Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä merkki sopii parhaiten Neitsyeille

kauris

Mikä horoskooppimerkki sopii parhaiten Neitsyille? Ja perusteluja..

32

5232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä M

      Se on kauris. Joo joku vois sanoa, mutta kauris on merkkinä hyvin monipuolinen. Ensinnäkin kauriin ominaisuudet pohjaksi ja sitten kuun merkillä voi saada paljon eri variaatioita. Oletteko muuten tutustubeet tuohon puoleen? Kauris, jolla kuu on kaloissa tai kauris, jolla kuu härässä, poikkeavat toisistaan hyvin paljon. Kuu kaloissa tuo kauriiseen kalojen ominaisuuksia, niin että on vaikea tietää, onko kyseessä oleva merkki kalat vaiko kauris. Käykääpä ajatuksissanne läpi nuo kauriin eri kuuvariaatiot.

      • outolempi70

        Sopii todella hyvin toinen neitsyt, saadaan yhdessä viilata pilkkuja ja nauttia täydellisyydestä;)


      • minä M
        outolempi70 kirjoitti:

        Sopii todella hyvin toinen neitsyt, saadaan yhdessä viilata pilkkuja ja nauttia täydellisyydestä;)

        Neitsyellä kuu härässä puolisona vesimies, jolla kuu neitsyessä. Joskus minusta tuntuu, että puolisoni on enemmän neitsyt kuin minä. Asiat hoidetaan niin, että vaimoni ideoi ja myös pohtii tarkkaan ja minä kävelen pankkiin. Rauhaa ja rakkautta!


      • Neitsyt N
        minä M kirjoitti:

        Neitsyellä kuu härässä puolisona vesimies, jolla kuu neitsyessä. Joskus minusta tuntuu, että puolisoni on enemmän neitsyt kuin minä. Asiat hoidetaan niin, että vaimoni ideoi ja myös pohtii tarkkaan ja minä kävelen pankkiin. Rauhaa ja rakkautta!

        paitsi että itse olen neitsytnainen ja nousevalta merkiltäni härkä (kuu neitsyessä) ja mieheni taas on vesimies, nousevalta merkiltään neitsyt. Hällä on vaatekaappi, raha-asiat jne. tarkkaan harkittuina ja järjestyksessä, minulla ne on aina epäjärjestyksessä vaikkakin sentään hallinnassa :-)Ja joskus sitten ottaa hermoon vesimieheni ainainen järkevyys ja asioiden punnitseminen kun itse haluaa nauttia elämästä spontaanisti. Että kai sillä nousevalla merkilläkin sitten on merkitystä...


      • minä M
        Neitsyt N kirjoitti:

        paitsi että itse olen neitsytnainen ja nousevalta merkiltäni härkä (kuu neitsyessä) ja mieheni taas on vesimies, nousevalta merkiltään neitsyt. Hällä on vaatekaappi, raha-asiat jne. tarkkaan harkittuina ja järjestyksessä, minulla ne on aina epäjärjestyksessä vaikkakin sentään hallinnassa :-)Ja joskus sitten ottaa hermoon vesimieheni ainainen järkevyys ja asioiden punnitseminen kun itse haluaa nauttia elämästä spontaanisti. Että kai sillä nousevalla merkilläkin sitten on merkitystä...

        Eräs hyvin tunnettu astrologi on sanonut, että aurinko-, kuu- ja nousevamerkki kertoo 90 % ihmisestä. NInittäin sitten on myös kollektiivisesti vaikuttavia planeettoja tunnetuimpana Pluto. Siis kun puhutaan jo sukupolven mittaisesta ikäerosta, niin tämä seika ei vaikuta omassa ikäluokassaan, mutta ikäluokkien kesken syntyy ns. sukupolvikuilu.


    • tottakai

      Siinä on merkki mihin kukaan muu ei pysty kuin neitsyt :)

      • vain ja ainoastaan

        Skope Matti V. ja vaaka-ruusunen näyttivät esimerkkiä siitä, mitä ei pidä tehdä. Tekstiviestit olisivat mielenkiintoisempia kuin kanerva-tukiaisen.


      • Coroll

        Se on nyt niinpäin, että neitsyt on ainoa merkki, jonka skorpiooni pystyy alistamaan. Senhän huomaa jo korostuksestasikin. Muut merkit ovat paljon itsenäisempiä.


      • neistytt
        Coroll kirjoitti:

        Se on nyt niinpäin, että neitsyt on ainoa merkki, jonka skorpiooni pystyy alistamaan. Senhän huomaa jo korostuksestasikin. Muut merkit ovat paljon itsenäisempiä.

        Tuon vetäisit kateuksissasi hatusta. Skope on skope. Se ei tarkoita, että olisi oltava napit vastakkain, ne voivat olla rinnakkainkin. Mutta kyllä totta on ,että neitsyen ja vain sen vaistot kykenevät edesjollakin lailla ymmärtämään tuon mystisen merkin synkkiä mietteitä. Ollaan rehellisiä.


      • Miss Blue
        neistytt kirjoitti:

        Tuon vetäisit kateuksissasi hatusta. Skope on skope. Se ei tarkoita, että olisi oltava napit vastakkain, ne voivat olla rinnakkainkin. Mutta kyllä totta on ,että neitsyen ja vain sen vaistot kykenevät edesjollakin lailla ymmärtämään tuon mystisen merkin synkkiä mietteitä. Ollaan rehellisiä.

        Neitsyt sopisi yhteen Skorpionin kanssa?Tai siis että me jotenkin ymmärretään niiden
        aivoituksia...?


      • ymmärretään
        Miss Blue kirjoitti:

        Neitsyt sopisi yhteen Skorpionin kanssa?Tai siis että me jotenkin ymmärretään niiden
        aivoituksia...?

        Ongelmana on luottamus. Joko sitä on tai ei ole, nimittäin skopella. Skope siis itse salaa kaiken, mutta samanaikaisesti haluaa toisesta tietää kaiken. On aivan selvää, että skope sopii neitsyen kanssa. Tosin neitsyen on kasvettava melko paljon, jotta se onnistuu. Neitsyt kun alkaa kaiken alusta ja se voi oppia niin hyvää kuin pahaakin. Mitä jää viivan alle on ratkaisevaa. Mutta summa summarumina eikun pussauskoppiin. P.S. Neitsyt kehittyy kuuntelemalla ei tekemällä.


      • sheitan71
        ymmärretään kirjoitti:

        Ongelmana on luottamus. Joko sitä on tai ei ole, nimittäin skopella. Skope siis itse salaa kaiken, mutta samanaikaisesti haluaa toisesta tietää kaiken. On aivan selvää, että skope sopii neitsyen kanssa. Tosin neitsyen on kasvettava melko paljon, jotta se onnistuu. Neitsyt kun alkaa kaiken alusta ja se voi oppia niin hyvää kuin pahaakin. Mitä jää viivan alle on ratkaisevaa. Mutta summa summarumina eikun pussauskoppiin. P.S. Neitsyt kehittyy kuuntelemalla ei tekemällä.

        Skorppari on ehdottomasti paras kumppani neitsyelle. Huumori on samanlaista, skorpionissa riittää haastetta neitsyelle, ja neitsyessä skorpparille.

        Toinen hyvä vaihtoehto on Kauris. Molemmat vahvoja silti tai siksi juuri ymmärtävät toisiaan täydellisesti.


      • Corrol
        neistytt kirjoitti:

        Tuon vetäisit kateuksissasi hatusta. Skope on skope. Se ei tarkoita, että olisi oltava napit vastakkain, ne voivat olla rinnakkainkin. Mutta kyllä totta on ,että neitsyen ja vain sen vaistot kykenevät edesjollakin lailla ymmärtämään tuon mystisen merkin synkkiä mietteitä. Ollaan rehellisiä.

        Mille olen kateellinen? Harmittaa vaan tuo tyhmyys. Vain neitsyt on noin alistuva ja heikko. Ja miksi puhut muitten merkkien puolesta? Sulla on joku ihme skopu syndrooma. Vesimies ei koskaan taipuisi jonkun hörhö skorpioonin painostukseen. Tuskin muutkaan. Neitsyt on ainoa joka alistuu. Ja kuten sanoin, sen huomaa jo siitä, että korostat asiaa. Ihme porukkaa te neitsyet.


      • riskinsäkin
        sheitan71 kirjoitti:

        Skorppari on ehdottomasti paras kumppani neitsyelle. Huumori on samanlaista, skorpionissa riittää haastetta neitsyelle, ja neitsyessä skorpparille.

        Toinen hyvä vaihtoehto on Kauris. Molemmat vahvoja silti tai siksi juuri ymmärtävät toisiaan täydellisesti.

        Mikään muu merkki ei tarjoa sellaisia kasvamismahdollisuuksia niin hyvään kuin pahaankin. Tässä piilee skope-neitsyt riski. Neitsyt edustaa puhtautta ja sitä kuvaa puhdas valkoinen paperi. Siihenhän sopii kirjoittaa kaikki tunteet hehkuvasta vihasta, mustasukkaisuudesta (skope on mustasukkaisempi kuin neitsyt), vallanhimosta kiihkeään rakkauteen ja marttyyriuteen. Skope voi myös tehdä äkkimutoksen kaltevalta pinnalta synnintekijästä pyhimykseksi, juoposta raittiiksi jne. Mutta kun skope antautuu pahalle, se tekee sen voimalla ja suurella kyvyllä vahingoittaa.
        No, kauris taitaa olla sopivampi nuorelle neitsyelle. Ja onhan skope kiinteä veden merkki ja kauris maanmerkki.
        Miten sitten neitsyt voi hallita skopea? Se tekee sen älykkyydellään ja analysointitaidoillaan. Neitsyt pystyy näkemään nopeasti hyvinkin monesta eri asiasta oleellisen ja ratkaisevan seikan. Skope ei osa varautua siihen, koska sen voima perustuu salailuun eikä kykene käsittelemään asioita julkisina.
        Skorpioni voi neitsyen tuhota viemällä pahaan, mutta se on epätodennäköistä, koska neitsyt on varovainen lähes kaikessa. Neitsyt taas voi paljastaa skorpionin salaisuudet (kaksinkertaisen kirjanpidon) ja siten tuhota sen.
        Itselläni on mars skorpionissa ja sitä on täytynyt hieman jarrutella. Muuten naisilla se tarkoittaa tapaa suhtautua miehiin. Siis jos mars on skopessa, niin salaileva mystinen puoli ihmisessä vetoaa häneen.


      • kirjoittamani
        Corrol kirjoitti:

        Mille olen kateellinen? Harmittaa vaan tuo tyhmyys. Vain neitsyt on noin alistuva ja heikko. Ja miksi puhut muitten merkkien puolesta? Sulla on joku ihme skopu syndrooma. Vesimies ei koskaan taipuisi jonkun hörhö skorpioonin painostukseen. Tuskin muutkaan. Neitsyt on ainoa joka alistuu. Ja kuten sanoin, sen huomaa jo siitä, että korostat asiaa. Ihme porukkaa te neitsyet.

        Kyetä tekemään jotakin ja haluta tehdä jotakin on eri asioita.


      • asiaani
        Corrol kirjoitti:

        Mille olen kateellinen? Harmittaa vaan tuo tyhmyys. Vain neitsyt on noin alistuva ja heikko. Ja miksi puhut muitten merkkien puolesta? Sulla on joku ihme skopu syndrooma. Vesimies ei koskaan taipuisi jonkun hörhö skorpioonin painostukseen. Tuskin muutkaan. Neitsyt on ainoa joka alistuu. Ja kuten sanoin, sen huomaa jo siitä, että korostat asiaa. Ihme porukkaa te neitsyet.

        En oikein ymmärrä miten kommenttisi liittyy kirjoittamaani tekstiin. Yhdetäkään mainitsemastasi asiasta tekstissäni ollut puhetta. Se on vesimiestä, että puheenaihe muuttuu sukkelasti palvelemaan omia tarkoituksia. Rauhaa ja rakkautta!


      • mihinkään
        Corrol kirjoitti:

        Mille olen kateellinen? Harmittaa vaan tuo tyhmyys. Vain neitsyt on noin alistuva ja heikko. Ja miksi puhut muitten merkkien puolesta? Sulla on joku ihme skopu syndrooma. Vesimies ei koskaan taipuisi jonkun hörhö skorpioonin painostukseen. Tuskin muutkaan. Neitsyt on ainoa joka alistuu. Ja kuten sanoin, sen huomaa jo siitä, että korostat asiaa. Ihme porukkaa te neitsyet.

        alistu. Pois se minusta, mutta skope on ainoo merkki joka tajuu neitsyttä eikä ota nokkiinsa kaikista pikku asioista niinku muut merkit täällä tuntuu ottavan. HIENOO että on voimakkaita ihmisiä jolla on itsetuntoo kohdata Neitsyt! Kiitos Skorppiooneille!


      • syndroomat
        Corrol kirjoitti:

        Mille olen kateellinen? Harmittaa vaan tuo tyhmyys. Vain neitsyt on noin alistuva ja heikko. Ja miksi puhut muitten merkkien puolesta? Sulla on joku ihme skopu syndrooma. Vesimies ei koskaan taipuisi jonkun hörhö skorpioonin painostukseen. Tuskin muutkaan. Neitsyt on ainoa joka alistuu. Ja kuten sanoin, sen huomaa jo siitä, että korostat asiaa. Ihme porukkaa te neitsyet.

        Mainitset sanan alistaminen usein. Miksi?


      • tiedä
        riskinsäkin kirjoitti:

        Mikään muu merkki ei tarjoa sellaisia kasvamismahdollisuuksia niin hyvään kuin pahaankin. Tässä piilee skope-neitsyt riski. Neitsyt edustaa puhtautta ja sitä kuvaa puhdas valkoinen paperi. Siihenhän sopii kirjoittaa kaikki tunteet hehkuvasta vihasta, mustasukkaisuudesta (skope on mustasukkaisempi kuin neitsyt), vallanhimosta kiihkeään rakkauteen ja marttyyriuteen. Skope voi myös tehdä äkkimutoksen kaltevalta pinnalta synnintekijästä pyhimykseksi, juoposta raittiiksi jne. Mutta kun skope antautuu pahalle, se tekee sen voimalla ja suurella kyvyllä vahingoittaa.
        No, kauris taitaa olla sopivampi nuorelle neitsyelle. Ja onhan skope kiinteä veden merkki ja kauris maanmerkki.
        Miten sitten neitsyt voi hallita skopea? Se tekee sen älykkyydellään ja analysointitaidoillaan. Neitsyt pystyy näkemään nopeasti hyvinkin monesta eri asiasta oleellisen ja ratkaisevan seikan. Skope ei osa varautua siihen, koska sen voima perustuu salailuun eikä kykene käsittelemään asioita julkisina.
        Skorpioni voi neitsyen tuhota viemällä pahaan, mutta se on epätodennäköistä, koska neitsyt on varovainen lähes kaikessa. Neitsyt taas voi paljastaa skorpionin salaisuudet (kaksinkertaisen kirjanpidon) ja siten tuhota sen.
        Itselläni on mars skorpionissa ja sitä on täytynyt hieman jarrutella. Muuten naisilla se tarkoittaa tapaa suhtautua miehiin. Siis jos mars on skopessa, niin salaileva mystinen puoli ihmisessä vetoaa häneen.

        olisko noinkaan. Mun tuntemat Skopet on hiljaisia mutta tarpeen tullen tulisia. En mä ainakaa vietävissä ole NeitsytN. Mielummin päin vastoin, kun Skorppiooni rakstuu niin se on sulaa laavaa. Ei todellakaan mun tuntemat Skopet ole antautuneet pahalle. No johtunee siitä kun Neitsyeellä on taipumus rakastua vaan kunnollisiin miehiin.


      • tuntemat
        tiedä kirjoitti:

        olisko noinkaan. Mun tuntemat Skopet on hiljaisia mutta tarpeen tullen tulisia. En mä ainakaa vietävissä ole NeitsytN. Mielummin päin vastoin, kun Skorppiooni rakstuu niin se on sulaa laavaa. Ei todellakaan mun tuntemat Skopet ole antautuneet pahalle. No johtunee siitä kun Neitsyeellä on taipumus rakastua vaan kunnollisiin miehiin.

        En tarkoittanutkaan ketään erityisesti. Kirjoitin vain mitä ko. merkistä yleisellä tasolla sanottu. En kirjoittanut nyt enkä aiemminkaan itsekuviteltuja tai koettuja asioita, vaan puhun "teoreetisella" tasolla. Jos haluaa perehtyä astrologiaan, niin silloin ei ala syyttelemään koko merkkiä yhden paskiaisen mukaan. Siitä on kysymys. Monet sellaiset asiat menevät merkin piikkiin, jotka oikeasaan johtuvat esim. Kuusta tai nousevasta merkistä. On myös kollektiivisesti vaikuttavia planeettoja esim. Pluto, joka nyt on kauriin merkissä.....
        Perehtykää astrologiaan!


      • neitsytN08
        mihinkään kirjoitti:

        alistu. Pois se minusta, mutta skope on ainoo merkki joka tajuu neitsyttä eikä ota nokkiinsa kaikista pikku asioista niinku muut merkit täällä tuntuu ottavan. HIENOO että on voimakkaita ihmisiä jolla on itsetuntoo kohdata Neitsyt! Kiitos Skorppiooneille!

        erittäin totta tuo että neitsyen kanssa EI TULE toimeen jos on HUONO itsetunto... niin totta! neitsyen kanssa pärjää yhtä vahva ihminen kuin neitsyt on, tai vahvempi. thats it.


    • Vaakatar666

      Naisellisia kurveja ja kauniita kasvoja ne pikkutarkat äheltäjät ja täydellisyydentavoittelijat kuitenkin loppujen lopuksi kaipaa.

      • herkkä kauris

        like me


      • Miss Blue
        herkkä kauris kirjoitti:

        like me

        saisin valita,valitsisin kai sitten skorppioonin.Vähän vaikea sanoa,kun ei oo kauheasti kokemusta.Ensinnäkin en ole tavannut toista neitsyttä,kaurista saati skorppioonia ainakaan tietääkseni.Mutta entäs sitten härkä?Sanotaan että se on täydellinen kumppani meille neitsyille.Ihan rehellisesti sanottuna en kyllä usko mitä kaikki horoskooppipalstat väittää.Tai no ehkä vähän.Musta ois vaan kiva tavata tää skorppari.Haluaisin itse nähdä onko ne todella niin ihmeellisiä mitä puhutaan...


      • ja olen
        Miss Blue kirjoitti:

        saisin valita,valitsisin kai sitten skorppioonin.Vähän vaikea sanoa,kun ei oo kauheasti kokemusta.Ensinnäkin en ole tavannut toista neitsyttä,kaurista saati skorppioonia ainakaan tietääkseni.Mutta entäs sitten härkä?Sanotaan että se on täydellinen kumppani meille neitsyille.Ihan rehellisesti sanottuna en kyllä usko mitä kaikki horoskooppipalstat väittää.Tai no ehkä vähän.Musta ois vaan kiva tavata tää skorppari.Haluaisin itse nähdä onko ne todella niin ihmeellisiä mitä puhutaan...

        se ainoa merkki(rapu)joka vie neitsyelta jalat alta ja jonka luo neitsyt mies palaa. ei tule koskaan saamaan tarpeeksi minun hellyydesta ja muustakin


    • itseään peilistä

      Vain peilistä neitsyelle löytyy täydellinen kumppani!

      • neitstyt

        Samalla voi kysyä itseltään, että miksi helvetissä olen sietänyt tuota lehmää niinkin kauan.


      • Miss Blue

        Joo.
        Tv.Neitsytnainen
        (niin surkee sanoma sun viestissä,etten kykene muuta sanomaan)


      • itsensä paras kumppani

        Kyllä vaan, peilistä se paras ja luotettavin kumppani löytyy!


      • itse rakkaus
        itsensä paras kumppani kirjoitti:

        Kyllä vaan, peilistä se paras ja luotettavin kumppani löytyy!

        Rakkaus on itsessään hieno ja välttämätön asia. Jos ei rakasta itseään, niin syntyy tuollaista soopaa ja katkeruutta, joka ei johda kohdaltasi ainakaan hyvään. Ensiksi rakastan itseäni ja sitten vasta muita. Mutta narsistiksi neitsyestä ei ole. Merkurius on liian viisas siihen. Ne ovat venusmerkkisiä ne itserakkaat ihmiset. Sinua kyrsii se että neitsyt osaa rakastaa myös itseään, mutta sinä vaakana et tiedä mitä se tarkoittaa. Luulet, että se tarkoittaa imeltelyä. Suolaakin tarvitaan, eikä pelkällä sokerilla elä Sillä vaan lihoo. Suola taas janottaa ja vanha suola erityisesti.
        Rauhaa ja rakkautta!


      • lähes psykopaatti
        itse rakkaus kirjoitti:

        Rakkaus on itsessään hieno ja välttämätön asia. Jos ei rakasta itseään, niin syntyy tuollaista soopaa ja katkeruutta, joka ei johda kohdaltasi ainakaan hyvään. Ensiksi rakastan itseäni ja sitten vasta muita. Mutta narsistiksi neitsyestä ei ole. Merkurius on liian viisas siihen. Ne ovat venusmerkkisiä ne itserakkaat ihmiset. Sinua kyrsii se että neitsyt osaa rakastaa myös itseään, mutta sinä vaakana et tiedä mitä se tarkoittaa. Luulet, että se tarkoittaa imeltelyä. Suolaakin tarvitaan, eikä pelkällä sokerilla elä Sillä vaan lihoo. Suola taas janottaa ja vanha suola erityisesti.
        Rauhaa ja rakkautta!

        se se on neitsytmies!


    • Tiedän, tiedän

      Nunna. Perustelu: Impi Umpilampi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe