Ei Hirvilammelle!

hääjuhlija

Turun Kakskerran Hirvilampi on paikka, jonka vuokrauksessa kannattaa jo ennalta kysyä kaikki mahdollinen, muuten tulee myöhemmin ylisuuria kustannuksia. Jos jotain menee rikki, emäntä on niin suuri/kaunis/tietäväinen että tämän kanssa on turha yrittää keskustella sopuisasti yhteisymmärryksessä korvauksesta. Meillä meni rikki kukkaruukku ja pulitimme siitä melkein satasen, kun emäntä itse kävi vähän shoppailemassa ja osti tietty kalleimman ruukun minkä löysi! Ottaa päähän tällaiset ihmiset, jotka valittavat kaikesta, esim. vessan lukot olivat menneet meidän jäljiltämme muka rikki. Onneksi niitä sentään emme suostuneet korvaamaan. Ihan Hullua!

5

3170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituista käytöstä

Et sä missään saa paikkoja rikkoa!
      Vai saako sun kotiisi tulla pistämään hyrskynmyrskyn.

Kerro osoite, tullaan isolla porukalla. Näytä sit esimerkkiä, hymyilet vaan ja kaikki on sillä kuitattu.

Pyh, ettäs kehtaat.

• Mikään ei ole ikuista

Tietenkään mitään ei saa rikkoa tahallaan, mutta kyllä tuollaisessa toiminnassa pitää hintoihin laskea sekin, että aina joskus jotain särkyy ja paikat jopa kuluu, ja näin on taatusti myös tehty.

• Omituista todentotta

Kukkapurkin rikkoutuminen on niin mitätön taloudellinen tappio, että pelimies laskee sen luottotappiohin tai sopii asian ystävällisessä hengessä, koska räyhääminen ja nyhtäminen aiheuttaa ainoastaan sen, että kyseinen asiakas ei enää käytä kys. palvelua ja mahdollisesti myös levittää sanaa huonosta palvelusta.

Hirvilampi ampui itseään jalkaan. No, omapahan on häpeänsä.

• mies1968

Vietimme rauhallaisia häitä 50 hengen poppoolla viime kesänä paikassa ja tiedän saama kohtelu kuullosti samalta kuin meille tapahtui. Emäntä oli aluksi tosi välinpitämätön juhlistamme, mutta juhlien jälkeen oli erittäin pettynyt juhliimme. Otti se kaikenlainen häslääminen niin paljon päähän silloin, et emme ole sitä ajatelleet sen jälkeen...

• Anonyymi

Ja ennalta sovitut asiat olis ehdottomasti hyvä saada mustaa valkoisella... Meidän hääjärjestelyiden sekä hääjuhlien aikanakin sattui lennossa asioita, mihin ei osannut varautua.. Aluksi meille luvattiin paikan varauksen yhteydessä, että se on koko vkln meidän käytössä eli perjantaina ennen hääpäivää olisi runsaasti aikaa koristella juhlapaikka rauhassa. Noin kolme viikkoa ennen häitä meillä oli tapaaminen rouvan kanssa, catering-asiat piti lyödä lukkoon. Siinä yhteydessä hän kertoi, että perjantaille oli tulossa 100 hengen ryhmä ja koristelemaan pääsisi vasta n. 20.00 maissa illalla. Olimme aivan äimän käkenä, ja hän sitten sen verran antoi siimaa että 15.00 maissa voisi tuoda niitä koristeita ja muuta valmiiksi... Minulla oli morsiamena tietenkin muutakin menoa perjantaille kauneudenhoitoon liittyen. Kun tämä perjantai tuli, mies ehti yhden kierroksen tuomaan tavaraa 15.00 aikaan, minun piti olla klo 17.00 kauneudenhoitoalan yrityksessä naapurikaupungissa. Siellä meni odotettua kauemmin. Mies oli soitellut ja sanonut, että rouvalla on jotain asiaa että mun pitää soittaa. Mies oli siinä bestmanin hakenut hotellilta avuksi, tämä matkustanut 600km päästä. Pääsin kotiin 21 maissa ja tarkoituksena oli suunnata sitten juhlapaikalle avustamaan koristeluissa. Mutta ennen sitä soitin rouvalle, koska oli näin pyytänyt. No, minä sain hirveät haukut että missä mun mies on ja siellä on odotettu koristelujen kanssa jne ja minä olin (taas) ihan äimän käkenä että anteeksi mitä.. Ensinnäkin jos oli jotain "ongelmaa" mun miehen kaa, eikö voinut hälle soittaa kun tiesi, että minä olin laitettavana.. Hän paasaa täyttä häkää puhelimessa, minä hermostun koska meille sanottiin että koristella voi vasta klo 20 jälkeen. Hän sanoo että ei ole mitään sellaista sanonut, vaan että klo 15 lähtien koristellaan ja mun mies kävi kerran siihen aikaan ja mihin hän on hävinnyt, minä selitän että me on toimittu just sen aikataulun mukaan, mitä hän kolme vkoa aiemmin ilmoitti koristelujen suhteen ja välimatkaa on ja kaikki ei kerralla mahdu autoon (kyseessä myös juomat), että aikaa kuluu ajamiseen edes takaisin ja että mies on hakenut myös bestmanin hotellilta. Ilmaisin vahvasti, että tämmönen on todella ikävää ja mun omat hääfiilikset latistuu tässä, pitäis olla huomenna elämäni tärkein päivä ja nyt kuuntelen puhelimessa kun hän haukkuu mulle mun miestä. Rouva ei kuunnellut loppuun asiaani vaan paasasi päälle, että hän ei virheitä tee. Lopulta pääsin lähtemään sen tyhjänpäiväisen jaarittelun päätteeksi. Perillä kerkesin miehelle kertoa tästä puhelusta ennen kuin hän saapui ja saapuessaan rupesi lääppimään minua olkapäästä ja selittämään jotain että "ihan rauhallisesti vaan, kyllä me saadaan tämä hoidettua" jne, kaikenlisäksi rouva haisi vahvasti viinille ja sekin suututti, oli vielä tullut autolla paikan päälle (asuu toki ihan lähellä mutta silti..). Sanoin, että tässä mun mies että nyt voit selvittää hänen kanssa jos on jotain ongelmaa, niin rouva lähinnä nolostuu ja on vaan "ei tässä nyt mitään.." Siinä sitten kello jo lähenee kymmentä ja miehen oli pakko lähteä kotiin, 8v poika mukana ja hänet piti saada nukkumaan. Minä jouduin jäämään tämän ihmisen kanssa juhlapaikalle koristelemaan... klo 00.30 olin kotona ja aamulla herätys 7.00 (=kampaajalle ja meikkaajalle piti ennättää 8.45 lähtien) eli se siitä levollinen, pitkä yöuni... Juhlapäivänäkin sitten sattui, kun olimme siirtyneet alas paviljonkiin, oli ihmiset jättäneet laukkuja ja takkeja jne sinne ylätasanteen rakennukseen, missä oli ruokailu. Rouva oli vaan henkilökunnan kanssa lähtenyt ja lukinnut ovet. Vieraat hädissään kun esim. avaimet autoon olivat lukkojen takana.. siinä kesken juhlien sai sulhanen soitella rouvalle että tulee avaamaan ovet... Jotain muutakin juhlan aikana oli, koska bestman on meille maininnut rouvan erilaisista "käänteistä" ja kuulemma joku hänen asiansa ehkä olis voinu olla jopa "toteuttamiskelpoinen".. täytyy joskus kysyä bestmanilta tarkemmin näistä... Meillä bändi jäi ilman ruokaa, vaikka oli sovittu heidän ruoka ja että 4 henkilöä kyseessä. Saimme onneksi bändiltä "peiteltyä" tilanteen niin, että kun saimme yöpalan niin he luulivat sen olevan heillekin ja hyvillä mielin onneksi söivät ja sitä oli riittoisasti. Se vaan, että yöpala ei ollut sitä mistä sovittiin.. yllätys.. onneksi ihan syötävää tämäkin... Laskuun rouva oli laittanut vain viikon maksuaikaa, vaikka sehän pitäisi olla 14vrk, ja uhkaili meitä heti perinnällä mikäli maksua ei siinä viikossa tule (meillä kuolinpesä maksoi pitopalvelun, sillä sisarusten häidenkin pitopalvelun on vanhemmat maksaneet). Pankin kanssa kesti vaan useita päiviä, että saivat tämän maksun kulkeutumaan tililtä. Vaikka asia on selitetty rouvalle, silti siis uhkaili perinnällä mikä on todella ala-arvoista asiakasta kohtaan tässä tilanteessa. Ja eihän mikään edes mene suoraan perintään, vaan ensin pitäis olla maksumuistutuksia jne... Mekin työssäkäyviä ihmisiä, joilla luottotiedot kunnossa, ihan uskomatonta touhua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      72
      3024
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      63
      2609
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      118
      2448
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      89
      1476
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1296
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      102
      1023
    7. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      193
      994
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      85
      950
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      877
    10. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      73
      870
    Aihe