vaaka N ja

uusi ystäväM

Vaaka on juuri ja juuri selviämässä neitsytmaniastaan. Sitä auttaa uusi ystävä, joka kuuntelee ja kuuntelee ... loputtomati vaa´an pitkää ja kaikkialle polveilevaa vuodatusta. Tietysti neitsyen syytä kaikki.
Miten uuden miesystävän odotat toimivan tässä tilanteessa?

6

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten

      Nykänen. Kuka hitto jaksaa kuunellatuollaista vuodatusta. Sama kohtalo lienee uudellakin miespololla. Turha varmaan sanoa mitään....

    • Vaaka nainen

      Heips taas!! En minä mihinkään ole kadonnut, ollut vaan poissa koneen ääreltä.... työ vaatinut aikansa toisella paikkakunnalla. Ei se neitsyt ole mua vieläkään jättänyt rauhaan, nyt se vasta on kinnostunut kun ei enään kiinnosta pätkääkään. Okei muut merkit kiikarissa, huomaatte varmaan kun jossakin käy vipinä.... eips vaiskaan. Ehkä tulen viihtymään täällä, kun mulle kerta todettiin et olen enemmän neitsyt kuin vaaka.... ok en ainakaan jää koskaan sanattomaksi ja sitähän mun ex neitsyt mies ei voi kestää. 100 to 0 voitettu tämäkin ex juttu, kuka haluaa selvittää ero ongelmia. Selvityksen mestari Vaaka, joka ei halua vanhoja mörköjä uuteen suhteeseen. Koettakaa vaan pistää paremmaksi.... Selvittäkää eronne niin ette vie vanhoja mörköjä uuteen suhteeseen. Ihan oikeesti kaikille merkeille ja sukupuolille, parisuhde on kahden kauppa kuin myös erokin.... keskustelkaa... Myös te täydelliset neitsyet... pakkohan se oli kirjoittaa

      • minä M

        Jos elää vain oman aurinkomerkin mukaan, niin jos ylipäätään on elettävä tämän mukaan, voi itseään pitää vääränä henkilönä ja elääkin tavallaan väärän elämän. Elämään tulee silloin pakonomaisuutta ja kenties valitseekin väärän kumppanin. Toisaalta kun antaa vaistoilleen vapaat kädet, on lopputulos parempi (pitkässä juoksussa). Evoluutiopsykologian mukaan pariutumisen tarkoitus on oman geeniperimän siirtäminen eteenpäin, koska ihminen on kuoleva olento eikä korjaavilla toimilla elinikää voi pidentää. Voiko ylipäätään olla väärää valintaa? Ehkäpä ei. Jokaiselle on olemassa satoja vaihtoehtoja, mutta koska valintaa ei voi siirtää loputtomasti, on siksi olemassa rakastumisilmiö. Se menee kyllä ohi, mutta se on merkkinä siitä, että voi alkaa valita siitä puolison.
        Astrologia on minulle enemmän vinkkikokoelma. Sellaisenaan en luota siihen, mutta sen kautta voin kuitenkin mennä oikeiden asioiden ääreen. Jos esimerkiksi väitetään, että kaikki vesimiehet ovat aggressivisia tappelijoita ja alistajia, alkaisin selvittää asiaa. Tosin kyllähän se tietyn leiman antaisi. Myöhemmin lisääntyneen tiedon varassa uskaltaisin valita kumppaniksekseni veskarin, joka on hellä, viisas, ahkerakin, koska hän on syntynyt helmikuun puolivälissä. Koska kuitenkin olen kiinostunut tuosta nimenomaisesta vesimiehestä, alkaisin etsiä hänen heikkouksiaan. Sitten huomaankin hänessä piirteen, joka on ylitsepääsemätön. Hän ei tykkää lapsista, ja kun minä niitä niin toivon....
        Rauhaa ja rakkautta!


    • Vaakatar666

      Tietty jaksaa kuunnella mun uusien upeiden saappaiden puristuksessa. Jos ei jaksa, pyydän seuraavaa ottamaan koneestas vuoronumeron. Kauniisiin kasvoihin ja kurveihin ne pikkutarkat itsekeskeiset ja mustasukkaiset petturitkin lopulta aina lankeaa.

      Tosinainen = VAAKA

      • Vaakatar666

        mitäs hittiä täällä tapahtuu, ku ensin ei viestiä näy ja yhtäkkiä näkyy... Taitaa palstalla olla neitsytmerkkinen sheriffi =D


      • meneepäs

        sulla lujaa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe