Ylimielisimmät

matkaaja 2

fanit vuosien kokemuksella löytyy OULUSTA.
Tappakaa ne.
Kiitos Blues.
Raksila huutaa finaaleissa kuin kolme alaikäistä teiniä ja tap tap tap tap tap tapatapa tap eritahtiin siihen päälle.

Oolun Kärpät......

21

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johtopäätöksen

tämän keskustelupalstan pohjalta?=) Noh, espoolaiset on ainakin kovimpia räkyttäjiä...

Bluesin fanit istuvat hienolla länsiautoareenalla blyyshisovilla kravatit kaulassa, eivätkä huuda omalle joukkueelleen koskaan. Vasatustajille ja tuomereille kyllä huudetaan rivouksia, mutta vain finaaleissa kerran sadassa vuodessa (seuraava kerta on ehkä sadan vuoden päästä).

Blues-faneja ei ole paljon raksilassa näkynyt, etenkään runkosarjassa, mikä osoittaa todella turkulaista kiekkokulttuuria. Viimeisimmässä pelissä espoossakin kovinta meteliä hallissa piti kärppäfanit.

Tänään oulussa oli n. 15-20 blues-fania, jotka seisoi hipihiljaa heilutellen viirejään.

Ehkä blues-kannattajat ovat liian mukavuudenhaluisia, eivätkä suostu tulemaan raksilan hornankattilaan, kun siellä ei saa nauttia pelin tapahtumista rauhassa irlantilaisittain sisutetusta aitiosta käsin konjakkilasi kädessä...

Blyy'ys tap tap tap... espoo tip tip tip...

Keksikää joukkueellenne edes oikea nimi. (mutta keksikää se tällä kertaa ihan itse. Rangers, Kings, Mighty Ducks, Oilers ym. ovat jo varattuja.) LOL!!!!! =)=)

• se LOL

heidelberginihminen oikein valittaa? Menikö selkäkarvat takkuun, vai loppuiko aivokapasiteetti kesken?

Miksi te aina huudatte oulun Kärpät, onko niitä Kärppiä muuallakin, esim. Tampereella???

Eikä me huudeta yhtään mitään vasatustajille ja tuomereille, en edes tiedä mitä ne on??? Liittyykö ne jollain tavalla porotalouteen?

• kärpät=1

sellasia hienostelijoitahan ne on... Kiinnostus heränny vasta ku oma joukkue pärjää ja tuskin jatkuu jos Blues häviää

• porokeisari
        kärpät=1 kirjoitti:

sellasia hienostelijoitahan ne on... Kiinnostus heränny vasta ku oma joukkue pärjää ja tuskin jatkuu jos Blues häviää

Huvittava nähdä kuinka tyhmiä olette, kun luulette että Oulussa on poroja tai että Oulu on Lapissa. Maailman mittakaavalla Espoosta luulisi löytyvän myös jääkarhuja tällä periaatteella

• ei sitä
        kärpät=1 kirjoitti:

kesällä enään lätkää seurata, toisin kuin siellä oulussa? Tehän voitte tsiigata vaikka koko kesän (niillä Beta-videoillanne) viime vuoden mestaruuttanne!

• ihmettä se
        porokeisari kirjoitti:

Huvittava nähdä kuinka tyhmiä olette, kun luulette että Oulussa on poroja tai että Oulu on Lapissa. Maailman mittakaavalla Espoosta luulisi löytyvän myös jääkarhuja tällä periaatteella

heidelberginihminen siellä oikein avautuu?

• ihmettä se...
        porokeisari kirjoitti:

• ihmettä se.....
        porokeisari kirjoitti:

• ihmettä se.......
        porokeisari kirjoitti:

• ihmettä se.........
        porokeisari kirjoitti:

• ihmettä se...........
        porokeisari kirjoitti:

• ihmettä se.............
        porokeisari kirjoitti:

• on oppinut
        ihmettä se............. kirjoitti:

uuden sanan: "Heidelberginihminen". Hienoa! Niin hienoa, että sitä jaksaa toistella joka palstalla useita kertoja.

Haista neiti vittu, jos tiedät mikä se on.

Pitää tulla kesällä taas naimaan teidän naisianne sinne espooseen, kun ette itse siihen pysty. Oululaiset tosimiehet saa tyttöystävienne mahlat valumaan. Todistettu on, ja monta kertaa.

• niitä teidän
        on oppinut kirjoitti:

uuden sanan: "Heidelberginihminen". Hienoa! Niin hienoa, että sitä jaksaa toistella joka palstalla useita kertoja.

Haista neiti vittu, jos tiedät mikä se on.

Pitää tulla kesällä taas naimaan teidän naisianne sinne espooseen, kun ette itse siihen pysty. Oululaiset tosimiehet saa tyttöystävienne mahlat valumaan. Todistettu on, ja monta kertaa.

omia vosuja, mitä te täällä naitte, tosin osa niistäkin taitaa olla miehiä (tai ainakin sulla on vaikeuksia erottaa miestä naisesta)! Teidän akathan on jo aikoja sitten paennu sieltä pohjoisesta tänne etelään ja täällä ne elää puutteessa (koska eivät kelpaa kenellekään), kunnes te tuutte niitä naimaan!!!

• kieltämättä.
        niitä teidän kirjoitti:

omia vosuja, mitä te täällä naitte, tosin osa niistäkin taitaa olla miehiä (tai ainakin sulla on vaikeuksia erottaa miestä naisesta)! Teidän akathan on jo aikoja sitten paennu sieltä pohjoisesta tänne etelään ja täällä ne elää puutteessa (koska eivät kelpaa kenellekään), kunnes te tuutte niitä naimaan!!!

Meinasi tulla vyön alle... Muttamutta, ei, kyllä se viime viikon vosu oli ihan varmasti sinun emäntäsi. Ja jos ei ollut, niin ainakin se haluaisi mua, kun ei ole kunnon miestä saanut sitten edellisen pohjoissuomen karjun.

• 7+3-10
        ihmettä se..... kirjoitti:

Jääkiekko meinaan

• tulkataan...

"Vasatustajille ja tuomereille". Mitäs tämä on? Etelän mies kummissaan ja erittäin hämmentynyt... Onko tämä...tämä...poron muretta? Ei hätää! Etelän mies hankkii itselleen tulkin.

Tulkki: Tämä Oululainen mies-/naishenkilö halua ilmiselvästi kertoa kuinka hän erittäin vahvasti uskoo Bluesin päihittävän Kärpät seuraavassa ottelussa 6-0. Kuitenkin murteen yksityiskohdista on vaikea saada selvää ja osa jää sen takia arvailujen varaan...;)

• Nyt pojat

Huomenna Voitto vielä ja sitten Loput pelit niin sitten se toteutuu...

• Vähän ehkä liiankin

uskomatonta. Suorastaan mahdotonta.

• 1+9-10
        Vähän ehkä liiankin kirjoitti:

uskomatonta. Suorastaan mahdotonta.

Toivotaan että pojat ottaa avaimet käteen tasoittaa voitot 2-2teen ja sitten siitä kautta kolme voittoa tsädäm ja mestariksi..Paketti on kasassa ja Nyt sitten Yritetään Kääntää Laivaa Kohti mestaruuteen

• hhhhhah``

siis tämmöstä se katkeruus häviöstä teetää..voevoe..
      ja kuule et taida ees seurata ikinä ite pelii, vaan tsiikailet niitä huutosakkeja ?????!!!!
      paljastit itsesi todella rohkeasti..
      ja kateellisuus paistaa kirjotuksesta läpi, bluussillapa EI OLE EDES MITÄÄN KANNUSTUSLAULUA, kannattaisi keksiä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe