eikö Jonas Anderssonille ois pitäny viheltää kakkonen ylinopeuvesta 4-0 maaliin johtuneesta ylösnoususta?
ainaki mun mielestä..
Mitä mieltä?
4
353
Vastaukset
- sininen lenkki
On se minustakin epäreilua ja väärin. Sitä paitsi koska me ollaan väsyneitä, Kärpille pitäisi antaa joukkuerangaistus.
- mmjklms
Kyllä....Mutta nyt kärpät Löysi virtaa.no Toivotaan että lauantaina Blues saisi keskiviikon Tyylinsä takaisin...veikkaan että eurokentillä kärpät saa Kylmää Kyytiä Magnitokorskilta ja sparta prahalta ja Muilta varsinkin metallurg magnitokorsk Voittaisi Jopa Jokeritkin 11-0
- hygyugu
mmjklms kirjoitti:
Kyllä....Mutta nyt kärpät Löysi virtaa.no Toivotaan että lauantaina Blues saisi keskiviikon Tyylinsä takaisin...veikkaan että eurokentillä kärpät saa Kylmää Kyytiä Magnitokorskilta ja sparta prahalta ja Muilta varsinkin metallurg magnitokorsk Voittaisi Jopa Jokeritkin 11-0
Jatkahan sinä niitä veikkauksias. Vituralleen ne menee niin kuin aina.
- Olet tosi tyhmä!
"eikö Jonas Anderssonille ois pitäny viheltää kakkonen ylinopeuvesta 4-0 maaliin johtuneesta ylösnoususta?
ainaki mun mielestä"
Kommentisi on espoolaisen alistumis viesti, ei se Joonas Andersson eilen mitään ylinopeutta luistellut!
Lopeta nämä typerien viestejen lähettäminen, ei ole urheilullista haukkua Oulun Krärppiä!
Mene vaikka kalja palstalle mesoamaan, mutta jätä Oulun Krärpät rauhaan hullu alkoholisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98879- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545