Hei,
Tarkoitus olisi mennä heinäkuussa viikoksi Splitiin. Kertokaa kokemuksia, millainen paikka? Onko rantaelämää ja shoppailupaikkoja?
SPLIT
5
2902
Vastaukset
- Tyttönen 123
Sama kysymys eripaikasta...
Onko kiva kannattaako mennä, voiko uida, onko yö tai iltaelämää.
Virtuaalimatkailu on kivaa, eikö??? Split on aivan ihana ja vilkas kaupunki, siellä löytyy nähtävyksiä, kultuuria,iltaelämä, rantaelämä kuin myös shoppailupaikkoja.
Uskon että tulet viihtymään.
Netissa löytyy paljon tietoa Splitistä ja Kroatiasta- Lotta1111
Hienoa, kiitos vastauksesta. Osaako joku suositella jotain todella mukavaa hotellia, lähellä rantaa ja kaupungin huvituksia? Pari vaihtoehtoa olen löytänyt, Hotel Punta ja Hotel Park, onko näistä mitään sanottavaa?
Hei!
Hotel Punta on minulle tuntematon, elikä ei mitään sanotava. Hotel Park sitten tiedän ja on melko kallis, 4 tähtiä, laadukas, lähellä keskustaa, 50 m uimarantaan, sopisi sinulle mainiosti.
Kysymys on paljonko olen valmis maksamaan majoituksesta, onko tämä sinulle sopiva hinta.
Tässä muut hotelit keskustassa:
www.hotelpresident.hr/
www.hotel-marjan.com/
www.senator-st.com/
- mpp
Kolme vuotta sitten kiertelimme Kroatiassa ja majotuimme kotimajotukseen. Splitissä asuimme yhden mummon vierashuoneessa vanhan kaupungin muurien sisällä. Suosittelen kotimajoitusta lämpimästi. Bussiasemilla ja satamissa on huoneita tarjoavia ihmisiä. Kannattaa ensin vähän kysellä (osaavat paremmin saksaa, mutta englanti elekieli toimivat myös). Suomalainen firma, joka välittää myös kotimajoitusta: http://www.dalmatiino.net
Splitissä oli heinäkuussa kuumaa ja mukavaa. Paikallinen ruoka on herkullista. Rannat ovat betonista rakennettuja uimalatyyppisiä, koska rannat ovat kivikkoisia. Vesi on kirkasta. Snorkkeli ja uimakengät mukaan.
Muutaman päivän retki kannattaa tehdä Bracin tai Hvarin saarille tai vaikka molemmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237