... toi winkkareiden kaks´naamasuus.
Ne menee ja liittyy sellaseen toimintaan, mistä on varotettu. On varotettu ja kerrottu poliisin, sisäministeriön edustajan, keskustelupalstojen ja median kautta. Siitä huolimatte ne höynät menee antamaan rahaa "tuntemattomalle ystävälle" paratiisisaarille.
Kun karu totuus valkenee, niin hörhö huutaa poliisia apuun. Itekin se jäsen olis ollu valmis ottamaan sen rikollisen toiminnan hedelmiä pankkitililleen, mutta kun vituks´ meni, niin sitten pyydetään apua. Siis juuri siltä taholta, mikä varoitteli. Nyt se poliisin apu sitten kelpaakin. Ei vaan kelvannu poliisin neuvot silloin, kun hörhö "miljoonahuumassa" anto rahojaan Kankkulan kaivoon.
Ihme hiippareita ovat clubilaiset.
Ja mitaan ette voi...
Mua kuvottaa ...
34
3494
Vastaukset
- aikoinaan
julisti, että rosvot kiinni. Nythän tulee tuplana, ilmoituksen tekijät ja kohteet.
Pahoinvointiin auttaa raitis ilma ja lunkisti ottaminen. - mutta onneksi
kaikki tulee päättymään hyvin ja todennäköisesti nämä kaksnaamaiset ulkoistetaan, tosin varmaan kuitenkin tuottoineen.
- Capitalisti
jos sinua kuvottaa?
- kun kerran
vallan vaivauduit vastaamaan!
- Cluso627.
kun kerran kirjoitti:
vallan vaivauduit vastaamaan!
Mitä oot mieltä tästä:Miksi arvoisa Jouni Laiho sisäasianministeriöstä ei allekirjoittanut tutkintapyytöä?Miksi hän sitä viivytteli,vaikka sinäkin tiedät ja olet täälläkin julkaissut maelijani KRP;hen heillä on ollut tietoa silloisesta Winclubista minulle tutkija Markku-ranta-aho kirjoitti kun kerroin lokakuussa,että tähän taitaa liittyä rahanpesua niin hän vastasi,että hyvinki mahdollista.Siis miksi viivytellä asioita?Sinä tiedät,että näin on käynyt WGI ajoilta muistat jo AIJEMMINKIN!Suurimmat pääsi pälkähästä,vaikka oli tietoa oli oikein KRP;n poliisin omaa näkemistä värväyksestä yms.Miksi sitten aina päästetään ne suurimmat kalat menemään.?Ja Jouni Laiho nyt yrittää pönkittää imagoaan kun on tehnyt jopa "hyökkäyksen"Kaikkia vähänkin epäilyttäviä "virityksiä"kohtaan hän hakee näin pönötystä itselleen ja näyttää,että kyllä me täällä sisäasianministeriöissä ollaan valppaina.
Miksi ei olla aina valppaana.Tiedät,että mulla ketuttaa se ja muutama monikin juttu ja taas olkaa anteeksi vaan tuntuun siltä,että no sinä varmaan tiedät.
-T Cluso - laitappa
Cluso627. kirjoitti:
Mitä oot mieltä tästä:Miksi arvoisa Jouni Laiho sisäasianministeriöstä ei allekirjoittanut tutkintapyytöä?Miksi hän sitä viivytteli,vaikka sinäkin tiedät ja olet täälläkin julkaissut maelijani KRP;hen heillä on ollut tietoa silloisesta Winclubista minulle tutkija Markku-ranta-aho kirjoitti kun kerroin lokakuussa,että tähän taitaa liittyä rahanpesua niin hän vastasi,että hyvinki mahdollista.Siis miksi viivytellä asioita?Sinä tiedät,että näin on käynyt WGI ajoilta muistat jo AIJEMMINKIN!Suurimmat pääsi pälkähästä,vaikka oli tietoa oli oikein KRP;n poliisin omaa näkemistä värväyksestä yms.Miksi sitten aina päästetään ne suurimmat kalat menemään.?Ja Jouni Laiho nyt yrittää pönkittää imagoaan kun on tehnyt jopa "hyökkäyksen"Kaikkia vähänkin epäilyttäviä "virityksiä"kohtaan hän hakee näin pönötystä itselleen ja näyttää,että kyllä me täällä sisäasianministeriöissä ollaan valppaina.
Miksi ei olla aina valppaana.Tiedät,että mulla ketuttaa se ja muutama monikin juttu ja taas olkaa anteeksi vaan tuntuun siltä,että no sinä varmaan tiedät.
-T Clusokunnon nimilista peliin, niin tiedetään onko sulla munaa vai ei!
Suhosella sitä joskus oli, mutta ei taida enää olla, tai se on niin
käpy ettei enää voi kuin vikistä kun joku vie!
Säälittävää uhoomista kun ei muuhun pysty!!1yksyks, eheh!
Jo vain on, vai onko?
KRP - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
-T Cluso... edes keskustella, koska oot senverta paska tyyppi, että maailma saa hakea vertaistaan.
Jouni Laiho on hyvä tyyppi ja aivan varmasti tekee palkkansa eteen töitä. En voi tietää, jotta miksi se ei laittanu nimeään alle tutkinnan aloittamiseksi. Sillä lienee siihen pätevä syy.
Tää on vaan spekulointia, mutta olisko osittain niin, jotta WinClub/-Capitahan viime syksynä "sulki" homman, että uusia jäseniä ei enää oteta mukaan. Myös poliisi uskoi, joten varoituksia ei enää tarvittu, koska clubi on kertonut, ettei uusia jäseniä oteta. Poliisi pystyi nyt keskittymään clubin jäsenten tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.
Uskon, että poliisille tuli yllätyksenä se hektinen 10 päivän ryöstöretki tammikuussa 2008, jolloin jäseniä otettiin sisään verukkein: "Moni halusi mukaan syksyllä, mutta vanhat jäsenet eivät ehtineet kirjata heitä sisään, joten nyt saatte hiukka aikaa". Poliisi vaan ei ehtiny reagoida noin nopeeseen muutokseen ja siten kusetus sai noin 4.000 uutta uunoa sisään.
Ja mitaan ette voi... - Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... edes keskustella, koska oot senverta paska tyyppi, että maailma saa hakea vertaistaan.
Jouni Laiho on hyvä tyyppi ja aivan varmasti tekee palkkansa eteen töitä. En voi tietää, jotta miksi se ei laittanu nimeään alle tutkinnan aloittamiseksi. Sillä lienee siihen pätevä syy.
Tää on vaan spekulointia, mutta olisko osittain niin, jotta WinClub/-Capitahan viime syksynä "sulki" homman, että uusia jäseniä ei enää oteta mukaan. Myös poliisi uskoi, joten varoituksia ei enää tarvittu, koska clubi on kertonut, ettei uusia jäseniä oteta. Poliisi pystyi nyt keskittymään clubin jäsenten tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.
Uskon, että poliisille tuli yllätyksenä se hektinen 10 päivän ryöstöretki tammikuussa 2008, jolloin jäseniä otettiin sisään verukkein: "Moni halusi mukaan syksyllä, mutta vanhat jäsenet eivät ehtineet kirjata heitä sisään, joten nyt saatte hiukka aikaa". Poliisi vaan ei ehtiny reagoida noin nopeeseen muutokseen ja siten kusetus sai noin 4.000 uutta uunoa sisään.
Ja mitaan ette voi...niin mie olenki paska tyyppi sillekkään ei voi mitään.Mutta minusta Jouni Laihon kannattis lähteä tekeen Hesan kaupungille (tää on hyvä vihje)Erään siellä tekevän kanssa puistonpenkkejä.Sielläkin on oma yhteisö:)
Mutta niillä siis KRP;llä oli materiaalia oli tietoa kuten WGI;ssäkin oli,mutta Laiho sen kusi lopuksi.Ja en varmasti anna mitään nimilistaa ne on niillä jotka tuota tutkii jos tutkii mistäpä sen tietää eikö tuo ole jo sama,vaikka sitä ei enää tutkisikaan.Myöhästä se on katua kuoleman jälkeen kun piru istuu porstualla.
- ei klubilainen
Sinä esität täällä tekopyhästi olevasi oikealla asialla, mutta todellisuudessa et halua muuta kuin purkaa pahaa oloasi ja riittämättömyyttäsi typerällä foorumilla. Et ole kertaakaan ollut yhdestäkään verkostosta oikeasti perillä, et tiedä oikeasti yhtikäs mitään, mutta silti kuvittelet tietäväsi. Minä tiedän, että vielä koittaa aika jolloin huomaat kuinka väärässä olet ollut.
Minua kuvottaa muutkin tämän palsta vatustajat jotka ovat täysin saamattomia nahjuksia, mutta täällä hutkivat ennen kuin mitään on kunnolla tutkittukaan.
Eräs herra sanoisi teille että heittäkööt se ensimmäisen kiven joka ... No kiviä olette jo heittäneet.. väliäkö sen mikä on oikeasti totuus ja keneen kivet ovat osuneet.
Sinä kuitenkin olet ehkä kaikista pahin, koska sinä olet vuosia täydessä tietämättömyydessäsi syytänyt paskaa kaikkien niskaan ja sitten vielä tulet sanomaan että sinua kuvottaa. Katso peiliin ja oksenna.- Cluso627.
Suomalaiset on maailman nopein kansa tekivät tässäkin lyhyessä ajassa muutamasta virittäjästä miljonäärin ja heitä EI tulla tavoittamaan ne on tekemässä jo jossain uutta viritystä ai niin se on jo tehty varmaan.
- Tellustelija
Hehe, jotenkin minusta tuntuu tätä tosielämän realityshowta seuratessani, että nämä kivet nimenomaan on vaan singottu takaisin sinne, mistä niitä on vahingoniloisina virtuaalituotoista singottu pitkin viime vuotta.
Että olisitte vaan iloisia, että saatte edes kivet takas...;-)
T:Tellustelija - luotsihovi
Tellustelija kirjoitti:
Hehe, jotenkin minusta tuntuu tätä tosielämän realityshowta seuratessani, että nämä kivet nimenomaan on vaan singottu takaisin sinne, mistä niitä on vahingoniloisina virtuaalituotoista singottu pitkin viime vuotta.
Että olisitte vaan iloisia, että saatte edes kivet takas...;-)
T:TellustelijaKateudenkivet heitetty clubiin, sieltä katkeruuden kivinä ovat palautuneet..
...ollut väärässä? Nii justii.
Kuten aiemmistakin. Esim movesta oltiin ihan väärässä.
Sanokaas höpöttäjät yksikin "kiven heitto", mikä ei olisi ollut ihan oikein.
Olet sitä mieltä, että tämä foorumi on typerä. Miksi sitten kirjoittelet täällä? Koska kirjoittelet typerällä foorumilla niin olet itsekin typerä.
Saamattomat nahjukset... tunnetko kaikki verkostomarkkinointia vastustavat täällä henkilökohtaisesti? Vai oletatko vain? Eli et tiedä siis.
En tiedä miksi edes vastasin, monet nauraa sulle tuon tarinasi vuoksi eikä olis järkee valaista asiaa hemmolle, joka on selvästi älyltään rajoittunut.
Varoitettu on mutta melkein SATA prosenttia jäsenistä ei jostain syystä ole huutanut poliisia apuun.
Ihme hiippareita- on tehnyt
meille suomalaisille saatananmoisen palveluksen
edesauttamalla näiden kusettajien paljastamisessa.
Go Ada Go, kannattajia riittää ihan mihin vaan! - Cluso627.
on tehnyt kirjoitti:
meille suomalaisille saatananmoisen palveluksen
edesauttamalla näiden kusettajien paljastamisessa.
Go Ada Go, kannattajia riittää ihan mihin vaan!Adalle ,että sentään vastasit minulle.1.Mulle tämä homma ei kuulu 2.Voi luojan kiitos että ei kuulu 3.Ei tuu enää koskaan sinne KRP;hen päin täältä tietoa.Hyvästi!Joka seuraavaksi kirjoittaa tällä nikillä se en ole minä kuskaa rahanne mihin halautte kyllä kohta on tulossa uusia kusetuksia malttakaa,,,malttakaa ja ai niin sukupolvikin vaihtuu nauttikaa kusettajat!
Good bye!
-T Cluso627 - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
Adalle ,että sentään vastasit minulle.1.Mulle tämä homma ei kuulu 2.Voi luojan kiitos että ei kuulu 3.Ei tuu enää koskaan sinne KRP;hen päin täältä tietoa.Hyvästi!Joka seuraavaksi kirjoittaa tällä nikillä se en ole minä kuskaa rahanne mihin halautte kyllä kohta on tulossa uusia kusetuksia malttakaa,,,malttakaa ja ai niin sukupolvikin vaihtuu nauttikaa kusettajat!
Good bye!
-T Cluso627... puheeks´, niin kerrotko, jotta kellä muulla ne tunnarit Heikki Kuru -mailiin on?
Ja mitaan ette voi...
- kulta
Lapsi ei tiedä tosiasioita ja historiaa?
WC oli kaksi kertaa aikaisemmin jo poliisin silmätikkuna, HUOM 2 KERTAA! Molemmilla kerroilla ilmoitettiin että ei aihetta tutkimuksiin. Mikä voisi olla luotettavampi suositus mennä mukaan???
Oikeastaan poliisit olisivat nyt korvausvelvollisia rahansa menettäneille, eikö vain? Jos ei poliisisetään ja -tätiin voi luottaa niin kehen enää..?- AdaFlink
... tarkemmin niistä kahdesta kerrasta.
Ja mitaan ette voi... - kulta.
AdaFlink kirjoitti:
... tarkemmin niistä kahdesta kerrasta.
Ja mitaan ette voi...Teeppä itse vähän töitä, juttua on ollut sekä lehdissä ja etenkin keskustelupalstoilla.
Et edes sinä voi mitään... - AdaFlink
kulta. kirjoitti:
Teeppä itse vähän töitä, juttua on ollut sekä lehdissä ja etenkin keskustelupalstoilla.
Et edes sinä voi mitään...... kertoisit, kun kerta annat ymmärtää, että tiedät asiasta enemänkin.
Ja mitaan ette voi... - Ei ada sentään
kulta. kirjoitti:
Teeppä itse vähän töitä, juttua on ollut sekä lehdissä ja etenkin keskustelupalstoilla.
Et edes sinä voi mitään...Ihan turha toivo että ada näkisi jotain todellista vaivaa. Ada poimii totuudet täältä foorumilta ja muodostaa niiden perusteella lausuntonsa. Jos joku puolustaa jotain systeemiä, niin sen hän tietysti ohittaa valheena, mutta jos joku kertoo esimerkiksi tuleensa huijatuksi ja anaaliraiskatuksi, niin se on saman tien totta.
- AdaFlink
Ei ada sentään kirjoitti:
Ihan turha toivo että ada näkisi jotain todellista vaivaa. Ada poimii totuudet täältä foorumilta ja muodostaa niiden perusteella lausuntonsa. Jos joku puolustaa jotain systeemiä, niin sen hän tietysti ohittaa valheena, mutta jos joku kertoo esimerkiksi tuleensa huijatuksi ja anaaliraiskatuksi, niin se on saman tien totta.
... tietämystään pelkästään forumien varaan. Kyllä mä käytän jutuissani mm. oikeuden pöytäkirjoja yms. tietoa pohjana.
Ja mitaan ette voi... - viisas lapsi
Mihin voi luottaa? Wincapitaanko? Hahahahahah!
Lapsikin tietää, että maailmassa on huijareita.
Ei kaikkiin voi luottaa, ei varsinkaan huijareihin!
Paljonko hävisit? - oletkos Ada Rakas
AdaFlink kirjoitti:
... tietämystään pelkästään forumien varaan. Kyllä mä käytän jutuissani mm. oikeuden pöytäkirjoja yms. tietoa pohjana.
Ja mitaan ette voi...vaan netistä tonkinut vanhoja stooreja...jos haluat selvittää Ne 2 kertaa niin teeppä vähän oikeasti töitä asioden eteen. MJos kerran tiedät kaikesta kaiken niin miksi et sitten ole maininnut -80/90 luvun taitteessa tehtyä suurta dollarinväärennys jupakkaa joka oli keskisuomessa?Oli aika paljon pestyä/väärää UDS:tä liikenteessä. Koetappa selvittää se. Jos tosiaan tiedät kaikesta kaiken.Siinä on puuhaa. Nimittäin ei ollut pikku juttu.
JA eräällähenkilöllä on edelleen muutama"dolsu" jemmassa vaikka päätekijä istui jo kakkunsa.
Nyt Adalle uutta ajateltavaa....
Täällä päässä on ehkä sellaine joka tietää "ehkä" joistain asioista aikas paljon ja ollut itse aikoinaa "isossa maailmassa" isojen poikien kanssa tekemisissä. Ja eikä ole virkavaltaa tarvittu.
Että saat vapaat kädet.
( cluso on sitten aivan pentu asioiden ja KRP-korttien suhteen)
PS. Kokeilkaa voitteko jotain... - oletkos Ada Rakas kulta
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...vaan netistä tonkinut vanhoja stooreja...jos haluat selvittää Ne 2 kertaa niin teeppä vähän oikeasti töitä asioden eteen. MJos kerran tiedät kaikesta kaiken niin miksi et sitten ole maininnut -80/90 luvun taitteessa tehtyä suurta dollarinväärennys jupakkaa joka oli keskisuomessa?Oli aika paljon pestyä/väärää UDS:tä liikenteessä. Koetappa selvittää se. Jos tosiaan tiedät kaikesta kaiken.Siinä on puuhaa. Nimittäin ei ollut pikku juttu.
JA eräällähenkilöllä on edelleen muutama"dolsu" jemmassa vaikka päätekijä istui jo kakkunsa.
Täällä päässä on ehkä sellaine joka tietää "ehkä" joistain asioista aikas paljon ja ollut itse aikoinaa "isossa maailmassa" isojen poikien kanssa tekemisissä. Ja eikä ole virkavaltaa tarvittu.
Että saat vapaat kädet.
PS. Kokeilkaa voitteko jotain... - AdaFlink
oletkos Ada Rakas kirjoitti:
vaan netistä tonkinut vanhoja stooreja...jos haluat selvittää Ne 2 kertaa niin teeppä vähän oikeasti töitä asioden eteen. MJos kerran tiedät kaikesta kaiken niin miksi et sitten ole maininnut -80/90 luvun taitteessa tehtyä suurta dollarinväärennys jupakkaa joka oli keskisuomessa?Oli aika paljon pestyä/väärää UDS:tä liikenteessä. Koetappa selvittää se. Jos tosiaan tiedät kaikesta kaiken.Siinä on puuhaa. Nimittäin ei ollut pikku juttu.
Että saat vapaat kädet.
PS. Kokeilkaa voitteko jotain...... että tiedän kaikesta kaiken. Tiedän paljon, mutta en kaikkea.
Koska tunnustan vaan faktat, niin laita niitä tänne. Mä en ole löytäny Winkkarien tiimoilta yhtäkään poliisin lausuntoa, jossa se kertoo tutkineensa ja sitten lopettaneensa tutkinnan. Sinä voit ne tänne laittaa.
Ja mitä toi taalajuttu kuuluu tähän?
Ja mitaan ette voi... - he heeee
AdaFlink kirjoitti:
... että tiedän kaikesta kaiken. Tiedän paljon, mutta en kaikkea.
Koska tunnustan vaan faktat, niin laita niitä tänne. Mä en ole löytäny Winkkarien tiimoilta yhtäkään poliisin lausuntoa, jossa se kertoo tutkineensa ja sitten lopettaneensa tutkinnan. Sinä voit ne tänne laittaa.
Ja mitä toi taalajuttu kuuluu tähän?
Ja mitaan ette voi...Vai tiedät sinä paljon. Ongelma on, ettet tiedä, että tietosi on "tietoa"
JA kuten sanottu, taas kerran tunnustit tuossa aiemmin että juttusi eivät perustu yksinomaan tämän foorumin juttuihin, vaan myös oikeuden pöytäkirjoihin. Eli perustuvat vain yhden oikeudenkäynnin pöytäkirjoihin.
Ihan kuin murhatutkija tietäisi kuolemista kaiken, luettuaan huuhaafoorumia ja yhden oikeudenkäynnin pöytäkirjan..
Minusta sinä olet jotenkin hieman vajaa... (ei tarkoitettu loukkaukseksi vaan pelkästään toteamus) - mahdollisesti.
oletkos Ada Rakas kulta kirjoitti:
vaan netistä tonkinut vanhoja stooreja...jos haluat selvittää Ne 2 kertaa niin teeppä vähän oikeasti töitä asioden eteen. MJos kerran tiedät kaikesta kaiken niin miksi et sitten ole maininnut -80/90 luvun taitteessa tehtyä suurta dollarinväärennys jupakkaa joka oli keskisuomessa?Oli aika paljon pestyä/väärää UDS:tä liikenteessä. Koetappa selvittää se. Jos tosiaan tiedät kaikesta kaiken.Siinä on puuhaa. Nimittäin ei ollut pikku juttu.
Että saat vapaat kädet.
PS. Kokeilkaa voitteko jotain...henkilö jolla dollareita jemmassa sattumoisin ex-oulaistelainen voimailija?
- kuultua
Joku sanoi osuvasti jenkkien talouskriisistä:
Kapitalismi on sitä, että voitot menee omistajalle
ja tappiot sosialisoidaan kaikkien maksettavaksi. - yhtäkkiä
menettävät sijoituksensa jollekin verkkosivulle samanaikaisesti kun Suomessakin viittaa johonkin ehkä isompaan.
Ketjussa on ollut ylempänä ei suomalaisiakin.
Ihmiset ovat pelanneet suurilla panoksilla osa koko omaisuudellaan maassa jossa ei ole Suomalaista sosiaaliturvaa!!!!
Wincapita tai millä nimellä se on muualla ollut on ollut uskomaton huijaus johon on rehelliset työteliäät ihmiset on saatu uskomaan. - .............
Mua ei kuvota mikään muu kuin tuollaiset adan ja cluson tyyliset kiipijä vasikat jotka on tietävinään vaikka mistä asioista mitäkin mut todellisuudessa ei kuitenkaan mitään. Joku kaunis päivä heräätte totuuteen ja saatte alkaa kantamaan vasikan mainettanne 24/h vrk kun löydätte oman pikku naamanne netistä jostain vasikka sivuista.
Hakeudutteko sitten johonkin vasikoiden suojeluohjelmaan?- Idiootti ada vauhdissa taas
Ei Ada perusta ...
Kirjoittanut: AdaFlink 9.4.2008 klo 09.32
Ja mitaan ette voi...
============================================
Milläs vitulla sä luulet tietäväs etukäteen jonkun vanhojen juttujen pöytäkirjojen perusteella jostain uudesta vekostosta jotain?
Onko ada joku ennustaja?
Idioottimaista pätemisen tarvetta.
Hakeudu hoitoon ajoissa ennen kuin se on myöhäistä! - AdaFlink
Idiootti ada vauhdissa taas kirjoitti:
Ei Ada perusta ...
Kirjoittanut: AdaFlink 9.4.2008 klo 09.32
Ja mitaan ette voi...
============================================
Milläs vitulla sä luulet tietäväs etukäteen jonkun vanhojen juttujen pöytäkirjojen perusteella jostain uudesta vekostosta jotain?
Onko ada joku ennustaja?
Idioottimaista pätemisen tarvetta.
Hakeudu hoitoon ajoissa ennen kuin se on myöhäistä!... yksinkertainen?
Nimenomaan oikeuden pöytäkirjoista selviää paljon. Niissä on kuvaus, miten on toimittu (WGI-pöytäkirjassa kerrotut jutut ovat kuin, suoraan Winclubista), lisäksi niissä on tuomiot ja syytettyjen perustelut. Niissä on tuomioiden lisäksi myös viittauksia esitutkintamateriaaliin.
Oikeuden pöytäkirjoja käytetään ja tullaan käyttämään jatkossakin pohjana, kun rikollisille vastaavasta rikoksesta tuomioita jaetaan. Ne pohjana käytettävät pöytäkirjat, jopa luetellaan käsiteltävänä olevassa rikosjutussa ns. ennakkotapauksina.
Ole vaan pönttö himmeenä, mutta noin se vaan menee.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1136064- 835197
- 1394556
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 623024
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066