kertokaa mistä saa 124 korisen mersun jousenpuristimen jotakuinkin inhimilliseen hintaan tarkoitan mallia jossa on kierretanko ja irtolaipat päissä,kiitän jo etukäteen.
jousen puristin.
10
7136
Vastaukset
- omatekoinen
Muta vain puristukseen. Tein joskus kun piti jousen päälle lauittaa tolloa lisää.
Jousi on kauhean jäykkä, vaatii tolkut puristimet.
Omani tein 16 mm jenkatangosta, teräslätkät jousen alle ja väliin, sitä tankoa kiristäen teki tehtävänsä.
Mutta jos ei näitä tämmöisiä, niin alatukea pois senverran että tulee tilaa jousen vaihtoon, nekään ei niitä helpoimpia, jos ei ennen moista värkännyt. - timppanen
ole varma asiasta, älä tee virityksiä. Jousi kun kimpoaa päälle, niin on henki pois. Biltemassa on edullisia.
- Biltemassa
Mersun jousipuristimia? Ja jos on, mihin niitä tarvitaan, kun mersuissa ei koskaan katkea jouset? MUAHAHAHAHAAA!!!
- tiedä !
Oletko MB 124:n jousta koskaan vaihtanut ?
Epäilen !
Löysätään kun vaihdetaan ilman puristimia alatukia, siitä saa sitten jousen vängättyä juuri paikoilleen. Auton paino lasketaan sitten päälle osin tai tunkilla nostaen lavettia, ja väklälätään alalavettia paikoilleen.
Jousi on kauhean jäykkä, liian jäykkä Bilteman vakio kiristimille. Nämä ei onnistu kuten normaalisti muissa merkeissä, juuri sentakia kun jousi on alatuen keskikohdassa, ja sentakia jousi pitää erittäin jäykkä. Systeemiä vain pois ja auto nostetaan ylös, joka vapauttaa jousen, näin ilman ao kaluja. - jotka
tiedä ! kirjoitti:
Oletko MB 124:n jousta koskaan vaihtanut ?
Epäilen !
Löysätään kun vaihdetaan ilman puristimia alatukia, siitä saa sitten jousen vängättyä juuri paikoilleen. Auton paino lasketaan sitten päälle osin tai tunkilla nostaen lavettia, ja väklälätään alalavettia paikoilleen.
Jousi on kauhean jäykkä, liian jäykkä Bilteman vakio kiristimille. Nämä ei onnistu kuten normaalisti muissa merkeissä, juuri sentakia kun jousi on alatuen keskikohdassa, ja sentakia jousi pitää erittäin jäykkä. Systeemiä vain pois ja auto nostetaan ylös, joka vapauttaa jousen, näin ilman ao kaluja.ovat joskus hetkenkään omistaneet mersun, ovat vaihtaneet niihin myös jousia. Kuten myös virtalukon, ovenlukon, tuulihaan, lasinpyyhkijän, sammuttimen alipainekellon, alipainepumpun, nostajat, pyöränlaakerin, moniurahihnan kiristimen, taka-akselin kumeja ja kaasuvivuston vaimennus sylinterin. Ruostevaurioita tietenkään unohtamatta.
Takajousi vaihtuu kuvaamallasi tavalla, mikäli taka-akselin palkin pultit eivät ole ruostuneet sen suurimman kumiholkin sisään kiinni, etujousen vaihto on leikkimistä. Kaikkein viisainta on tehdä alkuperäisen kaltainen puristin. Monet tarvikepuristimet ovat ihan hyviä, mutta eivät sovellu mersun jousien vaihtoon, koska mersun jouset ovat todella jäykät ja halkaisijaltaan pienet-> Jousen kierre on jyrkkä, eikä tavalliset puristimet pysy paikoillaan.
Epäile kaikessa rauhassa.
http://www.koivunen.fi/www/Koivunenwww.nsf/images/ToolPack_38-39.pdf/$FILE/ToolPack_38-39.pdf
http://i12.photobucket.com/albums/a219/Rassi66/Untitled-3jusipuristin.jpg
- taida saada
juuri mistään oikeita puristimia edullisesti. ootko ebaysta katellu? Bilteman puristimet saa nakata hevonv*ttuun. Jos käyttö vaan satunnaista niin vaihdata etupään jouset huollossa ja takapää kotona ilman puristimia.
- timppanen
En kyllä itse käyttäisi halpoja työkaluja, mutta kun tällä palstalla kysellään kaikkia halpoja ratkaisuja.
- ihan itse !
timppanen kirjoitti:
En kyllä itse käyttäisi halpoja työkaluja, mutta kun tällä palstalla kysellään kaikkia halpoja ratkaisuja.
Oletko edes koskaan vaihtanut 124;n etujousia.
Epäilen, ettet !
Ihan eriasia vaihtaa ja kertoilla. - kerroppa
timppanen kirjoitti:
taas niitä pakoputkijuttujasi.
- älä viitsi
timppanen kirjoitti:
puhua paskaa,kun et asiasta mitään tiedä,pakoputkihemmo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161