Apua kaivataan!

justiina

Mun pitäis lähettää faxi Yhdysvaltoihin Wyomingiin Casperiin yhteen firmaan. Mulla on firman faxinumero ( 10 numeroinen) ja oon löytäny puhelinluettelosta/netistä numerot Suomesta ulkomaille soittamiseen ja USA:n etunumeron, mutta mikä on suuntanumero tolle alueelle ja meneekö faxi tollasella numerolla? Tässä on nyt suuret rahat (mulle) kyseessä, koska haluaisin omani takaisin.

Kiitos avusta!

15

3888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleensa

ilmoitetaan suuntanumero kun annetaan puh. numero.
      Casper, WY suuntanumero on 307. Loytyi Googlesta kahdessa sekunnissa.

• A finn in Miami, FL.

Casper, Wyoming belongs to Natrona County.
      When calling to that place you need to know that there´s a 10-digit number combination, containing firstly the State areacode(which is 307), following by the county areacode and finally the recepiens home/faxnumber. So, when calling from Finland to Casper, WY, the numbercombination should look like this: 307-xxx-xxxx
      It´s as simple as that!

If you´re still confused, here´s a link to a website where you can search that company yourself and get the actual number:

http://www.infobel.com/en/world/Teldir.aspx?url=http://www.us-info.com/fr/usa

SO. WHAT ARE YOU WAITING FOR? SEND THAT FAX AND MAKE A LOT OF MONEY. AND HEY, YOU CAN ALWAYS WIRE ME SOME OF THEM...

• info for you

There is no state area code. Wyoming happens to be so sparsely populated that one area code is enough. The State of New York has 14 area codes.

• is not right
        info for you kirjoitti:

There is no state area code. Wyoming happens to be so sparsely populated that one area code is enough. The State of New York has 14 area codes.

Well, hello! What do you understand with areacode? Would be interesting to know...
        Anyways, I understand it like this:
        Area code 307 is the area code that serves the entire State of Wyoming. That is, all 24 counties within that state:
        All these counties have a state areacode 307.

If that state happens to be sparsely populated or not has really nothing to do with the STATE area code. It´s as simple as that!

• then be so kind
        is not right kirjoitti:

Well, hello! What do you understand with areacode? Would be interesting to know...
        Anyways, I understand it like this:
        Area code 307 is the area code that serves the entire State of Wyoming. That is, all 24 counties within that state:
        All these counties have a state areacode 307.

If that state happens to be sparsely populated or not has really nothing to do with the STATE area code. It´s as simple as that!

and tell me what is the state area code for New York or California.

• sulle

Missä se sellanen kasperi on?

• sulle

Lue alkuperäinen viesti!

• sulle:

Lue alkuperäinen viesti!

• suomentaa

kaikki nuo edelliset jos niissä mitään järkeä on?
      Olwn lähettänyt faxia jo moneen kertaan ja luulen ettei mene perille?

• yrittaa auttaa

Ensin tarvitset USAn suuntanumeron Suomesta soittaessa (sita en tieda), sitten 1-307-xxx-xxxx. Jospa voisit kysya vaikka s-postilla, onko tullut perille.
        Autan lisaa jos tarvitaan. Lykkya!

• justiina

Kaikille asiallisille kiitos neuvoista. En ole vielä ehtinyt lähettää faxia, mutta luulisi noilla ohjeilla onnistuvan. Ja aikomus on kysyäkin s-postilla, että tuliko faxi perille. Kerron myöhemmin kuinka kävi.

P.S. Enkä mä nyt tiedä, että tienaako tällä faxilla niin kauheasti. Sitä jos tilaa ( maksaa) rapakon takaa tavaraa jota firma ei pystykään sitten toimittamaan, niin sitä saa korkeintaan omansa takaisin, hyvä jos sitäkään (kurssit nääs).

• justiina

Eipä mennyt jostain syystä faksi perille. Lähetettiin ihan ohjeiden mukaan ja nyt useiden s-postien ja muutamien viikkojen jälkeen kun vähän uhkailin, niin tuli vihdoinkin vastaus etteivät ole saaneet faksia. Kummallista. Sekin on kummallista, että vaikka firma on siellä Casperissa ja puhelinnumero alkaa 307, niin faksinumero on jostain syystä 206-xxx-xxxx. Osaako joku selittää sitä? Onko siis oikea faksinumero Suomesta 990-1-206-xxx-xxxx?

• taas yrittaa

Jos he ovat antaneet sinulle 206-alkuisen faksinumeron, niin laheta siihen. Voi olla etta paakonttori on toisessa osavaltiossa, ihan tavallista.

• justiina

No nyt kahden faksin ja n. miljoonan s-postin jälkeen tän firman nettisivuilla lukee, et se on menny konkurssiin (ilmeisesti selityksistä päätellen) ja se ei toimita mitään tavaroita tietyn päivämäärän jälkeen eikä veloita asiakkaita. Entäs mun rahat, joita se firma on pantannu kohta neljä kuukautta? Mun faksit ja s-postit on kuitenkin lähetetty ennen sitä päivämäärää. Nyt niillä on tietysti sopivasti s-posti täynnä.

Onko mulla mitään mahdollisuuksia saada rahojani takaisin, ilman vuosien oikeustaistelua...? Ilmeisesti ei. Eikä Suomen poliisiakaan kiinnosta kaiketi moinen. Oli muuten viimenen kerta, kun tilasin ulkomailta mitään. Ainakin usalaiset firmat on perseestä! Vajotkoon koko paska alimpaan lamaan ikinä ja älköön pääskö sieltä ikinä ylös.

• että noin

siellähän se nyt jo kohta on koko paska ihan konkurssissa.
        vajoavat vielä pahasti....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2618
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      116
      2436
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      23
      1976
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1953
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      24
      1487
    6. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      305
      1237
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1043
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      258