KYLMÄ FAKTA ON SE ETTÄ TE..SIIS BLUES MENETITTE MESTARUUDEN SIIHEN SEULAN MAALIVAHDIN ONNETTOMAAN IMASUUN 2 PELISSÄ!!4-3 MENEE KÄRPILLE ...TAAAAAAS! NAVAKKA POHJOISTUULI SAAPUU HUOMENNA ESPOOSEEN KATTOKAAPA VAAN..KÄRPPÄ ON ÄRSYTETTY!!
Kylmä fakta!
2
130
Vastaukset
- Vuosaaren postimies
nyt vasta nää tosipelit alkaa < Veikkaan että Blues alkaa raivoissaan ajaa Takaa Kärppiä ja Nousee sitten 3-2 Johtoon sarjassa ja menee mestaruuteen asti < Tää Oli Kolmas Finaali < 2-3.
Nyt Kolme muuta Pitäisi vielä Hoitaa saataisiin Voitot 2-2teen ja sitä Kautta < Tehtäisiin Hifk ja Jokerit-sarjojen Ihme...Kärpät saisi Hopeaa..Olen Blues.Hifk.Tps Fani Mutta Tällä hetkellä Blues Fani ja siitä ylpeä että espoolainen Kiekko tekee saman tempun Kun usa neuvostoliitolle Vuonna 1980 Olympiakisoissa tai Neuvostoliitto Kanadalle Vuotta Myöhemmin..- Pikku-Reksa "10"
SIINÄ EI KÄYNYTKÄÄN...hiukan hait kaukaa ton nl-usa
pelin..muuutta HYVÄ YRKKÄ KUMMINKI,kun sulla on noin monta suosikki joukkuetta niin voit kätevästi taas kääntää takin ja alkaa fanittaa kärppiä!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398