Kauniita leikkimökkejä

mistä löytyy??

Nyt olisi leikkimökki hakusessa!
Valmistaako tai myykö joku Pori/Satakunnan alueella kauniita leikkimökkejä kohtuuhintaan?
Olisiko tällä alueella jollain käytettyä myytävänä?

Mitä olen noita kalustetalojen ja rautakauppojen leikkimökkivalikoimia katsellut, niin vähän innottoman näköisiä mökkejä vain on tarjolla, eli näyttävät vähän puutarhavajamaisilta ja tylsiltä.
Valmistaako joku Suomessa yleensäkään persoonallisemman ja kauniimman näköisiä leikkimökkejä?? Sellaisesta olisin valmis maksamaan enemmänkin?

10

6189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollainen
    • ainakin

      Puupojat valmistaa leikkimökkejä. Kannattaa kurkistaa myös vankeinhoitolaitoksen sivut: monissa vankiloissa valmistetaan leikkimökkejä myytäviksi (esim. Huittinen). Jossakin tehdään jopa asiakkaan mittojen mukaan. NetAnttilassa on myös leikkimökki myynnissä, se on ihan oikean mökin näköinen. Googlaa kuvia leikkimökistä: sitä kautta pääset monille mielenkiintoisille leikkimökkivalmistajien sivuille.

    • Itselle parasta mitä osaa

      Leikkimökin napauttaa kokoon viikonlopussa, ehkä parissa.

    • aika kiva

      Olen katsonut tuolta net anttilan sivuilta aika kivan näköistä leikkimökkiä,itsekkin olen etsinyt nättiä mökkiä ja tuo taitaa olla mukavimman näköinen, nuo rautakauppojen "kevythirsiset" on kaikki aivan samanlaisia (ei kiitos).

    • tuolta

      Täältä löytyy Porin puupoikien leikkimökkejä kotiin toimitettuna.

      Suosittelen

    • Yritys

      Olemme porissa toimiva rakennusliike, ja jos nuo valmismökit eivät miellytä, niin teemme kyllä sellaisen, kun asiakas haluaa. Tarvittaessa myös maalaus ja paikalleen toimitus.

      soita 041-4363329

    • seudulla

      Tehdään nättejä leikkimökkejä. Tehdään myös oman ideasi mukaan. Toimitus osina: puuvalmiina tai maalattuna. Kasaus itse tai me kasaamme. Osien kuljetus onnistuu peräkärryllä kauemmaksikin.
      Kysele 040-5233369.

    • 78yihoi6

      Leikkimökkien teko-ohjeita on joskus 40-50-luvulla julkaistu Kotiliedessä enemmänkin. En tiedä, onko noita joku vääntänyt sähköiseen muotoon tai muuten tallentanut paperille.
      Jos piirustukset onnistuu löytämään, löytyy tekijöitä kyllä varmasti joka kylästä, edullisimmat ehkä työpajoista, vankiloista tms suojatyöpaikoista.

    • johannnes

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe