on tietenkin hienoa, että neitsyt-palsta elää. Kaikkiin noihin positiivisiin ja negatiivisiin juttuihin tarvitaan se toinenkin osapuoli ja olenkin huomannut että tällä palstalla meuhkaavat eniten nimenomaan neitsyiden ENTISET heilat varoittaen mahdollisia tulevia, miksi oikeastaan?
Jos neitsyt oikeasti oli teille niin kamala, niin miksi vaivautua? Motiivi tuskin on toisten varoittaminen. Toivottavasti ei myöskään suhteen loppumisesta seurtannut katkeruus?
Ilmeisesti neitsyet kuitenkin saivat aikamoisia tunteita aikaan teissä (mikä on aina hyvä, sillä itsehän voi myös suhteesta lähteä eikä tarvi sen koommin kintaalla viitata), jos vielä vuosienkin päästä jaksaa tulla suomi24 horoskoppipalstalle niistä kertomaan.
edellisen lisäksi
3
355
Vastaukset
- vaakatar666
Se motiivi voi olla mikä vaan, miksi luulet, että keskustelupalstoja on ylipäätään olemassa jos ei niiden kautta voi keskustella asioista suoraan ja etsiä muita samojen aiheiden kanssa kamppailevia!
Itse olen vaakanainen. Ainakin itse huomasin tän palstan kautta, etten ONNEKSI ole AINUT neitsytmiehen tyhjistä lupauksista, oma napa -ajattelusta, vainoharhoista ja pettämisestä kärsinyt vaakanainen!
Mikä on kieltämättä sangen terapeuttista tässä helvetillisessä olotilassa, jonka neitsytmies jätti jälkeensä sohittuaan elämässäni aikansa.
Onneksi on kohtalotovereita - tällä palstalla arvioiden (no yksi näyttää olevan aktiivisempi) mukaan ainakin 5-6. Sen kautta jaksaa ajatella elämäänsä hiukka eteenpäinkin.
Vaakatar- turmeltua vaakaa
jos niitä on 5 - 6 kpl. Olisko teisä itsessä vika kun ette tule toimeen neitsyen kanssa. Ai niin se järki on vähissä. Joutavaa natkuttamista.
- ap.
toki olen kanssasi samoilla linjoilla, ei tässä nyt kannata lähteä saivartelemaan. Ikävä että sinulla on neitsyt- miehestä tuollaista kokemusta, vaikka nainen minä kyllä olenkin. Mutta noin niinku yleensä. Toivottavasti niitä kunnollisiakin on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064