Kiitos yhteydenotostanne.
Sopimus on määräaikainen ja voimassa 27.11.2008 saakka.
Jos asiakas purkaa sopimuksen kesken alkuperäisen sopimuskauden, Viasat veloittaa purkusakkona 300Eur korvauksen ja pyytää palauttamaan kaikki Viasatilta saatut laitteet lisineen.
Huom! Te voitte luovuttaa sopimuksen myös jollekulle toiselle henkilölle. Hän saisi rupea Viasatin ohjelmia katsomaan ilman ns avausmaksua. Lähetämme luovutussopimuslomakkeet. Pyydämme täyttämään nämä ja palauttamaan toisen puolen Viasatille palautuskuoressa.
Ilmoittakaa, jos joku lähipiirista olisi halukas jatkaamaan Viasatin asiakkuuttanne.
Sopimusehtojemme mukaan Viasatin vakinaisia ohjelmakanavia ovat TV1000 ja TV3. Muut yksittäiset kanavat, jotka kulloinkin sisältyvät asiakkaan ohjelmatilaussopimukseen ovat liitännäisiä ja ne voivat vaihdella.
Näinolleen kanavapaketin sisältön muutos ei ole riittävä peruste kaupanpurkuun.
Viasat haluaa tarjota asiakkailleen Suomen parasta maksutelevisio -sisältöä, keskittymällä maksullisten kanavapalveluiden kehittämiseen ja lisäämiseen. Tämä takia teemmekin nyt tilaa uusille HD teräväpiirto-kanavillemme sekä jatkuvasti kasvavalle perus-maksu-tv-tarjonnallemme.
Poistamme siis ns. "vapaat kanavat" pois satelliittijakelusta ollaksemme entistä parempia maksutelevisiotarjonnassamme. Kokemustemme ja tutkimustemme mukaan pelkän YLE:n ja Nelosen satelliittijakelulle ei myöskään ole kuin yksittäistä kysyntää, kaikkien Suomen "vapaiden TV kanavien" näkyessä antenniverkon kautta kaikissa Suomen antennitalouksissa.
Viasatin asiakas saa "Suomen vapaat televisiolähetykset" antenniverkon digiboksilla ja ottaa lähetykset vastaan harava-antennilla. Mikäli asiakkaalla on ongemia antenniverkon digi-tv vastaanotossa tulee asiakkaan ottaa yhteyttä Digitaan joka vastaa valtakunnallisesta digitv verkosta ja sen ylläpidosta.
Mikäli asiakkaalla ei vielä ole antenniverkon digiboksia, saa asiakas laitteen veloituksetta - pelkän toimitusmaksun hinnalla (50€) . Laitteen saa internet -osoitteesta www.viasat.fi/digiboksi. Tarjous koskee vain asiakkaita, joilla on voimassaoleva Viasat-satellittipakettitilaus.
Viasat panostaa jatkossakin entistä enemmän mm. lähettämiensä kanavien kehittämiseen ja suomenkielisiin tekstityksiin ja suomenkielisiin urheiluselostuksiin. Näistä ensimmäisinä ovat oleet huippu suositut Viasat History ja Viasat Explorer dokementti kanavat, joissa on jo 90% ohjelmatarjonnasta suomenkielistä tekstitystä.
Toivon, että viihdytte Valtavan Viasat Kulta kanavapaketin seuraajana.
Ystävällisin asiakaspalvelu ja katseluterveisin,
Elen
Viasat asiakaspalvelu
Näin viasat vastasi
16
4836
Vastaukset
- ex-viasat
joku toinen voi purkaa sopimuksen, kunhan palauttaa tavarat. Multa vaaditaan kuitenkin se 300e ja tavarat. Voi helvetti tätä touhua!
- jo hitto on
kallista purkua, kysyppäs mitä kuluttajavirasto siitä sanoo.
Minä en tule koskaan hankkimaan noin vaikeasti irti sanottavaa palvelua.
- ...
"Mikäli asiakkaalla ei vielä ole antenniverkon digiboksia, saa asiakas laitteen veloituksetta - pelkän toimitusmaksun hinnalla (50€)"
- jostain
niin ei menis toimituskuluja ;)
- kiinastako ne
onpas postikuluja. kiinastako ne bokseja yksitellen postittaa? :D
- ex-viasat
että maksan kuukausimaksut normaalisti tuonne marraskuuhun, mutta otan Canalin paketin, jota katon. Onko olemassa mitään estettä, että et käytä Viasatin signaalia, vaan toisen firman? Tulee nimittäin halvemmaksi maksaa nätisti kuukausimaksu, vaikkei kato, kuin maksaa 300e ja laittaa boxit ja lautaset takaisin??
- sää asut?
Ja suostuiskohan viasat tuleen asentaan noi laitteet mulle (tai laskuttaisko ne siitä jonkun normaalin summan eikä esim. tuota 300e)? Mua tavallaan kiinnostais ottaa toi sopimus marraskuuhun asti niin ei tarvitsis ottaa koko vuodeks.
- ex-viasat
sää asut? kirjoitti:
Ja suostuiskohan viasat tuleen asentaan noi laitteet mulle (tai laskuttaisko ne siitä jonkun normaalin summan eikä esim. tuota 300e)? Mua tavallaan kiinnostais ottaa toi sopimus marraskuuhun asti niin ei tarvitsis ottaa koko vuodeks.
Kanta-Hämeessä. Voin ilman muuta siirtää, jos olet innokas ottamaan marraskuuhun tuon paketin. Viasatin uus lautanen on vielä paketissa varastossa, koska aiemmin oli Canal ja niiden lautanen vain suunnattiin uudestaan. Tuon marraskuun jälkeenhän ne laitteet on sitten omia. Asennus yleensä kuuluu kauppaan, täytyy ottaa selvää (ainakin mulle oli). Voin lähettää tavarat sulle postitse, jos innostut, nimittäin Canal jo tilattu.
- Vias...na
Sama vastaus puhelimella ei oikeuta purkuun. Sait kumminkin sähköpostilla tuon vastauksen minä olen odottanut jo tammikuusta asti vastauksia kysymyksiin mutta jos kesälomien jälkeen(vuodesta ei voi olla varma) saa vastauksen. Mahtaa siellä olla vilskettä ja paljon "tyytyväisiä" asiakkaita. Ryhmäkanne olisi todella hyvä idea. Pitäisi aloittaa adressi "Viasat pois Suomesta" tai vastaava.
- ex-viasat
että odottavat asiakkaiden unohtavan/antavan periksi. Mitä kauemmin jankkaavat olevansa oikeassa tai eivät vastaa, voi kait luottaa siihen, että asiakas antaa periksi?
- arni
Laitoin juuri oman asiani tiedot ilmoituksen kuluttaja asiamiehelle kanavapaketin muuttamisesta.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/
Aion irtisanoa palvelun kävi miten kävi ja en varmasti maksa 300€ tyhjästä enkä palauta laitteita joita olen maksanut 1.5v eli omistan vehkeistä 75%.
Nyt loppu nimittäin leikki Viasatin kanssa.
Homma katsotaan loppuun asti vaikka sitten käräjillä.
Yrittäväthän ne tietenkin periä kuukausimaksuja muta niitäkään ei voi periä kun riitautan asian niin eivät voi mennä esim. ulosottoon.
Ei muuta kuin kaikki nyt tekemään osansa ja ilmoitus kuluttaja asiamiehelle niin saadaan ryhmä valitus eteenpäin.- mie ite
Olisiko kellään jonkin laista hyvää pohjaa tuohon sopimuksen irtisanomiseen, jotta tulisi kaikki asiat huomioitua.
Aion myös sanoe sopimukseni irti vaikka sitten käräjillä.
Mutta tuo kirjelmien laatiminen ei ole oikein minun alaa joten malli auttais asiaa. - ex-viasat
mie ite kirjoitti:
Olisiko kellään jonkin laista hyvää pohjaa tuohon sopimuksen irtisanomiseen, jotta tulisi kaikki asiat huomioitua.
Aion myös sanoe sopimukseni irti vaikka sitten käräjillä.
Mutta tuo kirjelmien laatiminen ei ole oikein minun alaa joten malli auttais asiaa.Tuossa oma "kirjelmä", minkä laitoin menemään:
"Olen ollut yhteydessä tänään asiakaspalveluun, koska yhtäkkiä kanavistanne
katosi TV1 & 2 sekä Nelosen kanavat. Aiemminkin olen soitellut ja laittanut
sähköpostia tekstitysongelmista, mutta mitään ei ole asialle tehty.
Haluankin irtisanoa sopimuksen, koska kanavapakettinne ei ole enää se, minkä
olen tilannut ja tekstityskään ei edelleenkään toimi kunnolla
elokuvakanavissa ja MTV3 Faktassa sekä Leffassa vain satunnaisesti.
Asiakkaana en ole myöskään saanut minkäänlaista ilmoitusta kanavien
poistosta kirjeitse tai edes lehtenne muodossa (viimeksi ilmestynyt
tammikuun ohjelmalehti).
Mikäli irtisanominen ei onnistu ilman sopimusehdoissa mainittua sakkomaksua
(sopimuskausi päättyy marraskuussa), täytyy asia viedä eteenpäin
viranomaistahoa pitkin. Ilmoittanette pikaisesti vastauksen irtisanomisesta
koskien loppukautta ilman korvausvelvollisuutta."
Tähän ei ensin tullut vastausta Viasatilta, joten jouduin laittamaan 3 viestiä "odotan vastaustanne"-otsikolla. Uhkasin kuluttaja-asiamiehellä ja vastaus tuli. - vsagasd
ex-viasat kirjoitti:
Tuossa oma "kirjelmä", minkä laitoin menemään:
"Olen ollut yhteydessä tänään asiakaspalveluun, koska yhtäkkiä kanavistanne
katosi TV1 & 2 sekä Nelosen kanavat. Aiemminkin olen soitellut ja laittanut
sähköpostia tekstitysongelmista, mutta mitään ei ole asialle tehty.
Haluankin irtisanoa sopimuksen, koska kanavapakettinne ei ole enää se, minkä
olen tilannut ja tekstityskään ei edelleenkään toimi kunnolla
elokuvakanavissa ja MTV3 Faktassa sekä Leffassa vain satunnaisesti.
Asiakkaana en ole myöskään saanut minkäänlaista ilmoitusta kanavien
poistosta kirjeitse tai edes lehtenne muodossa (viimeksi ilmestynyt
tammikuun ohjelmalehti).
Mikäli irtisanominen ei onnistu ilman sopimusehdoissa mainittua sakkomaksua
(sopimuskausi päättyy marraskuussa), täytyy asia viedä eteenpäin
viranomaistahoa pitkin. Ilmoittanette pikaisesti vastauksen irtisanomisesta
koskien loppukautta ilman korvausvelvollisuutta."
Tähän ei ensin tullut vastausta Viasatilta, joten jouduin laittamaan 3 viestiä "odotan vastaustanne"-otsikolla. Uhkasin kuluttaja-asiamiehellä ja vastaus tuli.En tajuu miksi ette anna sen vuoden vaan mennä umpeen,vaan se pitää saada heti irti. Se ei ole viasatin vika että ne puut kasvaa ja teiltä häviää kanavia. Sopimusehdoissa on ihan selvästi sanottu näin.!!
- ...muttei ymmärrä mitä lukee
vsagasd kirjoitti:
En tajuu miksi ette anna sen vuoden vaan mennä umpeen,vaan se pitää saada heti irti. Se ei ole viasatin vika että ne puut kasvaa ja teiltä häviää kanavia. Sopimusehdoissa on ihan selvästi sanottu näin.!!
4. Tilaus
Vakinaisia ohjelmakanavia ovat TV1000 ja TV3. Muut yksittäiset kanavat, jotka kulloinkin sisältyvät Asiakkaan Ohjelmatilaussopimukseen ovat liitännäisiä, ja ne voivat vaihdella.
JA
Operaattori ilmoittaa Asiakkaalle ohjelmatarjonnassa tapahtuvista olennaisista muutoksista sähköpostitse, kirjeitse tai TV-lähetysten yhteydessä vähintään neljäkymmentäviisi (45) päivää etukäteen. Ilmoitus voidaan poikkeustapauksissa perustellusta syystä tehdä myös lyhyemmällä varoitusajalla.
MISSÄ SANOTAAN, ETTÄ PERUSPAKETTIA LAAJEMMASSA KANAVAPAKETISSA TILATUT KANAVAT VOIVAT TILAUSKAUTENA MUUTTUA? MISSÄ SANOTAAN, ETTÄ KANAVAT VOIDAAN POISTAA ILMOITTAEN SIITÄ NETTISIVUILLA KAKSI PÄIVÄÄ ENNEN KANAVIEN POISTAMISTA?
8. Sopimuksen voimassaoloaika ja päättyminen
Asiakkaan oikeus purkaa sopimus Asiakas voi kirjallisella ilmoituksella purkaa Ohjelmatilaussopimuksen Alkuperäisen sopimuskauden kuluessa tai sen jälkeen päättymään välittömästi, mikäli Operaattorin tarjoama palvelu poikkeaa tai muuttuu olennaisilta osiltaan siitä, mitä osapuolten kesken on sovittu.
ON OLENNAINEN MUUTOS, JOS ASIAKAS JOUTUU OMALLA KUSTANNUKSELLAAN HOMMAAMAAN MAANPÄÄLLISIÄ KANAVIA VARTEN OMALLA KUSTANNUKSELLAAN ANTENNIASENNUKSEN JA DIGIBOXIN, KUN KERRAN ON MYYTY PAKETTI, JOHON NUO KANAVAT SISÄLTYVÄT. VIASAT VOI RYHTYÄ MYYMÄÄN PELKÄSTÄÄN NOITA KAHDEN KANAVAN PERUSPAKETTEJA, JOS SE EI PYSTY TAKAAMAAN, ETTÄ OLENNAISET KANAVAT ASIAKKAALLA PYSYVÄT KOKO SOPIMUSKAUDEN.
AINOAT OIKEAT OSOITTEET TÄLLE KESKUSTELULLE OVAT:
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/
http://www.kuluttajariita.fi/dokumentit/fi/valitus-palvelusta.pdf
- Anonyymi
Nauti seuratuimmista urheilusarjoista, kuten Mestarien liiga, MM-ralli, NHL, Liiga, Valioliiga, La Liiga ja paljon muuta.
Käy tutustumassa: www.iptvsuomi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323787- 851885
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151731Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541402Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1231264VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu951251Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi351209- 691134
- 681014
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k102985