Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Apua kaivataan!

justiina

Mun pitäis lähettää faxi Yhdysvaltoihin Wyomingiin Casperiin yhteen firmaan. Mulla on firman faxinumero ( 10 numeroinen) ja oon löytäny puhelinluettelosta/netistä numerot Suomesta ulkomaille soittamiseen ja USA:n etunumeron, mutta mikä on suuntanumero tolle alueelle ja meneekö faxi tollasella numerolla? Tässä on nyt suuret rahat (mulle) kyseessä, koska haluaisin omani takaisin.

Kiitos avusta!

15

3866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleensa

      ilmoitetaan suuntanumero kun annetaan puh. numero.
      Casper, WY suuntanumero on 307. Loytyi Googlesta kahdessa sekunnissa.

    • A finn in Miami, FL.

      Casper, Wyoming belongs to Natrona County.
      When calling to that place you need to know that there´s a 10-digit number combination, containing firstly the State areacode(which is 307), following by the county areacode and finally the recepiens home/faxnumber. So, when calling from Finland to Casper, WY, the numbercombination should look like this: 307-xxx-xxxx
      It´s as simple as that!

      If you´re still confused, here´s a link to a website where you can search that company yourself and get the actual number:

      http://www.infobel.com/en/world/Teldir.aspx?url=http://www.us-info.com/fr/usa

      SO. WHAT ARE YOU WAITING FOR? SEND THAT FAX AND MAKE A LOT OF MONEY. AND HEY, YOU CAN ALWAYS WIRE ME SOME OF THEM...

      • info for you

        There is no state area code. Wyoming happens to be so sparsely populated that one area code is enough. The State of New York has 14 area codes.


      • is not right
        info for you kirjoitti:

        There is no state area code. Wyoming happens to be so sparsely populated that one area code is enough. The State of New York has 14 area codes.

        Well, hello! What do you understand with areacode? Would be interesting to know...
        Anyways, I understand it like this:
        Area code 307 is the area code that serves the entire State of Wyoming. That is, all 24 counties within that state:
        All these counties have a state areacode 307.

        If that state happens to be sparsely populated or not has really nothing to do with the STATE area code. It´s as simple as that!


      • then be so kind
        is not right kirjoitti:

        Well, hello! What do you understand with areacode? Would be interesting to know...
        Anyways, I understand it like this:
        Area code 307 is the area code that serves the entire State of Wyoming. That is, all 24 counties within that state:
        All these counties have a state areacode 307.

        If that state happens to be sparsely populated or not has really nothing to do with the STATE area code. It´s as simple as that!

        and tell me what is the state area code for New York or California.


    • sulle

      Missä se sellanen kasperi on?

      • sulle

        Lue alkuperäinen viesti!


      • sulle:

        Lue alkuperäinen viesti!


    • suomentaa

      kaikki nuo edelliset jos niissä mitään järkeä on?
      Olwn lähettänyt faxia jo moneen kertaan ja luulen ettei mene perille?

      • yrittaa auttaa

        Ensin tarvitset USAn suuntanumeron Suomesta soittaessa (sita en tieda), sitten 1-307-xxx-xxxx. Jospa voisit kysya vaikka s-postilla, onko tullut perille.
        Autan lisaa jos tarvitaan. Lykkya!


    • justiina

      Kaikille asiallisille kiitos neuvoista. En ole vielä ehtinyt lähettää faxia, mutta luulisi noilla ohjeilla onnistuvan. Ja aikomus on kysyäkin s-postilla, että tuliko faxi perille. Kerron myöhemmin kuinka kävi.

      P.S. Enkä mä nyt tiedä, että tienaako tällä faxilla niin kauheasti. Sitä jos tilaa ( maksaa) rapakon takaa tavaraa jota firma ei pystykään sitten toimittamaan, niin sitä saa korkeintaan omansa takaisin, hyvä jos sitäkään (kurssit nääs).

    • justiina

      Eipä mennyt jostain syystä faksi perille. Lähetettiin ihan ohjeiden mukaan ja nyt useiden s-postien ja muutamien viikkojen jälkeen kun vähän uhkailin, niin tuli vihdoinkin vastaus etteivät ole saaneet faksia. Kummallista. Sekin on kummallista, että vaikka firma on siellä Casperissa ja puhelinnumero alkaa 307, niin faksinumero on jostain syystä 206-xxx-xxxx. Osaako joku selittää sitä? Onko siis oikea faksinumero Suomesta 990-1-206-xxx-xxxx?

      • taas yrittaa

        Jos he ovat antaneet sinulle 206-alkuisen faksinumeron, niin laheta siihen. Voi olla etta paakonttori on toisessa osavaltiossa, ihan tavallista.


    • justiina

      No nyt kahden faksin ja n. miljoonan s-postin jälkeen tän firman nettisivuilla lukee, et se on menny konkurssiin (ilmeisesti selityksistä päätellen) ja se ei toimita mitään tavaroita tietyn päivämäärän jälkeen eikä veloita asiakkaita. Entäs mun rahat, joita se firma on pantannu kohta neljä kuukautta? Mun faksit ja s-postit on kuitenkin lähetetty ennen sitä päivämäärää. Nyt niillä on tietysti sopivasti s-posti täynnä.

      Onko mulla mitään mahdollisuuksia saada rahojani takaisin, ilman vuosien oikeustaistelua...? Ilmeisesti ei. Eikä Suomen poliisiakaan kiinnosta kaiketi moinen. Oli muuten viimenen kerta, kun tilasin ulkomailta mitään. Ainakin usalaiset firmat on perseestä! Vajotkoon koko paska alimpaan lamaan ikinä ja älköön pääskö sieltä ikinä ylös.

      • että noin

        siellähän se nyt jo kohta on koko paska ihan konkurssissa.
        vajoavat vielä pahasti....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe