Reborn nuket, onko kenelläkään?

mymmeli62

Onko kenelläkään Reborn nukkea? Minun tekisi kovasti mieli, mutta aika arvokkaita taitavat olla. Ulkomaalaisilla sivuilla olen katsellut, mutta ainakin tuola oli suomalaisia(?) nukkeja www.ihanuuksia.fi. Olisi ihana saada tuollainen oma "vauveli", vielä kun saisi sellaisen mikä muistuttaisi omaa lapsenlastani vauvana.

16

6363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei se

      muille kuulu. Mainosko?

    • hirviövauvat

      tuollaista nukkea.
      mielestäni aivan kammottavan näköisiä,rumasti tehty ja jotenkin mielestäni sairasta hommaa koko nukkien teko.
      Sitten annettaa nukelle ns. virallinen nimi,syntymäaika ja muut

    • kullakin

      Eiköhän noi ole lähinnä opetustarkoitukseen alunperin kehitetty... Nevoloihin, ensikoteihin ym missä opetellaan vauvan käsittelyä. Minä en kyllä näe niissä mitään hirveää, enkä käsitä mikä vauvaa muistuttavassa nukessa voi olla kamalaa... ;)

    • aidon näköisiä
      • reborneihin hurahtanut

        Kyllä reborn-nukkeja löytyy suomestakin! Olen itse käynyt kys. kurssin, ja hurahtanut täysin näiden vauvojen maailmaan... Nyt valmistan niitä itse, ja teen tilauksesta muillekin halukkaille. Tai voin myös opettaa/pitää kurssin jollekulle, joka haluaisi näprätä sellaisen itse.


    • Niina.K

      Niin se meni, että ihastuin, ostin ja lopulta opettelin tekemään itse. Nyt harrastusta takana 5 vuotta. Täällä ovat omat reborn-sivustoni: www.babylandia.suntuubi.com

    • Hei !

      Minä teen näitä reborn-nukkeja.
      Hinnat vaihtelevat 150 €- 600 € välillä.
      Huutonetissä minulla esim. on niitä myynnissä, mutta toki myyn myös suoraan.
      Missä päin asut ?
      Haluaisitko tulla katsomaan ?
      Itse asun Helsingissä.
      Myös sähköpostilla voin lähettää kuvia.
      Minun sähköpostini on: [email protected]

      • Anonyymi

        Vedä kuule pilluus ne nuket.


    • msp1

      Mulla on muun sen sulle jos haluat mut vaan jos annat 380 euroa tai enemmän

    • Inkkuliini

      Onhan ne aidon näköisiä, mutta jotain outoa tässä on. Vähän niinkuin noissa manga-hommeleissa. Ehkö sopivat rakkaudenkipeille naisille.

    • rebornnukk1

      Reborn-nukke voi olla...
      - keräilykohde
      - koriste-esine
      - harrastus
      - mallinukke itse tehdyille vauvan vaatteille
      - lohtu lapsettomuudesta kärsivälle
      - ilo vauvan hoitamisesta pitävälle
      - piristys vanhainkodin asukkaille
      - näytelmän/elokuvan hahmo
      - lelu isommalle lapselle

      Ennakkoluuloisten ja asennevammaisten ihmisten mielipiteistä ei kannata välittää. Jokaisen tulisi saada elää ja käyttää oman elämänsä niin kuin itse parhaaksi näkee. Olipa harrastuksesi tai mieltymyksesi mikä tahansa, aina on ihmisiä jotka eivät sitä ymmärrä. Suurin osa reborn-nukkien omistajista on aivan tavallisia ihmisiä, eivätkä esimerkiksi jostakin asiasta traumatisoituneita.

      Parhaimmillaan reborn-nukke on niin aidon näköinen ja tuntuinen, että sitä voisi luulla aidoksi vauvaksi. Nuket painotetaan oikean vauvan painoisiksi ja niiden hiukset istutetaan käsin päähän karva kerrallaan. Kalleimmilla nukeilla on jopa istutetut kulmakarvat ja ripset. Reborn-nuken idea oli alunperin olla oikean vauvan "kopio", mutta nykyään reborn-nuket saattavat esittää myös satuhahmoja, avaruusolioita tai eläimiä.

      Käytetyttyjä reborn-nukkeja myydään noin 150-400 eurolla. Uusista voit joutua pulittamaan jopa 500-2500 euroa. Hintaan vaikuttavat mm. taiteilija (onko tunnettu ja osaava) ja nuken materiaalit. Useimmissa nukeissa materiaali on vinyylin ja silikonin sekoitusta. Reborn-nukkeja voidaan tehdä myös täyssilikonisina, jolloin ne ovat huomattavasti pehmeämpiä, joustavampia ja aidomman tuntuisia. Silikoniset reborn-nuket ovat huomattavasti kalliimpia kuin vinyyliset.

      KALLIS NUKKE:
      - hiukset istutettua mohair-karvaa tai jopa aitoa ihmisen hiusta
      - ripset ja ehkä jopa kulmakarvat on istutettu
      - täysin saman painoinen kuin oikea vauva
      - maalattu vettä kestävillä maaleilla
      - mahdollista kylvettää, mikäli nukke ei ole kangasvartaloinen
      - silmät lasia

      HALPA NUKKE:
      - hiukset: peruukki, maalatut tai täysin kalju
      - ripset ovat liimatut tekoripset
      - ei kulmakarvoja ollenkaan tai ne on maalattu
      - näyttää nukelta, ei oikealta vauvalta
      - silmät muovia

    • Anonyymi

      Mulle tilattiin just. Osto meni hyvin, mutta vielä jännittää tuleeko perille.

    • Anonyymi

      Hei tietääkö kukaan onko Sarin reborn nuket luotettava?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikös tuolla huippukivan sivuilla ole joitakin nukkeja joilla saa mummin mielen maireaksi

    • Anonyymi

      Mä sain kaksi rebornia syntymäpäivä lahjakseni ei mun tarvinnut maksaa kun oli mulle syntymäpäivä lahjani

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe