DVD on ilmestynyt

Angel Beauty

Tarja on julkaissut DVD:n.
Se on mukana My Winter Storm Delux Editionilla.

5

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopuisa ihminen

Jaa, peruit sitten puheesi ja kirjoitit. Olenkin jo toivonut pitkään mielessäni DVD:n ilmestymistä. Tuossa oli jotain pätkiä Kuusankosken konsertista. Pääasia, että jotain uuttakin tulee vanhojen levyjen lomassa. Ei noista negatiivisista jutuista kannata hermostua, niitä tulee ja menee kaikilla keskustelupalstoilla, pääasia, että Tarjan musiikki jatkaa kulkuaan.

• etsin etsin

Cittarista,mutta ainakaan ei vielä näkynyt,kuin koko entinen tuotanto pakattuna samaan pakettiin ja maksoi 34,90 ostin ehdottomasti vaikka ne levyt kaikki minulla onkin

• Angel Beauty

Tarjan Kuusankosken konsertti on nyt nähtävänä Tarjan sivuilla, niiden kautta pääsee näkemään/voi myös ladata ilmaiseksi omalle koneelle.

Se on siellä kappale kerrallaan.
        Kuka sä oot,tai missäpäin Suomessa asut?

Mun mukana voit päästä tapaamaan Tarjan henkilökohtaisesti.
        Vastaa mun sähköpostiin joka on:
        [email protected] muut yksityistietoni on salattu.
        Laita sähköpostia mulle suoraan jos haluat tietää enemmän Tarjan kuulumisista. Vastaan kyllä.

Hugs for you

• Angel Beauty
        Angel Beauty kirjoitti:

Tarjan Kuusankosken konsertti on nyt nähtävänä Tarjan sivuilla, niiden kautta pääsee näkemään/voi myös ladata ilmaiseksi omalle koneelle.

Se on siellä kappale kerrallaan.
        Kuka sä oot,tai missäpäin Suomessa asut?

Mun mukana voit päästä tapaamaan Tarjan henkilökohtaisesti.
        Vastaa mun sähköpostiin joka on:
        [email protected] muut yksityistietoni on salattu.
        Laita sähköpostia mulle suoraan jos haluat tietää enemmän Tarjan kuulumisista. Vastaan kyllä.

Hugs for you

Moi ei sun tarvi vastata, ymmärrän kyllä.
        Mun sähköpostikin on muuttunut kun teen muuttoa nyt toiseen asuntoon. Tää sähköposti on enää huomisen voimassa.

Mene katsomaan Kuusankosken konserttia Tarjan sivuilta. Hän esiintyy upeasti.

Kiitokset välitän sulle Tarjalta.
        Onneksi on faneja jotka tajuavat välittää hänen musiikistaan. Se on upeaa.

• anonyymi
        Angel Beauty kirjoitti:

Moi ei sun tarvi vastata, ymmärrän kyllä.
        Mun sähköpostikin on muuttunut kun teen muuttoa nyt toiseen asuntoon. Tää sähköposti on enää huomisen voimassa.

Mene katsomaan Kuusankosken konserttia Tarjan sivuilta. Hän esiintyy upeasti.

Kiitokset välitän sulle Tarjalta.
        Onneksi on faneja jotka tajuavat välittää hänen musiikistaan. Se on upeaa.

sähköposti muuttuu sehän on sama asui missä tahansa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe