Onko kenelläkään Reborn nukkea? Minun tekisi kovasti mieli, mutta aika arvokkaita taitavat olla. Ulkomaalaisilla sivuilla olen katsellut, mutta ainakin tuola oli suomalaisia(?) nukkeja www.ihanuuksia.fi. Olisi ihana saada tuollainen oma "vauveli", vielä kun saisi sellaisen mikä muistuttaisi omaa lapsenlastani vauvana.
Reborn nuket, onko kenelläkään?
mymmeli62
208149
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 20
Vanhimmat
muille kuulu. Mainosko?
tuollaista nukkea.
mielestäni aivan kammottavan näköisiä,rumasti tehty ja jotenkin mielestäni sairasta hommaa koko nukkien teko.
Sitten annettaa nukelle ns. virallinen nimi,syntymäaika ja muut
Eiköhän noi ole lähinnä opetustarkoitukseen alunperin kehitetty... Nevoloihin, ensikoteihin ym missä opetellaan vauvan käsittelyä. Minä en kyllä näe niissä mitään hirveää, enkä käsitä mikä vauvaa muistuttavassa nukessa voi olla kamalaa... ;)
Kävin tuola aloittajan laittamalla sivulla ja ihastuin täysin yhteen nukkeen... tässä on kuva: http://www.ihanuuksia.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Enkelin/Products/helmi
En kyllä itselle haluaisi, mutta todella aidon vauvan näköinen kyllä on.
Kyllä reborn-nukkeja löytyy suomestakin! Olen itse käynyt kys. kurssin, ja hurahtanut täysin näiden vauvojen maailmaan... Nyt valmistan niitä itse, ja teen tilauksesta muillekin halukkaille. Tai voin myös opettaa/pitää kurssin jollekulle, joka haluaisi näprätä sellaisen itse.
Niin se meni, että ihastuin, ostin ja lopulta opettelin tekemään itse. Nyt harrastusta takana 5 vuotta. Täällä ovat omat reborn-sivustoni: www.babylandia.suntuubi.com
Hei !
Minä teen näitä reborn-nukkeja.
Hinnat vaihtelevat 150 €- 600 € välillä.
Huutonetissä minulla esim. on niitä myynnissä, mutta toki myyn myös suoraan.
Missä päin asut ?
Haluaisitko tulla katsomaan ?
Itse asun Helsingissä.
Myös sähköpostilla voin lähettää kuvia.
Minun sähköpostini on: [email protected]
Vedä kuule pilluus ne nuket.
Todella olisin kiinnostunut pystytkö lähettämään sähköpostiin kuvia nukeista
Karmee kommetti
Mulla on muun sen sulle jos haluat mut vaan jos annat 380 euroa tai enemmän
Onhan ne aidon näköisiä, mutta jotain outoa tässä on. Vähän niinkuin noissa manga-hommeleissa. Ehkö sopivat rakkaudenkipeille naisille.
Reborn-nukke voi olla...
- keräilykohde
- koriste-esine
- harrastus
- mallinukke itse tehdyille vauvan vaatteille
- lohtu lapsettomuudesta kärsivälle
- ilo vauvan hoitamisesta pitävälle
- piristys vanhainkodin asukkaille
- näytelmän/elokuvan hahmo
- lelu isommalle lapselle
Ennakkoluuloisten ja asennevammaisten ihmisten mielipiteistä ei kannata välittää. Jokaisen tulisi saada elää ja käyttää oman elämänsä niin kuin itse parhaaksi näkee. Olipa harrastuksesi tai mieltymyksesi mikä tahansa, aina on ihmisiä jotka eivät sitä ymmärrä. Suurin osa reborn-nukkien omistajista on aivan tavallisia ihmisiä, eivätkä esimerkiksi jostakin asiasta traumatisoituneita.
Parhaimmillaan reborn-nukke on niin aidon näköinen ja tuntuinen, että sitä voisi luulla aidoksi vauvaksi. Nuket painotetaan oikean vauvan painoisiksi ja niiden hiukset istutetaan käsin päähän karva kerrallaan. Kalleimmilla nukeilla on jopa istutetut kulmakarvat ja ripset. Reborn-nuken idea oli alunperin olla oikean vauvan "kopio", mutta nykyään reborn-nuket saattavat esittää myös satuhahmoja, avaruusolioita tai eläimiä.
Käytetyttyjä reborn-nukkeja myydään noin 150-400 eurolla. Uusista voit joutua pulittamaan jopa 500-2500 euroa. Hintaan vaikuttavat mm. taiteilija (onko tunnettu ja osaava) ja nuken materiaalit. Useimmissa nukeissa materiaali on vinyylin ja silikonin sekoitusta. Reborn-nukkeja voidaan tehdä myös täyssilikonisina, jolloin ne ovat huomattavasti pehmeämpiä, joustavampia ja aidomman tuntuisia. Silikoniset reborn-nuket ovat huomattavasti kalliimpia kuin vinyyliset.
KALLIS NUKKE:
- hiukset istutettua mohair-karvaa tai jopa aitoa ihmisen hiusta
- ripset ja ehkä jopa kulmakarvat on istutettu
- täysin saman painoinen kuin oikea vauva
- maalattu vettä kestävillä maaleilla
- mahdollista kylvettää, mikäli nukke ei ole kangasvartaloinen
- silmät lasia
HALPA NUKKE:
- hiukset: peruukki, maalatut tai täysin kalju
- ripset ovat liimatut tekoripset
- ei kulmakarvoja ollenkaan tai ne on maalattu
- näyttää nukelta, ei oikealta vauvalta
- silmät muovia
Mulle tilattiin just. Osto meni hyvin, mutta vielä jännittää tuleeko perille.
Hei tietääkö kukaan onko Sarin reborn nuket luotettava?
Löydät kauniita Reborn-nukkeja tämän kaupan verkkosivuilta. https://reborn-nukke.fi
Eikös tuolla huippukivan sivuilla ole joitakin nukkeja joilla saa mummin mielen maireaksi
Mä sain kaksi rebornia syntymäpäivä lahjakseni ei mun tarvinnut maksaa kun oli mulle syntymäpäivä lahjani
Kamalia ötököitä, hyi olkoon. Hoivavietin tarpeessa oleville naisille. Ällöttävä...
Järkyttäviä , ällöttäviä.