Häviäminen on kärpille vaikeaa. Kärpät yritti hävitä yhden pelin tässä finaalisarjassa jo maanantaina 7.4., jotta saisi juhlia mestaruutta kotikaupungissaan.
Häviäminen osoittautui kuitenkin yllättävän vaikeaksi(siten, ettei se olisi näyttänyt liian läpinäkyvältä), ja loppujen lopuksi Brückler imaisi ylösen helpon vedon jatkoerässä. Tämän takia kärppien piti hävitä Oulussa keskiviikkona.
Peli muuttui kummasti Kärppien ylivoimaiseksi pyöritykseksi torstaina, kun pojat saivat varmistettua suomenmestaruuden juhlimispaikaksi Oulun. Siitä osoituksena mm. toisen erän laukaukset: Kärpät 19, Blues 3. Ja voitto Espoon hinaajista 4-0.
Finaaleissa tulee harvoin noin paljon maaleja. Tulos on verrattavissa suurinpiirtein runkosarjan pelin voittamiseen 10-0. Ei siis ole epäselvyyttä, kumpi vie, ja kumpi vikisee lauantaina oulussa. Oulun kuningasporot nostelee jälleen kannua raksilassa!! Ja sitä voi espoon neidit vain katsella vierestä kyynel silmäkulmasta valuen.
ps. Ehkä Bluesin kannattaisi palkata muutama oululainen ensi kauden joukkueeseensa. Silloin voisi olla jotain saumaa voittaa.
Kärpille vaikeaa
>>Kiekkofani<<
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512