laatikkoon ja kissoille

ei krassia

Olisin kaipaillut vinkkejä mitä köynnöstä laittaisin parvekelaatikkoon oikein aurinkoiselle paikalle..

Köynnöskrassia ja hajuhernettä on ollut, mutta niitä en enää halua, jotain uutta pitäs saada :) Sellanen joka kasvais melko pian, eikä olis yhtään paha juttu jos olis myös näkösuojaa antava!

Sit toinen juttu vielä;
Mikä sopisi kissojen ulkoilutarhaan seinäamppeliin/ruukkuun kuumalle paikalle? Eli sellanen mikä ei ole myrkyllinen eikä kovin "vaativa", jos kisut käy vähän nakertamassa ;)

1

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miriam

Köynnöksistä aurinkoon sopii mm. mustasilmäsusanna, keijunmekko, ruusupapu, päivänsini, kelloköynnös, miinanköynnös...
      Kokeilemisen arvoinen voisi olla myös köynnöspinaatti, jonka lehtiä voi hyödyntää ruoan lisukkeena tavallisen pinaatin tapaan.
      Amppelissa kasvatettava muhkea, monivuotinen heinäkasvi rönsyrölli voisi olla myös hauska kissojen tarhan seinustalla - mittaa rönsyille voi tulla parikin metriä.
      Ja yrttejähän voi myös kasvatella ruukuissa. Eivät vaadi suuria hoitotoimia ja suurikokoisimmat antavat myös suojaa paahteelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3348
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      80
      1448
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      54
      943
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      726
    Aihe