateeminen tutkinto.


    • neitsyessä

      -------On selvää, että ne, joilla Kuu on Neitsyessä tai Neitsyt nousee tai Neitsyessä on vahva planeettarypäs, ovat kaikkein arvoituksellisimpia persoonallisuuksia. Skorpionin, ja vähemmässä määrin Härän ja Kauriin, tapaan Neitsyelle ovat mahdollisia huiput ja laaksot, mutta nämä eivät välttämättä ole silmiinpistäviä. Neitsyt on on "syvä ihminen". - Martin Seymour-Smith -------

      Tutkikaa myös kuunne!

    • neitsyitä

      Pop-astrologit usein tuomisevat Neitsyen epämääräisellä kiitoksella: *Neitsyistä tulee hienoja kirjastonhoitajia ja kirjanpitäjiä. Paremmin kuin mikään muu merkki he selviävät ikävystymättä." Neitsytparka nähdään kyllästyttävänä merkkinä... Todellisuudesssa ei ole jännittävämpää merkkiä. Miksi? Koska mikään merkki ei ole innokkaampi kasvamaan. Neitsyen perfektionismi ajaa häntä muuttumaan. Ja hänen käytännöllinen todellisuudentajunsa antaa hänelle siihen keinot...
      Itsen kehittäminen kohti täydellisyyttä tinkimättömän ihanteellisesti, nöyrästi itseään arvioiden ja pyrkien periksi antamatta tarjoamaan jotain lahjaksi maailmalle. Tämä on Neitsyen strategia. - Steven Forrest,

    • yksi monista

      Onhan se kivaa olla älykäs Neitsyt,paitsi joskus toisten tyhmyys ärsyttää!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe