Sampo vs Nordea

Hyvät ja huonot puolet?

Nyt sampon asiakas, mut onko nordea sen parempi pankki, kannattaako vaihtaa pankiksi nordea, jos niin miksi?

8

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      No ensinnäki sen takii ku sampolla näyttää noita ongelmiakin olevan. Nordea on luotettava ja hyvä pankki, olen ollut tyytyväinen.

    • Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas kuin Peruspaketti tai Laajapaketti :)

      • setä.

        "Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas"

        niin kyllä sinun kannattaa, kun saat rahoillesi normaalikorkoa,
        niin silloin on kiva olla pakettiasiakas.

        Mutta minunpa on rahat Nordean kautta kiertänyt aina muihin pankkeihin,
        jo tänä vuonna ovat kehottaneet neuvottelemaan korosta kun shekkiä otan,
        neuvoteltu on, ei ole 4,52 % korkeampaa korkoa tänä vuonna luvattu.

        Kun muualla on heikoin tarjous olut tuona samana päivänä 4,76 % ja
        on vielä tämän kuun 17 päivään 5,06 % tillin.

        Toki aina sanon, ei siinä pankinvaihdossa tuntipalkoille pääse,
        mutta jospa joskus löytäisi rahoille hyvän kodin.

        MUTTA pankinvaihtajalle,
        Nordea on aivan hyvä ja halpa 1€/kk saa nettiavaimet ja ilmaisen laskunmaksun netissä, siihen päille kun ottaa Visan-maksuaikakortin, 16 € vuosi,
        on hyvä ja halpa paketti.
        Tosin, jos rahaa kiertää paljon käyttötilillä, mitään korkoa ei saa.

        Kyllä Sampokin tähän saakka on ollut hyvä,
        onhan siellä vielä siellä ilmaiset nettiavaimetkin.


      • Huonoin korko taas
        setä. kirjoitti:

        "Minusta on mukavampaa olla Kanta-asiakas tai Avainasiakas"

        niin kyllä sinun kannattaa, kun saat rahoillesi normaalikorkoa,
        niin silloin on kiva olla pakettiasiakas.

        Mutta minunpa on rahat Nordean kautta kiertänyt aina muihin pankkeihin,
        jo tänä vuonna ovat kehottaneet neuvottelemaan korosta kun shekkiä otan,
        neuvoteltu on, ei ole 4,52 % korkeampaa korkoa tänä vuonna luvattu.

        Kun muualla on heikoin tarjous olut tuona samana päivänä 4,76 % ja
        on vielä tämän kuun 17 päivään 5,06 % tillin.

        Toki aina sanon, ei siinä pankinvaihdossa tuntipalkoille pääse,
        mutta jospa joskus löytäisi rahoille hyvän kodin.

        MUTTA pankinvaihtajalle,
        Nordea on aivan hyvä ja halpa 1€/kk saa nettiavaimet ja ilmaisen laskunmaksun netissä, siihen päille kun ottaa Visan-maksuaikakortin, 16 € vuosi,
        on hyvä ja halpa paketti.
        Tosin, jos rahaa kiertää paljon käyttötilillä, mitään korkoa ei saa.

        Kyllä Sampokin tähän saakka on ollut hyvä,
        onhan siellä vielä siellä ilmaiset nettiavaimetkin.

        Nordeasta tosissaan taas huonoin korko kautta aikain. Kuudesta pankista kysyin ja Nordean korko alitti selvästi riman.

        4,53 125 tonnia ja 6kk...

        Katsotaan perjantaina mitä Helsingin OP tarjoaa, pistän sinne saman verran hajautuksen merkeissä.


      • 1990-
        Huonoin korko taas kirjoitti:

        Nordeasta tosissaan taas huonoin korko kautta aikain. Kuudesta pankista kysyin ja Nordean korko alitti selvästi riman.

        4,53 125 tonnia ja 6kk...

        Katsotaan perjantaina mitä Helsingin OP tarjoaa, pistän sinne saman verran hajautuksen merkeissä.

        jos lähelläsi on säästöpankki,
        meillä antavat korkotarjouksen sähköpostillakin ja nopeasti.


    • sem.

      mitä palveluja käytät,
      - onko talletettavaa
      - missä maksat laskusi, yllättävän moni täysjärkinen maksaa vielä maksupalvelussakin
      - paljonko käyttötilillä keskimäärin kuukausittain
      - onko velkaa
      - eli mitä palveluja tarvit,


      kuulostaa rumalta pankin vaihto,
      olen siirtänyt vain maksu- ja palkkani toisen pankkiin.

      en ole koskaan vanhaa lopettanut.

    • Nimetön

      ainakin 5 ongelmaa oli viime vuoden puolella, sopimukset ei astunu voimaan, rahoja ei siirtynyt. ihme tietojärjestemlä vikoja ja asiakasneuvojien huolimattomuksia tms. mutta nyt toimii. sampo ei toimi.

    • tyytyväinen asiakas

      Olen tullut Nordean asiakkaaksi KOP:n kautta ja olen ollut tyytyväinen. Puhelin- ja verkkopalvelu ovat toimineet hyvin ja korot ok.
      Voin suositella !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      301
      980
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe