Yhtydet Pohjolaan katkaistiin

lapinmies1961

kun arvostelin heitä .Ei vakuutuspetokseen syyllistynyttä vakuutusvirkailijaa eikä vakuutusyhtiön pellelääkäriä voi arvostella .Silloin pannaan estot päälle enkä saa yhtiöön netinkautta yhtyttä. Ainuastaan puhelimella ,mutta on muuta tekemistä kun jutella rikollistenkanssa.Vakuutusyhtiön pellelääkäri oli käynyt lapinkeskusairaalan kivunerikoislääkäri Pirjo Ravaskan sairaskertomusta peukaloimassa sillalailla ,että olisin käynyt Rovaniemellä selkärappeutuman vuoksi vaikka kolarissa sain aikoinaa aivovamman lisäksi selkäydinvamman ja neliraajahalvauksen.Toivottavasti kirjoitukseni saa olla täällä tämä on totista totta ei keksittyä satua.Suomen laissa on tällainen rikos kriminaalisoitu tässä pykälät.............................1 § (24.8.1990/769) Petos. Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Petoksesta tuomitaan myös se, joka 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa tietojenkäsittelylaitteeseen vääriä tietoja syöttämällä tai koneelliseen tietojenkäsittelyyn muuten puuttumalla vääristää tietojenkäsittelyn lopputuloksen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa.

Yritys on rangaistava.

2 § (24.8.1990/769) Törkeä petos. Jos petoksessa

tavoitellaan huomattavaa hyötyä,
aiheutetaan huomattavaa tai erityisen tuntuvaa vahinkoa,
rikos tehdään käyttämällä hyväksi vastuulliseen asemaan perustuvaa erityistä luottamusta tai
rikos tehdään käyttämällä hyväksi toisen erityistä heikkoutta tai muuta turvatonta tilaa
ja petos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä petoksesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava
...........................

25

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.

      Ainoa pelle täällä oot sinä, varsinainen idiootti.
      Ketään ei sun paskatarinat kiinnosta joten lopeta jo.

      • löytyy - !!

        Kirjoittaja on itse IDIOOTTI-isolla-IILLÄ.

        En usko, että sinunkaan paskatarinat ketään kiinnostaa. Joten ÄLÄ söttää näitä sivustoja kirjoituksillasi, Hölmö-PELLE.

        Lapinmiehen tarinat kiinnostavat erittäin monia tätä paltaa lukevia. Jos hän on vähänkin aikaa kirjoittamatta, kaipaamme hänen kommenttejaan.

        Jätä sinä Lapinmiehen tarinat lukematta, EI niitä ole pakko lukea, taitaa kuitenkin kiinnostaa kun LUET niitä.
        ONKO sinulla yksinoikeus käyttää näitä sivustoja?
        Mokoma sivistymätön pelle!
        IHMINSIÄ ei nimitellä-, minä tein nimittelyn matkien sinua-!Paranna tapasi-!


      • lapinmies1961
        löytyy - !! kirjoitti:

        Kirjoittaja on itse IDIOOTTI-isolla-IILLÄ.

        En usko, että sinunkaan paskatarinat ketään kiinnostaa. Joten ÄLÄ söttää näitä sivustoja kirjoituksillasi, Hölmö-PELLE.

        Lapinmiehen tarinat kiinnostavat erittäin monia tätä paltaa lukevia. Jos hän on vähänkin aikaa kirjoittamatta, kaipaamme hänen kommenttejaan.

        Jätä sinä Lapinmiehen tarinat lukematta, EI niitä ole pakko lukea, taitaa kuitenkin kiinnostaa kun LUET niitä.
        ONKO sinulla yksinoikeus käyttää näitä sivustoja?
        Mokoma sivistymätön pelle!
        IHMINSIÄ ei nimitellä-, minä tein nimittelyn matkien sinua-!Paranna tapasi-!

        yrittävät hiljentää minun kirjoitusintoa .Mitä enenmpi kyseinen huijaripohjola saa negatiivista palautetta ,harkitsevat varmaan ne jotka jaksavat uskoa ,että vakuutusyhtiöt pelaa rehellistäpeliä omien vakuutuksien ottoa.Toivottavasti olen omilla mielipiteillä ja kannanotoilla voinut pelastaa monia ihmisiä ,että eivät joutuisi kokemaan samanlaista huijausta minkä olen 20 vuotta saanut todistaa.Pohjolan virkailijat ja pellelääkäri kuvittelee ,että minut selättävät ,mutta he kuvittelevat minunki kuuluvan siihen enemmistöön missä ei enää taistella .Sen voin vakuutusyhtiön pelleille kertoa ,että taistelu on muuttunut sodaksi ja siellä ei uhreja tarvi hoivata kaikki kärsiköön omissa nahoissa.


      • olematon.
        lapinmies1961 kirjoitti:

        yrittävät hiljentää minun kirjoitusintoa .Mitä enenmpi kyseinen huijaripohjola saa negatiivista palautetta ,harkitsevat varmaan ne jotka jaksavat uskoa ,että vakuutusyhtiöt pelaa rehellistäpeliä omien vakuutuksien ottoa.Toivottavasti olen omilla mielipiteillä ja kannanotoilla voinut pelastaa monia ihmisiä ,että eivät joutuisi kokemaan samanlaista huijausta minkä olen 20 vuotta saanut todistaa.Pohjolan virkailijat ja pellelääkäri kuvittelee ,että minut selättävät ,mutta he kuvittelevat minunki kuuluvan siihen enemmistöön missä ei enää taistella .Sen voin vakuutusyhtiön pelleille kertoa ,että taistelu on muuttunut sodaksi ja siellä ei uhreja tarvi hoivata kaikki kärsiköön omissa nahoissa.

        totta, maineen menetys on paha paikka.
        vääryydet julkisuuteen.
        väärintekiät julkisuuteen.
        niinkauan tekevät vääryyksiä kunnes on tosipaikka edessä ja tilillä tekemistään vääryyksistä.
        eikö näillä ole omatuntoa ja inhimmillisyyttä ollenkaan? eikä herran pelkoa?


    • tee..

      jos on väärin kohdeltu,kannattaa arvostella. Sieltä asiakaskunnasta ne asiakkaatkin tulee.

      • lapinmies1961

        jotta näiden rikollisten toiminta voi jatkua.Suomen valtio on säätänyt lain millä lähes kaikki suomen kansalaiset on pakkovakuutettu ,mutta sitten kun vakuutusyhtiö on maksuvelvollinen ei laki koskekaan heitä...


      • korruptio....
        lapinmies1961 kirjoitti:

        jotta näiden rikollisten toiminta voi jatkua.Suomen valtio on säätänyt lain millä lähes kaikki suomen kansalaiset on pakkovakuutettu ,mutta sitten kun vakuutusyhtiö on maksuvelvollinen ei laki koskekaan heitä...

        vaakuutusyhtiöt ovat korruptoituneita.


      • lapinmies1961
        korruptio.... kirjoitti:

        vaakuutusyhtiöt ovat korruptoituneita.

        ja myöskin vakuutusyhtiön lääkärit ottaa vastaan palkitorahoja kun tehdään kielteinen päätös ei se muuta ole .Poliisi jos alkais tukimaan näitten lahjus epäilyjä niin alkais toinen aikakausi vakuutusmaailmassa.Ja saaatais tuo korruptio epäilyt vahvistaa siellä on se mätäpaise joka on uhka kaikelle demokratialle.


    • julki

      sitten tiedetään jo etukäteen mikä on tulos. Siis vakuutusyhtiöden omat pamput.

      • nimilistaa

        tehkää jonnekkin web sivu ja laittakaa sinne nimilistaa. Tai minunkin sähkäriin voi laittaa.


      • tähän vai?
        nimilistaa kirjoitti:

        tehkää jonnekkin web sivu ja laittakaa sinne nimilistaa. Tai minunkin sähkäriin voi laittaa.

        jos vastaatte myöntävästi voin alkaa tekemään sellaista, laitan sähkärin näkymään.


      • hoitumaan
        tähän vai? kirjoitti:

        jos vastaatte myöntävästi voin alkaa tekemään sellaista, laitan sähkärin näkymään.

        Ilman muuta on halukkuutta, hommat hoitumaan. JEES
        JEES


      • valmistelut
        hoitumaan kirjoitti:

        Ilman muuta on halukkuutta, hommat hoitumaan. JEES
        JEES

        nimilistaa varten.


      • __==--__===
        valmistelut kirjoitti:

        nimilistaa varten.

        ole niin hyvä ja tee se,,,KIITOS


      • kerään
        valmistelut kirjoitti:

        nimilistaa varten.

        meni tässä hiukkasen aikaa mut, sähkäriin kerään nimiä jotka ovat käsitelleet mielestänne väärin hakemuksianne, halukkaille lähetän myös nimilistoja.


      • tässä yksi

        Juristi on nimeltään Erkki Mellais, Fennian henkilöstöä.


      • väärin käyttäytyvät
        kerään kirjoitti:

        meni tässä hiukkasen aikaa mut, sähkäriin kerään nimiä jotka ovat käsitelleet mielestänne väärin hakemuksianne, halukkaille lähetän myös nimilistoja.

        nahkurin orsille.


      • saan sen
        kerään kirjoitti:

        meni tässä hiukkasen aikaa mut, sähkäriin kerään nimiä jotka ovat käsitelleet mielestänne väärin hakemuksianne, halukkaille lähetän myös nimilistoja.

        paperin esiin missä näitä käsiteltiin.


    • ********

      **********

    • näkyviin

      myötä viestillä

      • talteen

        Otin linkin talteen.


    • huijareidenasiakas

      HYVÄ!
      asia on aivan oikea. Tavallinen asiakas on todella heikoilla vakuutusyhtiöiden mielivaltaisten (= omaa etua vaalivien) päätösten kanssa. Joten on oikeasti vaikea uskoa, että vaikka kyseessä on selvästi petos heiltä työntekijöiltä niin ei siitä kiinni oikeasti jää. Kuin taistelisi tupakkafirmoja vastaan...

    • Anonyymi

      vakuutukset on ihan turhia ja vain rahan haaskausta. aina ne keksiin kaikenlaista ettei tarvitse mitään korvata.

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe