Käräjäoikeus

väärätuomio

Jyväskylän käräjäoikeus antaa päätökset
suupuheisiin perustuvilla todistuksilla.

Onpa outoa. Tämäkö on käytäntö Suomessa
pieni yksinäinen nainen > saa tuomion siitä, että
kunnanjohtaja on murhannut naisen äidin
>omien puheidensa mukaan.

>Murha on siis Suomessa aivan yhtä kevyt
teko kuin aamiaisen nauttiminen.

RAha puhuu!

Kunnanjohtaja puhuu ja lietsoo kunnianloukkauksia
murhatun tyttärestä "varokaa lapset..."

Eli kunnanjohtajalle käräjäoikeus antoi
>oiken lakisääteisen luvan tehdä rikoksia
yksinäistä, pientä naista kohtaan.

Jo on aikoihin eletty!

Mitä kunnanjohtaja perättömällä rikosilmoituksella ajaa takaa?

Entä jos näin hepposin keinoin suupuheilla
olisi tuomittu kuolemaan, vai oliko tämä
jo katsottava yhden ihmisen kuoleman tuomioksi.

Henkinen kuoleman tuomio, ehkä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000001912&posting=22000000034209357

4

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murha = säästötoimenpide

      Nythän tuon perättömän rikosilmoituksen
      v. 2005 tehnyt ex-kunnanjohtaja, joka
      loukkaa yhä ko. naisen kunniaa levittämällä
      sanaa ympäri kylää naisesta ylpeillen,
      minä voitin oikeuden tuo nainen on vaarallinen,
      ex-kunnanjohtaja hymyilee nyt Perusturvajohtajana, kas vain.

      Mitä opimme tästä? Suomessa pärjävät vain
      virkamiehet jotka osaavat niin ronskisti
      valehdella, että sitä ei enää valheeksi usko.

      Ja herra verkosto se pyörii.

      Entä nykyinen perusturvajohtaja nukkuuko
      hän makeasti yönsä.

      Entä kannattiko vanhusten murhat, tuliko
      uudesta kuntaliitoksesta varakas liitos,
      vai tuleeko maksunpaikka rikoksista?

      Jäämme odottamaan kuin noususuhdanne alkaa
      sekä uudessa kunnassa että perusturvajohtajan
      elämässä, joka saa nyt hänen sanojensa
      mukaan murhatun tyttäreltä mukavasti rahaa
      sakkorangaistus.

      Tee rikos se kannattaa.

    • väärä vala

      Jyväskylän käräjäoikeus:

      Kihlakunnansyyttäjä Terhi Heinonen.

      Asianomistajat:
      >ex-kunnanjohtaja, nykyinen Perusturvajohtaja!
      Merja Ristikangas
      >entinen postinjakaja Vieno Pahkala 84 v
      ei-heteronainen

      syyttävät Suomen valtion työtapaturman
      uhria "...syyttää kunnanjohtajaa osalliseksi äitinsä murhaan..."

      Onko murha tapahtunut vai mitä ajetaan takaa?

      Entä miksi syyttäjä ottaa syytteen vastaan

      >Käräjäoikeuteen kahden naisen perättömien
      puheiden vuoksi > ei mitään todistusaineistoa
      käräjät käydään suupuheilla, outoa toimintaa.

      Kuinka poliisi Niilo Peltonen Joutsa käyttää
      väkivaltaa henkilöön jota ei ollut vielä
      tuomittu?

      Toinen poliisi sanoo uhrille "sinä olet
      rikoksen uhri, muista se, mieti mitä teet..."

      Miksi suomalainen poliisi >vihjaa?

      Eikö poliisin kuulu selvittää rikos?

      Eikä laittaa naista miettimään
      mitä kummaa on tapahtunut?

      http://keskustelu.suomi24.fi/write.cgi

      http://www.thky.joutsa.fi/joutsa_luottamushenkilot.php

      >Entä kolme eri syyttäjää yhdessä istunnossa?

      Käräjätuomari Mauri Leppänen nauraa istunnon
      jälkeen haasteen jättäjille "eikö mennyt hyvin"
      kaikki kolme nauravat. Mikä heitä nauratti?

      Mitä mieltä olette oikeudenkäynnistä?

      Entä onko vanhus murhattu?

      Entä eikö enää käräjäoikeudessa ennen istuntoa
      vannota valaa?

      Mitä Suomessa muuta tapahtuu?
      http://www.thky.joutsa.fi/joutsa_luottamushenkilot.php

      • on suosittu

        http://www.thky.joutsa.fi/joutsa.php?pid=18

        Rikos on tapahtunut ex-kunnanjohtaja
        tekee kunnianloukkauksia levittämällä
        jourua uhri on rikollinen ja tekee
        itse perättömän rikosilmoituksen.

        Nyt jää kysymykseksi onko kunnanjohtajalla
        huono omatunto kun kiljuu ympäriinsä
        "minua syytetään murhasta"

        Mitä sanoisi myös Joutsan seudun terveydenhuollon
        kuntayhtymän >talouspäällikkö?
        http://www.thky.joutsa.fi/joutsa.php?pid=18


        http://www.joutsa.fi/blogi.php


        Jos kuntatason hoito on näin hirveää ja kunnanjohtaja voi tehdä kuntalaisista
        pilkkaa, perättömiä rikosilmoituksia
        niin kuinka sitten kun mennään ylöspäin
        löytyykö oikeus?

        Mitä sanoo kuntaministeri?

        Pitäisikö jo puuttua asioihin?

        p.s."rikolliset pois virkamiehistöstä"


    • Anonyymi

      Naurettavaa. Jotkut päästetään kuin koira veräjästä ja toiset tuomitaan samanlaisissa oloissa. Rappareita ei tuomita, edes moninkertaisia rattijuoppoja ja pahoinpitelijöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe