Luuserit vielä Sammon asiakkaina!

Ei tajua

En vaan tajua tätä Suomen kansaa. Pankki ei toimi pariin viikkoon, kortit eivät toimi, ei verkkopankki, eli käytännössä pankki haistattaa pitkät asiakkailleen. Mitä tekee kuuliainen Suomalainen? Mutisee hiljaa ja voivottelee kotonaan, jotkut jopa hieman valittaa kassalla tai puolijulkisesti. En vaan tajua.

Suomalaiset ovat lähinnä raukkoja, onnettomia hissukoita, jotka eivät uskalla edes vaihtaa pankkia, ei vaikka pankki veisi rahat ja kaiken muunkin. Kyllä on hyvin alistettu tämä kansa ei voi muuta sanoa!

Niin ja tässä tapauksessa Suomalaisia kyykyttää Tanskalaiset - ja nauravat nurkan takana.

Kyllä hävettää olla Suomalainen.

18

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noinkaan ole

      Useimmilla hommat on kuitenki toiminu hyvin koko ajan, esimerkiksi mulla toiminu kaikki täysin moitteettomasti. Mutta kyllä ymmärrän, että ne joitten kohalle ongelmia sattunu niin varmasti V***ttaa.

      • Nyt tais jo riittää..

        Hommat ei tosiaan ole toimineet moitteettomasti. Ensimmäiset ongelmat pääsiäisenä, jolloin päätettiin tehdä massiiviset muutostyöt. Kaikki tietävät miten kävi ja lupauksista huolimatta edes automaatista ei voinut nostaa rahaa. Olin juuri tuolloin lähdössä lomamatkalle Ateenaan ja nyt jäivät rahat nostamatta. Hauska lentomatka, kun lähtiessä automaatin ilmoitus "Saldo 0,00". Tietenkin oli päätetty että koko muutostöiden ajan asiakaspalvelu on suljettuna... Eipä ollut hauskaa matkustaa ilman tietoa onko joku rosvonnut tilit tyhjiksi, kopioinut kortit tms. Sampopankin tiedotus asiastahan oli täysin ala-arvoista. Samaa tuttua linjaa taidetaan jatkaa myös tästä eteenpäin.

        No, nyt sitten jo toistamiseen pankki onnistuu. Olen ollut pari viikkoa työmatkalla hotellissa asumassa Itävallassa ja nyt saan sitten lukea uutisista, että edes VISA - kortit eivät pelaa. Ongelma ilmeisesti saatiin korjattua, mutta alan olla siinä uskossa että on täysin arpapeliä miten tämän pankin palvelut toimivat. Tietenkään mitään hyvitystä ei asiaan tule, valituksista huolimatta todetaan vaan tyyliin "Voi, kyllähän se on varmaan kurjaa, voit lähettää korvausvaateen lähimpään konttoriin". Luultavasti sekin päätyy suoraan paperisilppuriin.

        Ei tuossa paljon lohduta joku 1,50 euron palvelumaksun hyvitys vaan mielestäni tässä pitäisi jo saada selkeästi korkeampi korvaus aiheutuneesta harmista.

        Matkustan paljon työn vuoksi ja kun nyt verkkopankki ja kortit, joita pidän tärkeimpinä pankin palveluina, eivät toimi olen päätynyt sille kannalle, että siirryn jonkin muun hyvämaineisen ja vakaan pankin asiakkaaksi.


      • toiminut
        Nyt tais jo riittää.. kirjoitti:

        Hommat ei tosiaan ole toimineet moitteettomasti. Ensimmäiset ongelmat pääsiäisenä, jolloin päätettiin tehdä massiiviset muutostyöt. Kaikki tietävät miten kävi ja lupauksista huolimatta edes automaatista ei voinut nostaa rahaa. Olin juuri tuolloin lähdössä lomamatkalle Ateenaan ja nyt jäivät rahat nostamatta. Hauska lentomatka, kun lähtiessä automaatin ilmoitus "Saldo 0,00". Tietenkin oli päätetty että koko muutostöiden ajan asiakaspalvelu on suljettuna... Eipä ollut hauskaa matkustaa ilman tietoa onko joku rosvonnut tilit tyhjiksi, kopioinut kortit tms. Sampopankin tiedotus asiastahan oli täysin ala-arvoista. Samaa tuttua linjaa taidetaan jatkaa myös tästä eteenpäin.

        No, nyt sitten jo toistamiseen pankki onnistuu. Olen ollut pari viikkoa työmatkalla hotellissa asumassa Itävallassa ja nyt saan sitten lukea uutisista, että edes VISA - kortit eivät pelaa. Ongelma ilmeisesti saatiin korjattua, mutta alan olla siinä uskossa että on täysin arpapeliä miten tämän pankin palvelut toimivat. Tietenkään mitään hyvitystä ei asiaan tule, valituksista huolimatta todetaan vaan tyyliin "Voi, kyllähän se on varmaan kurjaa, voit lähettää korvausvaateen lähimpään konttoriin". Luultavasti sekin päätyy suoraan paperisilppuriin.

        Ei tuossa paljon lohduta joku 1,50 euron palvelumaksun hyvitys vaan mielestäni tässä pitäisi jo saada selkeästi korkeampi korvaus aiheutuneesta harmista.

        Matkustan paljon työn vuoksi ja kun nyt verkkopankki ja kortit, joita pidän tärkeimpinä pankin palveluina, eivät toimi olen päätynyt sille kannalle, että siirryn jonkin muun hyvämaineisen ja vakaan pankin asiakkaaksi.

        Ei vaan voi mitään, mulla on toiminut verkkopankki sieltä pääsiäis maanantai-illasta aivan loistavasti, ei ole kertaakaan tökkinyt kun olen sinne pyrkinyt. Kortti on toiminut joka paikassa, vaikka kassalla on saatettu etukäteen varoittaa, ettei kuulema kortitit ole toiminut. Eilenkin sain ostokseni maksettua kortilla! Ei ole yhtään ostosta tarvinnut muuten maksaa, kuin kortilla. Lainat lähti normaalisti tililtä (olisin kyllä toivonut, että velat häviäis taivaan tuuliin, mutta eivät perkele hävinneet!) Ylimääräisiä maksuja ei ole menny. Ainoot asiat mitkä on ärsyttäny kun puhelinpankissa laskun maksu ei enää onnistu. Joskus olis semmosenkin tarvetta ja henkisammon vakuutussijoitukset ei ollu nähtävissä heti verkkopankissa, mutta ne kyllä löyty henkisammon sivustoilta. Nekin kyllä rupes sitten muutamassa päivässä näkymään.

        Totta hemmetissä pankin pitää korvata ihmisille taloudelliset vahingot mutta ei mielipahaa yms. Joka saakelin asiakkaalle kait joka pankki joutus jotain maksamaan, liian pienistä talletuskoroista, liian suurista lainan koroista, mahdollisesta jonotusajasta pankkisalissa, liian pienestä pankktitilin saldosta yms, yms, yms...


      • jos kelpaa
        toiminut kirjoitti:

        Ei vaan voi mitään, mulla on toiminut verkkopankki sieltä pääsiäis maanantai-illasta aivan loistavasti, ei ole kertaakaan tökkinyt kun olen sinne pyrkinyt. Kortti on toiminut joka paikassa, vaikka kassalla on saatettu etukäteen varoittaa, ettei kuulema kortitit ole toiminut. Eilenkin sain ostokseni maksettua kortilla! Ei ole yhtään ostosta tarvinnut muuten maksaa, kuin kortilla. Lainat lähti normaalisti tililtä (olisin kyllä toivonut, että velat häviäis taivaan tuuliin, mutta eivät perkele hävinneet!) Ylimääräisiä maksuja ei ole menny. Ainoot asiat mitkä on ärsyttäny kun puhelinpankissa laskun maksu ei enää onnistu. Joskus olis semmosenkin tarvetta ja henkisammon vakuutussijoitukset ei ollu nähtävissä heti verkkopankissa, mutta ne kyllä löyty henkisammon sivustoilta. Nekin kyllä rupes sitten muutamassa päivässä näkymään.

        Totta hemmetissä pankin pitää korvata ihmisille taloudelliset vahingot mutta ei mielipahaa yms. Joka saakelin asiakkaalle kait joka pankki joutus jotain maksamaan, liian pienistä talletuskoroista, liian suurista lainan koroista, mahdollisesta jonotusajasta pankkisalissa, liian pienestä pankktitilin saldosta yms, yms, yms...

        Onkin varmaan niin, että jos ei omalle kohdalle sattunut mitään on helppoa sanoa että ei siinä mitään. Nolot tilanteet selitellessä, että tämä nyt on meidän suomalais-tanskalaisen pankin ongelmia ovat asia erikseen.

        Liian pieni saldo tai talletuskorko on mielestäni hieman typerä vertaus korvauksista puhuttaessa jos sitä verrataan siihen että rahalaitos ei ole täyttänyt velvollisuuksiaan maksuliikenteen suorittamisesta.

        Oli miten oli, ne pysytköön leirissään ketkä Sampo pankkiin edelleen luottavat. Minä en.


    • Mikä muu pankki maksaisi heti nostettavissa oleville varoille saldosta riippumatta tänään yli 4% korkoa? Kerro se, niin minäkin voisin harkita Sampopankin Varatilin lopettamista.

      • ja Kaupthing

        Rahat turvassa 25000e asti ainakin Glitnirissä. Kaupthingissakin talletussuoja, mutta en muista minkä maan.

        Molemmilta saa yli 4% vielä.


    • ne kolikkosi

      toiseen pankkiin.Sampo vaikka ongelmia on ollut on vuosia hoitanut rahaasiani hyvin myös sijoitukset sekä lainaasiat.Kieltämättä tämänpäiväine korttiongelma yllätti minutkin.

      • mökömökö

        Siinä taas yksi kaikkitietävä kertoo oman mielipiteensä asiaan josta ei mitään tiedä. Kyllä Sammossa ostataan asiat hoitaa. Tekniikka se tässä on joka pettää. Kortit toimii kaupoissa jos myyjä ohittaa virhekoodin ja nettipankissa pystyy kyllä maksamaan laskut, mutta viivetta vain saattaa kertyä. Pankkiautomaatit on ainoat joista ei kovin kaksista hyötyä ole pariin viime viikkoon ollut. Käsipankki palvelee, suosittelen.


      • mökömökö
        mökömökö kirjoitti:

        Siinä taas yksi kaikkitietävä kertoo oman mielipiteensä asiaan josta ei mitään tiedä. Kyllä Sammossa ostataan asiat hoitaa. Tekniikka se tässä on joka pettää. Kortit toimii kaupoissa jos myyjä ohittaa virhekoodin ja nettipankissa pystyy kyllä maksamaan laskut, mutta viivetta vain saattaa kertyä. Pankkiautomaatit on ainoat joista ei kovin kaksista hyötyä ole pariin viime viikkoon ollut. Käsipankki palvelee, suosittelen.

        piti tuohon alkuperäiseen viestiin vedota. sorry.


      • Ei enää

        Silloin, kun Sampo vielä oli suomalainen pankki, hoituivat raha-asiat mallikkaasti.
        Mutta heti, kun määräysvalta siirtyi Tanskaan, romahti taso.
        En ole enää Sammon asiakas. Menin Osuuspankkiin ja ainakin sen verkkopankki tuntuu toimivan ja elävän tätä päivää.


    • mainos...

      muissa pankeissa EI ole ikinä ollut ongelmia, sinne tilit siirtäämään

      • savali

        Olen päättänyt että vaihdan pankkia HETI.


      • lsd.

      • about..

      • winklubi

        taitaa perustua vaan uskoon koko pankin toimivuus, ja sitten kun huomataan ettei toimi, niin silti puolustellaan.

        lainaus erään heikoskohti verkkopankin hoitaneen pankin mainoksesta: USKOMME ETTÄ MUUTOKSELLA ON SUUNTA PAREMPAAN.

        kyllä pitää olla vahva usko


      • ...
        winklubi kirjoitti:

        taitaa perustua vaan uskoon koko pankin toimivuus, ja sitten kun huomataan ettei toimi, niin silti puolustellaan.

        lainaus erään heikoskohti verkkopankin hoitaneen pankin mainoksesta: USKOMME ETTÄ MUUTOKSELLA ON SUUNTA PAREMPAAN.

        kyllä pitää olla vahva usko

        Totta. Muutoksella on suunta parempaan. Ja pankinvaihto on muutos.


      • tarjouksen
        savali kirjoitti:

        Olen päättänyt että vaihdan pankkia HETI.

        Puhelinsoitto kilpailevalle pankille. Sain halvemman lainan, ympättyä vanhan kulutusluottoni samaan lainaan. Plus lisälainaa..

        Ihana virkailija:)


    • kyse ole muusta

      kuin että pankki säästää kustannuksissa ja näin on taas enemmän mitä jakaa herroille ja tavallisillekin osakkeen omistajille. Pankit tekivät muuten aika huikean tuloksen Suomessa viime vuonna, 3,5 miljardia euroa. Kauankohan tämä vielä voi jatkua, sillä se on aina pois jostain muusta tuokin raha vaikka meille joka tuutista toisin opetetaan. Hallitus ja hallituksen asiantuntijat kun ovat mitä suuremmissa määrin edunsaajia ja siten heidän tulisi olla jäävejä kyseisiä lakeja säätämään. Nythän vaan koko ajan mennään siihen että sijoitetun rahan verotus kevenee eli herrat jyllää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe