sonatan pitäis tehä enemmän dont say a wordin,end of this chapter,8th commandment,black sheep tyyppisiä lauluja lisää!! enemmän vauhtia ja kitarasooloja!
eikö näin?!:D
4
786
Vastaukset
- 8th Commandmentin
jättäisin listasta pois, sitä en kaipaa yhtään lisää. Loput biiseistä vallan loistavia, Black Sheep lopuista heikoin, enkä kyllä mitään vauhtia Don´t Say a Wordissa tai End Of Chapterissa näe.
Unia paras levy, jatkakoon sillä linjalla puolestani. Eikä Sonatan tarvitse tehdä yhtään mitään, pääasia että tekevät sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä, luotan Tonyn tuotantoon ja odotankin innolla jo seuraavaa levyä, tietää ainakin että bändi osaa tarvittaessa myös kehittyä eikä junnaa paikallaan ja tee 10 samanlaista levyä.- the last queen of shaba
vihaaja, 8th commandment on yksi sonata arctica valioista! Joten hanki korvat ja elämä. Sitten kuuntele 8th commandment oikeasti.
- 8th Commandmentin
the last queen of shaba kirjoitti:
vihaaja, 8th commandment on yksi sonata arctica valioista! Joten hanki korvat ja elämä. Sitten kuuntele 8th commandment oikeasti.
vihaaja, Sonatalla ei biisiä ole jota vihaisin, kuuluu vain vähiten lemppareihin. Korvat löytyy ja elämäkin, mielipiteitä kai saa olla muitakin kuin sinun :)
- ei vaan
8th Commandmentin kirjoitti:
vihaaja, Sonatalla ei biisiä ole jota vihaisin, kuuluu vain vähiten lemppareihin. Korvat löytyy ja elämäkin, mielipiteitä kai saa olla muitakin kuin sinun :)
saa! etkö tiedä että olen kaikkein parhain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873785
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693206On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli512364Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,381944- 671933
- 421901
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181729- 601708