Myydän espoo ruotsiin, on nii noloa jääkiekkoa suomalaisten kannalta. Samalla kaupalla osala laivalla tallinnaan, nii lähtee suomellaki jääkiekko uuteen nousuun! Espoolaiset muutenki enemmän ruottalaisia. NÄIN!
Espoo Ruotsiin!
3
192
Vastaukset
- kärpätviemuutvikisee
TÄÄ on aivan totta.... Salonoja vois varata jo laivaliput pojille.. nii voivat lähtä suoraan lauantaina oulusta! Eihän tollasista paskahousu pelleistä oo mihinkään!! lauantaina mestaruusjuhlat!!!!
- qwertyuiopbcx
Kyllä se on kaikkien etu et näin tapahtuu... Bluuussin paskahousuilla ei vaan oo mitään mahollisuuksia kärppien ylivoimasta joukkuetta vastaan... vuodesta toiseen sm-liigan ykkönen Oulun Kärpät. Lauantaina Kärpät voittaa 6-0.. osalalle ja rahamäelle 5 20 ja hyvöselle sekä pesoselle 3 maalia!!!
- Kärpät.
Eieiei, Espoo ei näin. Kärpät vie mennen tullen, espoo vikisee. Nolottaa että tuommonen joukkue ylipäätänstä finaalin on päässy. No, ymmärtäähän sen, vielä amatöörimäisempi joukkue välierissä vastassa,Jokerit. Kärpät menee puolitehoilla mestariksi lauantaina, keskiviikon häviö vain sen takia, että saadaan mestaruusjuhlat Ouluun. Kiitos Kärpät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388