yksi peli kärppien pitikin antaa bluussille että
pääsee kotikaukalossaan juhlimaan kultaa!!!
voitoin 4-1
yksi peli hävitään
6
387
Vastaukset
- 2+2-4
Toivon että Blues vie Loput pelit ja mestaruuden..se Lämmittää Tälläistä Kiekkohullua Joka On kova kiekkofani < mm Hifk.blues.Tps.ässät.lukko.ilves.hpk.Pelicans.Blues.hifk.
- 5+6x105/(656-9)+1898x0=0,00
Kaikille on ihan vitun sama mitä sinä toivot.
- ai jaa
5+6x105/(656-9)+1898x0=0,00 kirjoitti:
Kaikille on ihan vitun sama mitä sinä toivot.
oletko sä jätkä sitte Joku Kiekkojeesus....saahan sitä Toivoa Bluesille mestaruutta....
- mmjklms
Mä toivon että Blues vie Kullan ja sitten ottaa sen..Mulle on aivan vtun sama Mitä sä Jätkä toivot...taidat Olla Kärppäfani
- Ei saa toivoa,
ai jaa kirjoitti:
oletko sä jätkä sitte Joku Kiekkojeesus....saahan sitä Toivoa Bluesille mestaruutta....
semmoista, että blues voittaisi. Syy on se, että espoolaisilla ei riitä siihen rahkeet. On siis parempi ettei toivo mahdottomia juttuja, ettei pety liian raskaasti. Muistakaa kaikki espoolaiset: Pessimisti ei pety koskaan.
- Laura1
mut kyl Blues on niin loistavasti pelannut,että en jaksa uskoa tällaiseen olevan varaa.Kaikki pelit on pakko vetää täysillä ny.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956