Sampo vs Nordea

Hyvät ja huonot puolet?

Nyt sampon asiakas, mut onko nordea sen parempi pankki, kannattaako vaihtaa pankiksi nordea, jos niin miksi?

8

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      No ensinnäki sen takii ku sampolla näyttää noita ongelmiakin olevan. Nordea on luotettava ja hyvä pankki, olen ollut tyytyväinen.

    • Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas kuin Peruspaketti tai Laajapaketti :)

      • setä.

        "Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas"

        niin kyllä sinun kannattaa, kun saat rahoillesi normaalikorkoa,
        niin silloin on kiva olla pakettiasiakas.

        Mutta minunpa on rahat Nordean kautta kiertänyt aina muihin pankkeihin,
        jo tänä vuonna ovat kehottaneet neuvottelemaan korosta kun shekkiä otan,
        neuvoteltu on, ei ole 4,52 % korkeampaa korkoa tänä vuonna luvattu.

        Kun muualla on heikoin tarjous olut tuona samana päivänä 4,76 % ja
        on vielä tämän kuun 17 päivään 5,06 % tillin.

        Toki aina sanon, ei siinä pankinvaihdossa tuntipalkoille pääse,
        mutta jospa joskus löytäisi rahoille hyvän kodin.

        MUTTA pankinvaihtajalle,
        Nordea on aivan hyvä ja halpa 1€/kk saa nettiavaimet ja ilmaisen laskunmaksun netissä, siihen päille kun ottaa Visan-maksuaikakortin, 16 € vuosi,
        on hyvä ja halpa paketti.
        Tosin, jos rahaa kiertää paljon käyttötilillä, mitään korkoa ei saa.

        Kyllä Sampokin tähän saakka on ollut hyvä,
        onhan siellä vielä siellä ilmaiset nettiavaimetkin.


      • Huonoin korko taas
        setä. kirjoitti:

        "Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas"

        niin kyllä sinun kannattaa, kun saat rahoillesi normaalikorkoa,
        niin silloin on kiva olla pakettiasiakas.

        Mutta minunpa on rahat Nordean kautta kiertänyt aina muihin pankkeihin,
        jo tänä vuonna ovat kehottaneet neuvottelemaan korosta kun shekkiä otan,
        neuvoteltu on, ei ole 4,52 % korkeampaa korkoa tänä vuonna luvattu.

        Kun muualla on heikoin tarjous olut tuona samana päivänä 4,76 % ja
        on vielä tämän kuun 17 päivään 5,06 % tillin.

        Toki aina sanon, ei siinä pankinvaihdossa tuntipalkoille pääse,
        mutta jospa joskus löytäisi rahoille hyvän kodin.

        MUTTA pankinvaihtajalle,
        Nordea on aivan hyvä ja halpa 1€/kk saa nettiavaimet ja ilmaisen laskunmaksun netissä, siihen päille kun ottaa Visan-maksuaikakortin, 16 € vuosi,
        on hyvä ja halpa paketti.
        Tosin, jos rahaa kiertää paljon käyttötilillä, mitään korkoa ei saa.

        Kyllä Sampokin tähän saakka on ollut hyvä,
        onhan siellä vielä siellä ilmaiset nettiavaimetkin.

        Nordeasta tosissaan taas huonoin korko kautta aikain. Kuudesta pankista kysyin ja Nordean korko alitti selvästi riman.

        4,53 125 tonnia ja 6kk...

        Katsotaan perjantaina mitä Helsingin OP tarjoaa, pistän sinne saman verran hajautuksen merkeissä.


      • 1990-
        Huonoin korko taas kirjoitti:

        Nordeasta tosissaan taas huonoin korko kautta aikain. Kuudesta pankista kysyin ja Nordean korko alitti selvästi riman.

        4,53 125 tonnia ja 6kk...

        Katsotaan perjantaina mitä Helsingin OP tarjoaa, pistän sinne saman verran hajautuksen merkeissä.

        jos lähelläsi on säästöpankki,
        meillä antavat korkotarjouksen sähköpostillakin ja nopeasti.


    • sem.

      mitä palveluja käytät,
      - onko talletettavaa
      - missä maksat laskusi, yllättävän moni täysjärkinen maksaa vielä maksupalvelussakin
      - paljonko käyttötilillä keskimäärin kuukausittain
      - onko velkaa
      - eli mitä palveluja tarvit,


      kuulostaa rumalta pankin vaihto,
      olen siirtänyt vain maksu- ja palkkani toisen pankkiin.

      en ole koskaan vanhaa lopettanut.

    • Nimetön

      ainakin 5 ongelmaa oli viime vuoden puolella, sopimukset ei astunu voimaan, rahoja ei siirtynyt. ihme tietojärjestemlä vikoja ja asiakasneuvojien huolimattomuksia tms. mutta nyt toimii. sampo ei toimi.

    • tyytyväinen asiakas

      Olen tullut Nordean asiakkaaksi KOP:n kautta ja olen ollut tyytyväinen. Puhelin- ja verkkopalvelu ovat toimineet hyvin ja korot ok.
      Voin suositella !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe