Espoolainen jääkiekko elää nyt uutta kautta.
Se on jo nyt havaittu näissä peleissä joita on pelattu.
Hirveä usko omaan tekemiseen, halu pelata joka vaihto joukkueen eteen.
Ylilyöntejä tullut taklauksien muodossa(kuuluu ilmeisesti peliin)
Kuitenkin kaiken kaikkiaan vastakkain on kaksi Suomen ehkä tämän hetken ilmiöistä.
Pohjoisen KÄRPÄT ja sitten aina ennen alisuorituksia ja suuria nimiä kerännyt BLUES.
Onhan se niin että rahalla saa mutta ei kuitenkaan JOUKKUETTA jolla on HENKI.
Toivon ja uskon siihen että tänä vuonna on se hetkijolloin BLUES on valmis pelaamaan kultaa Espoon Areenan katsojille ja kannattajille.
Juniorityö kantaa hedelmää kun on hyviä esikuvia.
TSEMPPIÄ koko joukkueen pelaajille ja myös teille Areenan lehtereillä oleville.
Vihdoinkin JOUKKUE
soon mä
2
205
Vastaukset 2
- ja mä
No mä olen kyllä samaa mieltä. Bluesin touhuja sivusta seuranneena, olen myös huomannut tuon hengen puutteen. Nyt näyttäisi olevan toisin. Blues on joukkue, jolla on hieno yhteishenki päällä. Vaikka Kärppiä kannatankin, niin kyllä mä olen iloinen Bluesin onnistumisesta. Kunhan nyt ei onnistuisi liikaa. Hoppee riittää näin aluksi, eiks jeh?
- whrwrh
Espoo perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425