yksi peli kärppien pitikin antaa bluussille että
pääsee kotikaukalossaan juhlimaan kultaa!!!
voitoin 4-1
yksi peli hävitään
6
385
Vastaukset
- 2+2-4
Toivon että Blues vie Loput pelit ja mestaruuden..se Lämmittää Tälläistä Kiekkohullua Joka On kova kiekkofani < mm Hifk.blues.Tps.ässät.lukko.ilves.hpk.Pelicans.Blues.hifk.
- 5+6x105/(656-9)+1898x0=0,00
Kaikille on ihan vitun sama mitä sinä toivot.
- ai jaa
5+6x105/(656-9)+1898x0=0,00 kirjoitti:
Kaikille on ihan vitun sama mitä sinä toivot.
oletko sä jätkä sitte Joku Kiekkojeesus....saahan sitä Toivoa Bluesille mestaruutta....
- mmjklms
Mä toivon että Blues vie Kullan ja sitten ottaa sen..Mulle on aivan vtun sama Mitä sä Jätkä toivot...taidat Olla Kärppäfani
- Ei saa toivoa,
ai jaa kirjoitti:
oletko sä jätkä sitte Joku Kiekkojeesus....saahan sitä Toivoa Bluesille mestaruutta....
semmoista, että blues voittaisi. Syy on se, että espoolaisilla ei riitä siihen rahkeet. On siis parempi ettei toivo mahdottomia juttuja, ettei pety liian raskaasti. Muistakaa kaikki espoolaiset: Pessimisti ei pety koskaan.
- Laura1
mut kyl Blues on niin loistavasti pelannut,että en jaksa uskoa tällaiseen olevan varaa.Kaikki pelit on pakko vetää täysillä ny.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224907Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123555Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403167IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462669Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861278Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2681189- 571120
- 791119
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941096Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E203992