Nyt sampon asiakas, mut onko nordea sen parempi pankki, kannattaako vaihtaa pankiksi nordea, jos niin miksi?
Sampo vs Nordea
8
891
Vastaukset
- .....
No ensinnäki sen takii ku sampolla näyttää noita ongelmiakin olevan. Nordea on luotettava ja hyvä pankki, olen ollut tyytyväinen.
Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas kuin Peruspaketti tai Laajapaketti :)
- setä.
"Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas"
niin kyllä sinun kannattaa, kun saat rahoillesi normaalikorkoa,
niin silloin on kiva olla pakettiasiakas.
Mutta minunpa on rahat Nordean kautta kiertänyt aina muihin pankkeihin,
jo tänä vuonna ovat kehottaneet neuvottelemaan korosta kun shekkiä otan,
neuvoteltu on, ei ole 4,52 % korkeampaa korkoa tänä vuonna luvattu.
Kun muualla on heikoin tarjous olut tuona samana päivänä 4,76 % ja
on vielä tämän kuun 17 päivään 5,06 % tillin.
Toki aina sanon, ei siinä pankinvaihdossa tuntipalkoille pääse,
mutta jospa joskus löytäisi rahoille hyvän kodin.
MUTTA pankinvaihtajalle,
Nordea on aivan hyvä ja halpa 1€/kk saa nettiavaimet ja ilmaisen laskunmaksun netissä, siihen päille kun ottaa Visan-maksuaikakortin, 16 € vuosi,
on hyvä ja halpa paketti.
Tosin, jos rahaa kiertää paljon käyttötilillä, mitään korkoa ei saa.
Kyllä Sampokin tähän saakka on ollut hyvä,
onhan siellä vielä siellä ilmaiset nettiavaimetkin. - Huonoin korko taas
setä. kirjoitti:
"Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas"
niin kyllä sinun kannattaa, kun saat rahoillesi normaalikorkoa,
niin silloin on kiva olla pakettiasiakas.
Mutta minunpa on rahat Nordean kautta kiertänyt aina muihin pankkeihin,
jo tänä vuonna ovat kehottaneet neuvottelemaan korosta kun shekkiä otan,
neuvoteltu on, ei ole 4,52 % korkeampaa korkoa tänä vuonna luvattu.
Kun muualla on heikoin tarjous olut tuona samana päivänä 4,76 % ja
on vielä tämän kuun 17 päivään 5,06 % tillin.
Toki aina sanon, ei siinä pankinvaihdossa tuntipalkoille pääse,
mutta jospa joskus löytäisi rahoille hyvän kodin.
MUTTA pankinvaihtajalle,
Nordea on aivan hyvä ja halpa 1€/kk saa nettiavaimet ja ilmaisen laskunmaksun netissä, siihen päille kun ottaa Visan-maksuaikakortin, 16 € vuosi,
on hyvä ja halpa paketti.
Tosin, jos rahaa kiertää paljon käyttötilillä, mitään korkoa ei saa.
Kyllä Sampokin tähän saakka on ollut hyvä,
onhan siellä vielä siellä ilmaiset nettiavaimetkin.Nordeasta tosissaan taas huonoin korko kautta aikain. Kuudesta pankista kysyin ja Nordean korko alitti selvästi riman.
4,53 125 tonnia ja 6kk...
Katsotaan perjantaina mitä Helsingin OP tarjoaa, pistän sinne saman verran hajautuksen merkeissä. - 1990-
Huonoin korko taas kirjoitti:
Nordeasta tosissaan taas huonoin korko kautta aikain. Kuudesta pankista kysyin ja Nordean korko alitti selvästi riman.
4,53 125 tonnia ja 6kk...
Katsotaan perjantaina mitä Helsingin OP tarjoaa, pistän sinne saman verran hajautuksen merkeissä.jos lähelläsi on säästöpankki,
meillä antavat korkotarjouksen sähköpostillakin ja nopeasti.
- sem.
mitä palveluja käytät,
- onko talletettavaa
- missä maksat laskusi, yllättävän moni täysjärkinen maksaa vielä maksupalvelussakin
- paljonko käyttötilillä keskimäärin kuukausittain
- onko velkaa
- eli mitä palveluja tarvit,
kuulostaa rumalta pankin vaihto,
olen siirtänyt vain maksu- ja palkkani toisen pankkiin.
en ole koskaan vanhaa lopettanut. - Nimetön
ainakin 5 ongelmaa oli viime vuoden puolella, sopimukset ei astunu voimaan, rahoja ei siirtynyt. ihme tietojärjestemlä vikoja ja asiakasneuvojien huolimattomuksia tms. mutta nyt toimii. sampo ei toimi.
- tyytyväinen asiakas
Olen tullut Nordean asiakkaaksi KOP:n kautta ja olen ollut tyytyväinen. Puhelin- ja verkkopalvelu ovat toimineet hyvin ja korot ok.
Voin suositella !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa301980- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508