Olisin kaipaillut vinkkejä mitä köynnöstä laittaisin parvekelaatikkoon oikein aurinkoiselle paikalle..
Köynnöskrassia ja hajuhernettä on ollut, mutta niitä en enää halua, jotain uutta pitäs saada :) Sellanen joka kasvais melko pian, eikä olis yhtään paha juttu jos olis myös näkösuojaa antava!
Sit toinen juttu vielä;
Mikä sopisi kissojen ulkoilutarhaan seinäamppeliin/ruukkuun kuumalle paikalle? Eli sellanen mikä ei ole myrkyllinen eikä kovin "vaativa", jos kisut käy vähän nakertamassa ;)
laatikkoon ja kissoille
ei krassia
1
768
Vastaukset
- miriam
Köynnöksistä aurinkoon sopii mm. mustasilmäsusanna, keijunmekko, ruusupapu, päivänsini, kelloköynnös, miinanköynnös...
Kokeilemisen arvoinen voisi olla myös köynnöspinaatti, jonka lehtiä voi hyödyntää ruoan lisukkeena tavallisen pinaatin tapaan.
Amppelissa kasvatettava muhkea, monivuotinen heinäkasvi rönsyrölli voisi olla myös hauska kissojen tarhan seinustalla - mittaa rönsyille voi tulla parikin metriä.
Ja yrttejähän voi myös kasvatella ruukuissa. Eivät vaadi suuria hoitotoimia ja suurikokoisimmat antavat myös suojaa paahteelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726