yritän lopettaa kultapakettia kun ylen kanavat loppuivat sanovat etten voi...mutta tulevat häviämään kyllä koska yleisten ehtojen mukaan kuluttajalla on siihen oikeus... ja vituttaa kun viasatin porukka ei ymmärrä suomea puhua jotenkin osaa.
kohta 8.2 asiakkaan oikeus purkaa sopimus
operaattorin tarjoama palvelu poikkeaa tai muuttuu olennaisilta osiltaan siitä mita osapuolten kesken on sovittu;
Operaattorin ohjelmatarjonnassa tapahtuu muutos jonka johdosta operaattorin tarjoama peruspaketti muuttuu kokonaan tai olennaisilta osiltaan...ylen kanavat kuuluivat peruspakettiin joten asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää minkä mukaan sopimusta ei voisi purkaa
Samaa mieltä
tr75
1
401
Vastaukset
- ex-viasat
edetä asiassa?? Kiinnostaisi, koska itse en jätä tätä kesken, todella asiakkaan aliarvioimista pahimmillaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848