Missä Vammalassa voi huollattaa polkupyörän? Huollatin ennen Muovimaailmassa, mutta kun kyseistä yritystä ei enää ole. Kyselen tätä, koska omat taidot ei riitä esim. renkaan vaihtoon.
Toivon asiallisia vastauksia.
Polkupyörän huolto
3
4316
Vastaukset
- Patse 1
Kauppahuone Järvinen huoltaa ja korjaa nykyään pyörät.
Muuta vaihtoehtoa ei Vammalassa nyt ole, jollet sitten itse huolla.- Tunturi ja Kulkuri
Itsekin huomasin Alueviestistä eilen Kauppahuone Järvisen ilmoituksesta tuon maininnan polkupyörien huoltopalvelusta. Hyvä, että on edes yksi huoltopaikka, fillari siis sinne...
- jotain tuttua
Tunturi ja Kulkuri kirjoitti:
Itsekin huomasin Alueviestistä eilen Kauppahuone Järvisen ilmoituksesta tuon maininnan polkupyörien huoltopalvelusta. Hyvä, että on edes yksi huoltopaikka, fillari siis sinne...
Joka voisi tehdä huollon vaikka esim,renkaan vaihdon.Itse kiertäisin kaukaa tuon Järvisen.Kerran kävin siellä asuessani Vammalassa ja voi helkkari mitkä hinnat,päätin etten sieltä mitään osta.
Tampereelle melkeimpä kannattaa ajaa jos pyörän meinaa ostaa.Itse ostin hiljakkoin tunturi prego polkupyörän ja maksoin siitä 299eur,7 vaihdetta ja jalkajarru,käykää katsomassa Järvisellä hintoja mitä maksaa vastaava pyörä siellä,jos ei nyt samaa merkkiä löydy niin joku muu 7vaihdetta,jalkajarrulla,ohkaset renkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745