Valmentajista

Laura1

Kuinka moni teistä Blues-faneista on sitä mieltä,että tämä kaikki loisto ja gloria,jota Blues tällä hetkellä kokee on vain ja ainoastaan Matikaisen ansioita?Ainakin,kun lukee keskustelupalstoja,saa sen käsityksen,että mitään muuta pohjaa tähän ei ole kuin tää Matikainen.Loistava valmentaja ja asenteestaan on upea, MUTTA älkää unohtako esim.Heikkilää.Haukuitte ja potkitte pois.Venäjälläkin on näyttänyt,että ei ole mikään turha mies ollut.Bluesin menestykseen tietysti vaikuttaa kovasti nykyisen valkun vakaa asenne kaikissa myrskyissä,mutta sanoisin,että pohjatyö on tehty jo muualla.

Raato totesi haastattelussa ihan ohi mennen siitä,miten valmennustyö on ajan saatossa koko ajan mennyt eteenpäin.Tästä ei ihme kyllä keskustella missään.Antakaa kunnia niille joille se kuuluu.Matikaisen ja joukkueen lisäksi myös entisille valkuille.

Mitä tulee tän illan peliin,niin varatkaa nenäliinoja.Tai älkää, vaikka häviättekin nyt,niin upeasti ootte taistelleet.Ei ole mitään hävettävää.Uskon kuitenkin,että nyt on kyse jo Kojon uskottavuudesta yhtenä liigan parhaista valkuista ja sen verran ylpeä on luonteeltaan,että täältä pesee-asenne on nyt kohdillaan.Meille hyvä, teille sori;)

15

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Garry24

      Bluesin taustat rakensi tälle linjalle raato-Summanen ja loppusilaus oli Holtarin käsialaa. Heikkilä ei tätä rakentanut jos ei tuhonnutkaan. MVP tuloksen takana lienee Holtari.

      • Laura1

        Tietysti ketjujen asiantunteva kokoaminen on kaikki kaikessa. Väärin kootut kentät voivat pilata pelit melko pahasti.
        Uskon itse siihen,että ollessaan Kaken remmissä Matikainen on ammentanut melkoisesti huippuvalmentajan tavoista oppia. Ei joukkuetta rakenneta huipulle kaudessa, vaan se on pitemmän ajan prosessi ja vaatii kärsivällisyyttä.Siihen painottaen näen,että Heikkilällä on myös ollut sormensa pelissä,kuten Summasellakin.Kaikista ristiriidoista huolimatta.

        Kärppiäkin on huolella rakennettu ja kun se pelaa omilla vahvuuksillaan se on ilman pissiä päässä todella liigan paras joukkue TÄLLÄ HETKELLÄ.Tämä ei todellakaan tarkoita sitä,että Blues olisi ollut huono.Se on ollut aivan uskomaton porukka,joka ansaitsee kaikkien kunnioituksen.Kiitos,että olette tehneet finaaleista jännittäviä.Jännä peli tulee kyllä lauantainakin.Blues taistelee niin kauan kuin henki pihisee.Aivan huippua!Uskon kuitenkin,että kesäloma alkaa kaikilla lauantaina.Mut se on sitten lauantain asia ja nähdään sitten eikä kuulu tähän.


    • Groovy24

      Heikkilä ei pilannut Bluesia muttei myöskään auttanut. Raato-Summaselle pisteet Bluesin linjan vedosta ja MVP Matikaisen lisäksi on Holtari. Holtari on Bluesin paras hankinta kautta aikain.

      • Harrasta Keski-Suomesta

        Raato, todellakin?
        Ai sille hermoheikolle tästä kunnia(kauan se ehti olla Bluesin leivissä ennenkö sai sieltäkin kenkää?), noo...nyt laski hieman pisteet mun silmissä, mutta siitä huolimatta olen Bluesin puolella finaaleissa, Kärpät vapisee jo !


    • Harrastaja Keski-Suomesta

      Raato, todellakin?
      Ai sille hermoheikolle tästä kunnia(kauan se ehti olla Bluesin leivissä ennenkö sai sieltäkin kenkää?), noo...nyt laski hieman pisteet mun silmissä, mutta siitä huolimatta olen Bluesin puolella finaaleissa, Kärpät vapisee jo !

      • Groovy24

        Raato pystyi ja pystyy intensiteetillään luomaan sellaisia visioita lyhyessä ajassa, että tavalliset kukkakepit ei siihen pysty. Kyllä Raato on jääkiekossa näkijä, vaikka ihmissuhdetaidot eivät riitäkään koviin pitkiin projekteihin. Mutta katsopa pelkkiä urheilullisia saavutuksia.


      • Mä vaan
        Groovy24 kirjoitti:

        Raato pystyi ja pystyy intensiteetillään luomaan sellaisia visioita lyhyessä ajassa, että tavalliset kukkakepit ei siihen pysty. Kyllä Raato on jääkiekossa näkijä, vaikka ihmissuhdetaidot eivät riitäkään koviin pitkiin projekteihin. Mutta katsopa pelkkiä urheilullisia saavutuksia.

        Ei siinä ajassa joukkuetta rakenneta, eikös se saanu kenkää aika nopeesti, ja tais polttaa sillat perässään myös tässä tapauksessa.


      • Groovy24
        Mä vaan kirjoitti:

        Ei siinä ajassa joukkuetta rakenneta, eikös se saanu kenkää aika nopeesti, ja tais polttaa sillat perässään myös tässä tapauksessa.

        Kyllä lyhyessäkin ajassa rakentaa ne laatikkomallit ja teesit, joihin seuran toiminta ohjataa ja äkkiä sitä palkkaa oikeita henkilöitä oikeille paikoilla. Tai sitten tekee yhtä nopeasti ne väärin. Raadolla on visioita.


      • Groovy24

        Urheilulehden ja iltiksen mukaan Raato on menossa kouluttamaan neiti Pesosta Kärppiin. Loppu sukeltelu ainakin treeneissä. Asennetta se jengi tuntuu tarvitsevankin ja tulee varmasti heräämään. Fiksu päätös Kärpiltä. Loppuu mukavuudenhaluisten tähtien leijuminen.


      • Mä vaan
        Groovy24 kirjoitti:

        Urheilulehden ja iltiksen mukaan Raato on menossa kouluttamaan neiti Pesosta Kärppiin. Loppu sukeltelu ainakin treeneissä. Asennetta se jengi tuntuu tarvitsevankin ja tulee varmasti heräämään. Fiksu päätös Kärpiltä. Loppuu mukavuudenhaluisten tähtien leijuminen.

        Siihen loppuis Kärppien menestys, eli kannatetaan :)


    • Hokimän
      • Mä vaan

        Holtarin taitoihin uskon 100%(teki Jypissä loistavaa työtä), Summasen en juurikaan(kun otetaan kokonaisuus huomioon), kumma tapaus, tamma kupaus.


    • selkeä vastaus

      Mielestäni se oli kyllä Heiskanen, eikä Matikainen, joka tykitti huikean maalin :D :D

      • Mä vaan

        Ja mitenköhän tuo kommentti liittyy tähän valmentaja spekulaatioon?


    • Olipas...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe